Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Ok, det duger. Grafiken är snygg
"Nu blir vi farliga!" - Darkwing Duck
  • 0
Woho! Har fått min PS3 nu! Nu ska jag bara instalera den.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar etelion:
Ok, det duger. Grafiken är snygg


Jopp. Sen gillar jag vapnen och miljön. ^^
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Woho! Har fått min PS3 nu! Nu ska jag bara instalera den.
hehe nice vad tycker du om den? aså jag menar tycker du att den är bra eller dålig?
  • 0
Citerar wufhue:
hehe nice vad tycker du om den? aså jag menar tycker du att den är bra eller dålig?
Har inte fått igång den än, kämpar med HDMI kabeln, förpackningen är gjord så att det inte ska gå att få fram den.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar wufhue:
hehe nice vad tycker du om den? aså jag menar tycker du att den är bra eller dålig?
Har inte fått igång den än, kämpar med HDMI kabeln, förpackningen är gjord så att det inte ska gå att få fram den.
ok.
  • 0
Håller på uppdatera apparaten nu, spännande!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Håller på uppdatera apparaten nu, spännande!
hehe. har du köpt nåt spel till den?
  • 0
Citerar wufhue:
kul för dig vilka spel tänker du köpa till ps3?
Tänker köpa varenda PS3 exklusivt spel som intresserar mig. Förtillfället, Killzone 2, Little Big Planet, Uncharted 1 och 2, Metal Gear Solid 4, Fat Princess. Nu har jag glömt massor men men..

Tillagt 2009-09-21 19:05:
Citerar wufhue:
hehe. har du köpt nåt spel till den?
Njepp, tyvär inte. Tänkte kolla hur min ekonomi blev efter köpet innan. Men det blir nog att beställa LBP från Webhallen senare idag/imorgon.

Tillagt 2009-09-21 19:06:
Citerar Offer:
Beställde Far Cry 2 Collector's Edition igår.
Najs!Spelet är rätt så roligt, även om det blir segt i längden. Men t-shirten som följer med är najs.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar wufhue:
kul för dig vilka spel tänker du köpa till ps3?
Tänker köpa varenda PS3 exklusivt spel som intresserar mig. Förtillfället, Killzone 2, Little Big Planet, Uncharted 1 och 2, Metal Gear Solid 4, Fat Princess. Nu har jag glömt massor men men..

Tillagt 2009-09-21 19:05:

Citerar wufhue:
hehe. har du köpt nåt spel till den?
Njepp, tyvär inte. Tänkte kolla hur min ekonomi blev efter köpet innan. Men det blir nog att beställa LBP från Webhallen senare idag/imorgon.

Tillagt 2009-09-21 19:06:

Citerar Offer:
Beställde Far Cry 2 Collector's Edition igår.
Najs!Spelet är rätt så roligt, även om det blir segt i längden. Men t-shirten som följer med är najs.
vad heter du på ps3? aså användaren.
  • 0
Går det inte använda mellanrum i sitt PSN namn?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Går det inte använda mellanrum i sitt PSN namn?
nej.
  • 0
Citerar wufhue:
nej.
Skit konsoll, är redan besviken.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar wufhue:
nej.
Skit konsoll, är redan besviken.
lol men använd symboler.
  • 0
Citerar wufhue:
lol men använd symboler.
Jag var ironisk.
Heter MrFizhman7 på PSN iallafall, om nån av någon anledning skulle få lust att adda mig, även om jag inte har ett enda spel för tillfället.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar wufhue:
lol men använd symboler.
Jag var ironisk.
Heter MrFizhman7 på PSN iallafall, om nån av någon anledning skulle få lust att adda mig, även om jag inte har ett enda spel för tillfället.
ok du kan adda mig om du vill jag skickar ett meddelande nu med min psn namn.
  • 0
Adda gärna mig: motalajimmy
"Nu blir vi farliga!" - Darkwing Duck
  • 0
Little Big Planet måste seriöst ett av de absolut mysigaste spelen jag någonsin spelat.
Går det ändra språk någonstans i menyerna eller är det alltid bundet till vart jag bor?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Little Big Planet måste seriöst ett av de absolut mysigaste spelen jag någonsin spelat.
Går det ändra språk någonstans i menyerna eller är det alltid bundet till vart jag bor?
ja det är alltid bundet för att du laddar ju ner från svenska ps store. men jag tror det går ändra om man bara byter språk på hella systemet.
  • 0
Tror det finns språkmeny, annars kan du ju ändra språket på ps3 istället. Det är jättekul spel, man kan bygga det mesta och snart kommer en skithäftig grej - vatten.
"Nu blir vi farliga!" - Darkwing Duck
  • 0
Citerar etelion:
Tror det finns språkmeny, annars kan du ju ändra språket på ps3 istället. Det är jättekul spel, man kan bygga det mesta och snart kommer en skithäftig grej - vatten.
jag undrar när vatten kommer skulle vara kul och testa även om jag har platinum på littlebigplanet.
  • 0
  • Missing Avatar
  • NSFW
När vatten kommer till LBP kommer mer awesome-iga banor komma ut från kreativa level-skapare.
You know, my guys are all real. There's no computer fucking around. I'm sick to death of all that shit. This is old school with fucking cameras. If I'd wanted all that computer game bullshit, I'd have gone home and stuck my dick in my Nintendo. - QT
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Går det ändra språk någonstans i menyerna eller är det alltid bundet till vart jag bor?


Adam Allsing är berättarröst om du kör med svensk inställning på din PS3.
De spel som stödjer svensk lokalisering blir automatiskt på svenska om din PS3 är inställd på det.

Tillagt 2009-09-21 20:55:
Citerar Humanisten:
Har någon av er problem att köra Uncharted i 1080p? Jag kör det i 720p utan svårighet, men när jag vill köra full HD så väljer den 576i eller något liknande istället. Har inga liknande problem med Killzone 2 eller UT3.


Är det en inställning på din TV eller vad menar du? Även om du har 1080p inställt på din PS3 så blir ju spel i 720p inte uppskalade. Konsolen spelar upp alla spel i sin repektive nativeupplösning.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Little Big Planet måste seriöst ett av de absolut mysigaste spelen jag någonsin spelat.
Går det ändra språk någonstans i menyerna eller är det alltid bundet till vart jag bor?


Alla spel som har möjlighet att välja det språk du har instält på i XMB väljer det språket. Av den anledningen har jag min XMB alltid på engelska. (förutom när vi skall spela BUZZ)
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
http://beta.mediamolecule.com/

kolla videon , ser riktigt kul ut
"Nu blir vi farliga!" - Darkwing Duck
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!