Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Citerar Lybbe:
Vad tycker ni att man kan begära för en PS3 med 7 spel till? Jag ska sälja mitt.

Är 2500 lämpligt?


Vilka spel och vilken PS3-modell? Några andra tillbehör? Låter annars rimligt så här på förhand tycker jag...
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Hej, har en liten fråga...
När man köper en PS3 slim 12GB är det då en 12GB hdd i enheten som man kan plocka ut eller är hårddisken på 12gb inbyggt?
  • 0
Detta kommer upp: Filsystemet för lagringsminnet återställs eftersom det är skadat. Jag följer instrukionerna men det laddar och sedan blir det kolsvart och 15 minuter senare startar det i gång och följer instruktionerna igen men detta upprepas hela tiden. Har försökt 10 gånger minst och så. Någon som vet hur man ska göra?
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Detta kommer upp: Filsystemet för lagringsminnet återställs eftersom det är skadat. Jag följer instrukionerna men det laddar och sedan blir det kolsvart och 15 minuter senare startar det i gång och följer instruktionerna igen men detta upprepas hela tiden. Har försökt 10 gånger minst och så. Någon som vet hur man ska göra?


Oj, senast detta hände för mig var då jag spelade Need for Speed: Pro Street. Det hände upprepande gånger att mitt sparsystem blev borttaget. Fann ingen lösning på problemet så jag slutade bara att spela skiten.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Hej, mitt Playstation Plus har gått ut och nu undrar jag om det är möjligt för mig att spela alla de spel jag har laddat hem varje månad utan att vara plus kund?
Jag blev så förvånad att jag inte kommer in i spelen idag så jag måste kolla med er =)
  • 0
Citerar tobiashansson:
Hej, mitt Playstation Plus har gått ut och nu undrar jag om det är möjligt för mig att spela alla de spel jag har laddat hem varje månad utan att vara plus kund?
Jag blev så förvånad att jag inte kommer in i spelen idag så jag måste kolla med er =)


Jag tror inte att man ska kunna det.. det roliga är att jag har inte varit + kund på många månader
men jag kan lira spelen jag "fick" gratis ändå... vet inte hur det gick till
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Jag tänkte under nästa vecka köpa PS3 (The Last of Us-bundle, 500GB ).

Har en fråga dock. När jag ska koppla upp mig till internet på PS3 (dvs PSN), kommer jag att kunna ansluta trådlöst (som man gör med en dator) eller måste jag sitta med en kabel 24/7?

Tack på förhand.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
kommer jag att kunna ansluta trådlöst


Jepp.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Jepp.


Sweet! Eftersom att det här är min första PS3 så undrar jag om du har några tips på bra online-spel som bör inhandlas? Kommer att ha MGS4, Beyond Two Souls samt The Last of Us när jag kommer hem med konsolen.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Eftersom att det här är min första PS3 så undrar jag om du har några tips på bra online-spel som bör inhandlas?


Spelar inte mycket online så jag har ingen vidare koll, med The Last of Us har ett väldigt roligt MP-läge.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Ska hämta ut min Playstation 3 Slim 500 GB TLoU-bundle på Webhallen idag. Tacka gudarna för att man får betala i februari och kan hämta i butik. Kommer att spela TLoU och Beyond Two Souls, blir att inhandla Metal Gear Solid 4 under nästa vecka, och kanske God of War III, samt Uncharted-trilogin.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Ska hämta ut min Playstation 3 Slim 500 GB TLoU-bundle på Webhallen idag. Tacka gudarna för att man får betala i februari och kan hämta i butik. Kommer att spela TLoU och Beyond Two Souls, blir att inhandla Metal Gear Solid 4 under nästa vecka, och kanske God of War III, samt Uncharted-trilogin.


Kör på ett god of war hd collection också!
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Straholic:
kanske God of War III, samt Uncharted-trilogin.


Kanske? Just do it. Uncharted är ett riktigt fartfyllt spel med enastående grafik för sin generation.
Och vill du sedan roa dig med plattformsspel, så kan jag rekommendera Little big planet 2. Riktigt skojigt både singleplayer och co-op med brutalt mycket onlineinnehåll.
  • 0
Citerar Marik:
Kör på ett god of war hd collection också!


Får ta och göra det, lyckades missa dem spelen är Playstation 2 fortfarande var aktuell.

Citerar Genera:
Kanske? Just do it. Uncharted är ett riktigt fartfyllt spel med enastående grafik för sin generation.
Och vill du sedan roa dig med plattformsspel, så kan jag rekommendera Little big planet 2. Riktigt skojigt både singleplayer och co-op med brutalt mycket onlineinnehåll.


Uncharted ska jag köpa, anledningen till att jag skrev "kanske" var för att jag inte vet hur många spel jag har råd med för tillfället.
Little Big Planet hoppar jag över dock, är inte mycket för plattformsspel. Men jag tackar för tipset ändå.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Spelar inte mycket online så jag har ingen vidare koll, med The Last of Us har ett väldigt roligt MP-läge.


Måste också slå ett slag för The Last of Us-multiplayern, lite annorlunda och väldigt välgjord tagning på klassiskt koncept. Fokuserar verkligen på teamplay och smygande, mycket roligt. Var dock ett tag sedan jag spelade det sist så jag vet inte hur populärt det är längre.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Har spelat igenom TLOU och klarade även igår MGS4, två riktigt fantastiska spel. Tänkte inhandla GTA V också, så om någon skulle vilja lira det någon gång så är det bara att lägga till mig på PSN, heter Straholic där också.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Sen senaste uppdateringen låser sig min ps3 när jag försöker köpa ngt i playstation store och sen måste jag stänga av det för att kunna göra ngt, Ngn som varit med om ngt liknande? Några tips?
  • 0
Citerar zamorano16:
Sen senaste uppdateringen låser sig min ps3 när jag försöker köpa ngt i playstation store och sen måste jag stänga av det för att kunna göra ngt, Ngn som varit med om ngt liknande? Några tips?


Det verkar som att vissa andra lider av samma. Jag har laddat ner den men min fungerar bra.
Vilken modell har du?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar zamorano16 en senaste uppdateringen låser sig min ps3 när jag försöker köpa ngt i playstation store och sen måste jag stänga av det för att kunna göra ngt, Ngn som varit med om ngt liknande? Några tips?

Det verkar som att vissa andra lider av samma. Jag har laddat ner den men min fungerar bra.
Vilken modell har du?


Den näst nyaste, slim med 320 gb hårddisk. Har de andra lyckats lösa det?
  • 0
Citerar zamorano16:
Den näst nyaste, slim med 320 gb hårddisk. Har de andra lyckats lösa det?


Vet faktiskt inte
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kan man kontakta ngn support eller ngt annars?
  • 0
Citerar zamorano16:
Kan man kontakta ngn support eller ngt annars?
ja finns en support, [email protected]
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar zamorano16:
Kan man kontakta ngn support eller ngt annars?


Om det bara fryser när du försöker köpa något så kan du ju alltid köpa det via webshoppen istället https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/sv-se/home/spel tills en patch som fixar problemet släpps.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar zamorano16:Kan man kontakta ngn support eller ngt annars?

Om det bara fryser när du försöker köpa något så kan du ju alltid köpa det via webshoppen istället https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/sv-se/home/spel tills en patch som fixar problemet släpps.


Tack! Tänkte inte så långt..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!