Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Citerar sirjohnnyking:
kan nog komma upp imorgon med lite tur


Hur ofta har vi inte hört och hoppats på detta nu? *ej riktat mot dig.
Kan nog vara säker på att det inte är igång. Snarare går möjligtvis onlinespel den 28, 29:e.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Citerar sirjohnnyking:
kan nog komma upp imorgon med lite tur


Hur ofta har vi inte hört och hoppats på detta nu? *ej riktat mot dig.
Kan nog vara säker på att det inte är igång. Snarare går möjligtvis onlinespel den 28, 29:e.


Är väl ganska stor chans att du kan börja spela onlinespel imorn om flera har börjat spelat idag.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Jag hoppas det, men jag tror inte det. PSN ligger nere fortfarande. Om sedan testgrupper har åtkomst är en annan sak.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Hoppas verkligen det kommer imorgon, tror dock inte det.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
lol.. ja inget PSN idag heller.. dock statusuppdatering som innehåller exakt samma tjafs som Sony kört med hela tiden

http://www.soe.com/securityupdate/recentupdates.vm

Återigen, tror tyvärr att först i slutet av månaden så kanske man kan spela online igen. Det här kommer ta tid.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
lol.. ja inget PSN idag heller.. dock statusuppdatering som innehåller exakt samma tjafs som Sony kört med hela tiden

http://www.soe.com/securityupdate/recentupdates.vm


Det där är ju dock från Sony Online Entertainment och alltså inte från Sony, de är helt skilda saker. SOE blev ju hackade ett tag efter PSN så dem har egna problem.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Delar av DevNet är uppe iaf

"The internal PSN developer network is online again, at least it seems for some, although things are still a bit shaky at the moment such as lack of new account sign up," reported NeoGAF user Kagari.

"Looks like the full network, at least the online play/account part of it, will be back soon."

http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-13-psn-online-gaming-
return-imminent
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Skönt med lite goda nyheter!!!
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Är det inte öppet nästa vecka så blir jag fan riktigt sur
  • 0
Snälla Sony sluta work around the clock och börja work around the hack lite snabbare ;)
"I've made a huge mistake
  • 0
Jag blir glad om det kommer igång någorlunda denna månad. Eftersom de är så tysta som de är tror jag det finns rimliga skäl för oron.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Rykten går om att PSN kommer vara uppe den 14 (vilket jag ej tror) och att "underhållandet" är i sina sista steg och pågår nu testande av Sony för att försäkra att allt är bra.
erm...
  • 0
Så har det tråkigt nog ryktats om rätt länge nu
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Så har det tråkigt nog ryktats om rätt länge nu


Jo, det har det. Tror nog ändå på 31 maj som först.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Tror nog ändå på 31 maj som först.


Då är det en riktigt stor skandal.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Den 1/5 höll Sony sin presskonferens i vilken de hävdar att vissa delar av PSN skulle bli tillgänglig under veckan. Den 7/5 kommer besked att de gjorde en felbedömning och utannonserar utökad testtid. Sedan dess har ingenting av större värde hörts. Nu har hälften av månaden gått så jag och bra många fler på IRC-kanaler, forum m.m. börjar bli mer seriöst oroliga att verkligen PSN kommer vara aktivt den 31:e, åtminstone för oss i Sverige.

Anledningen att jag bryr mig så mkt är pga kommande onlinespel. Så nej, fotboll, sola, bada, äta glass, rulla runt i gräset, rensa rabatter etc kommer inte ta upp hela min tid.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
http://videogamewriters.com/psn-back-online-for-developers-but-a
ccount-process-is-broken-10325


Giant Bomb‘s Patrick Klepek has been told by "developer sources" (plural) that the private developer network is running, but that certain pieces of the account restoration process are broken.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Fy fan vad jag hatar dem bakom attacken.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Fy fan vad jag hatar dem bakom attacken.



Fast det hände åtminstone på våren, istället för under den mörka vintern. Det är väl något. Även om det inte är Sonys förtjänst att man sitter i solsken.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
16 dagar kvar då tills psn öppnar enligt sony
  • 0
Citerar oscar_hangaard:
16 dagar kvar då tills psn öppnar enligt sony


Tar det 16 dagar är jag borta för gott.
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Marik:
Citerar oscar_hangaard:
16 dagar kvar då tills psn öppnar enligt sony


Tar det 16 dagar är jag borta för gått.


Samma här
  • 0
Citerar oscar_hangaard:
16 dagar kvar då tills psn öppnar enligt sony

Citerar Marik:
Tar det 16 dagar är jag borta för gått.

Citerar Satsuki:
Samma här


Jag bryr mig inte så extremt mycket, visst, jag har Xbox och föredrar deras online-system.
Men om det hade hänt Microsoft istället hade jag inte sagt "bye" och lämnat det helt. Det förlorar man bara mer på. Det är uppe när det är uppe helt enkelt. Om man är Playstation Plus-subscriber kan jag förstå om man är lite sur. Men annars så har vi fått mer tid att uppskatta singelplayer och kommer få kompensation.
På vilket sätt hjälper man till att lösa saken genom att överge Ps3/Sony?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!