Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd

AG Jati
AG Jati
Citerar Danny 217:
Journey Collectors Edition

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
hebbe94
hebbe94
Funderar på att köpa en super slim 12 GB.
Men räcker det med 12 GB? Jag ska i princip bara spela igenom vissa stortitlar, så när jag är klar med ett spel lär jag inte ta upp det igen.

"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
AG Jati
AG Jati
Citerar hebbe94:
Men räcker det med 12 GB? Jag ska i princip bara spela igenom vissa stortitlar, så när jag är klar med ett spel lär jag inte ta upp det igen.

Har hört att du kan få dubbelt så mycket, t.o.m 30 GB om du är en riktigt kräsen collector. Rekommenderar.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Missing Avatar
AsdfRtu6H
Citerar hebbe94:

Det finns många spel som kräver installation och efter det finns det nästan inget utrymme kvar.
Du kan dock byta ut hårddisken ganska enkelt. Du eller någon du känner har förmodligen någon sunkig gammal laptop liggandes som du kan ta hårddisken ifrån.

En gnutta förlorad självrespekt från att kissa i flaskor
Pong
Pong
Har precis upptäckt Playstation Home och tycker det är skitkul.

Det är säkert nördigt värre men va fn, vem bryr sig vad andra tycker.

Missing Avatar
zamorano16
Jag har fullt på min hårddisk men vill kunna ladda ner fler spel från Playstation store. Hur gör jag enklast?

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto
Har någon upplevet samma problem som jag att PSN Store 'Denna tjänst underhålls för närvarande'' sedan onsdag den 7 augusti........... Vad har hänt, det står ingen nyhet om det?

Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto
?

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto
Har ingen samma problem

AG Jati
AG Jati
Citerar Grand Theft Auto:
Har ingen samma problem

Nej.

Varför kan inte Insomniac bara göra reklamannonser om att en HD-version av Ratchet: Deadlocked kommer? Många som är stora Ratchet-fans har själv hört att det ska komma ett sådant spel. Enligt vissa så kommer spelet till Europa i slutet av Augusti det här året. Insomniac, varför är ni så hemlighetsfulla?

Från Wikipedia:
A high-definition remaster of Ratchet: Deadlocked on PlayStation 3 is being developed for release on the PlayStation Network. Since the game was not available on the Ratchet and Clank Collection where it only featured Deadlocked's 3 predecessors.

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto
Har fixat PSN Store.

Tillagt 2013-08-20 14:12:
Vet någon när Sonys Gamescom-presskonferens börjar svensk tid?

kahuna
kahuna
PES 14 och Diablo 3 demo ute idag på PSN.. båda är grymt bra. så ge dom båda en chans =)

I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
Kundvagnen
Kundvagnen
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/114959-ni_no_
kuni-wrath_of_the_white_witch

Gillar ni rollspel och är medlem på Webhallen så tveka inte med att köpa det. För mig som är guldmedlem kostar det 199 kr, fan vilket fynd.

Ett av de bättre spelen till PS3.

"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
texmex8
texmex8
För några timmar hände något riktigt jävla pinsamt. På PSone eran hände detta några gånger, under PS2 eran ja, kanske 1-2 gånger och givetvis var det tvungen att ske igen. Det tog nästan hela konsolgenerationen dock... innan... man slängde dosan i golvet i 15 bitar efter jävligt mycket aggro!!

KO
Snorken
Snorken
Kommer hem med mitt efterlängtade exemplar av gta v. Sätter i skivan i ps3:an och vad händer, den stänger av sig efter ca 3 sekunder och blir helt svart. Har testat att gå in i "felsäkert läge" men den stänger av sig efter ett par sekunder. Är det någon som har en lösning på problemet eller är ps3:an rökt?

Take it or leave it!
Missing Avatar
warlordx92
Hej jagundrar en sak och vill få svar!

Jag vill skapa ett nytt PSN.

Men vad händer med många koder och skit som jag har skrivit in till min nuvarande kan man ta bort eller som The Last of Us Ellie edition fick jag med koder om extendet koder som jag har till mitt nuvarande.

Kan man (Jag) skriva in koderna på ett nytt account?

jabbeboy
jabbeboy
Citerar Snorken:
Kommer hem med mitt efterlängtade exemplar av gta v. Sätter i skivan i ps3:an och vad händer, den stänger av sig efter ca 3 sekunder och blir helt svart. Har testat att gå in i "felsäkert läge" men den stänger av sig efter ett par sekunder. Är det någon som har en lösning på problemet eller är ps3:an rökt?

Nästan samma otur som du hade jag i tisdags.
Sätter i skivan men så är läsaren paj. Har dock beställt ny blu-ray lins så förhoppningsvis kommer nästa vecka. Men kommer vara en seg helg fy fan.

Th3 End
Th3 End
Har Sony slutat att engagera sig i utvecklingen av deras egna processorer "CELL"? Nu efter att har valt en AMD på deras nästa konsol? Är bara nyfiken, om någon nu har koll på detta.

texmex8
texmex8
Precis börjat lira Diablo 3 till PS3 precis som rubriken antyder och lite sugen på att hitta trevligt halv-noob folk att lira med. Känns ensamt att slakta Diablo, Baal och Mephisto på egen hand...

Adda mig på PSN

tex_dood

KO
Hellbringer
Hellbringer
Ser ut som att min release-PS3:a (60GB ) håller på att ge upp. Hänger sig stup i kvarten och grafiken i de flesta spel ser hemskt ut. Har inte spelat mer än ett uppdrag i GTA V då jag inte tål att spelet ser ut som gröt när den körs på min PS3:a.

Tänkte ta och köpa en ny nästa vecka. Jag ska faktiskt ta och installera ett SSD i den också. Är det någon skillnad (förutom hårddisken) mellan 12GB och 500GB versionen? Tänkte ta och köpa 12GB då jag inte behöver hårddisken som följer med den andra.

Angående SSD:n, funkar denna? http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/166066-kingston_120gb
_ssdnow_v300_sata3_25-450-450_mb-s-85k_iops/

nighthawk
nighthawk
Citerar Hellbringer:
Är det någon skillnad (förutom hårddisken) mellan 12GB och 500GB versionen? Tänkte ta och köpa 12GB då jag inte behöver hårddisken som följer med den andra.

12GB-versionen levereras utan den mounting bracket som hårddisken ska sitta i (eftersom den versionen saknar hårddisk). Sony har släppt en officiell bracket som du måste köpa, finns säkert nånstans på nätet och bör inte vara så dyr. Men tänk på det bara när du jämför mellanskillnaden i pris på 12GB-versionen och 500GB-versionen.

The smell of strange colours are heard everywhere.
Hellbringer
Hellbringer
Citerar nighthawk:
12GB-versionen levereras utan den mounting bracket som hårddisken ska sitta i (eftersom den versionen saknar hårddisk). Sony har släppt en officiell bracket som du måste köpa, finns säkert nånstans på nätet och bör inte vara så dyr. Men tänk på det bara när du jämför mellanskillnaden i pris på 12GB-versionen och 500GB-versionen.

Det har jag redan haft i åtanke. Blir att köpa en "bracket" från Amazon (ingen svensk webbutik verkar ha den i lager).

Duger den ovannämnda SSD:n, eller skall man satsa på en annan modell istället?

Lodde_49
Lodde_49
Citerar Hellbringer:
eller skall man satsa på en annan modell istället?

Hänger väl på hur mycket bättre prestanda du vill ha, betydligt bättre än originalet får du ju hursomhelst

Brum Brum!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy