Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


  • Rova
  • Rova
jag tror jag ska köpa Ps3 efter trummor och cymbaler och den lär ha gått ner i pris då.
Glorp.
  • 0
Citerar Tromb:
Vad är så specielt med 2.0??


Det ska tydligen vara en rätt stor uppdatering då massa nya funktioner kommer som friend invites t.ex.
  • 0
Citerar -DeXzioN-:
Varför gör du inte det?

Jag tycker att det kommer alldeles för många uppdateringar. När 2.0 släpps ut så ska den ha ett helt gäng nya funktioner, annars är jag inte nöjd.
Sen så tycker jag att 2.0 ska släppas ut tillsammans med HOME
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Bodhisattva_Wov:
Citerar Tromb:
Vad är så specielt med 2.0??


Det ska tydligen vara en rätt stor uppdatering då massa nya funktioner kommer som friend invites t.ex.


Vilken tur att jag får det till jul då
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Om det är som PSP så kommer varje 1.0 - 2.0 - 3.0 - osv, ha ett gäng nya funktioner.
  • 0
är det säker att det blir just 2.0 då, så det inte är bara en liten uppdatering typ 1.95 eller något liknande?
Vad hade då världen varit utan Einstein?
  • 0
Ingen uppdate än då... Inte på PSS heller. Kollade bara i den svenska.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
jag längtar efter den nya uppgraderingen men har ingen aning om vad som kommer
  • 0
Ni tror inte att PSN var nere just för att de gjorde "maintenance" d.v.s. de fixade till servrarna och så bara?
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Ni tror inte att PSN var nere just för att de gjorde "maintenance" d.v.s. de fixade till servrarna och så bara?


så kan det varit
  • 0
Citerar Zearox:
PS3 får äntligen en bra reklam.


Verkligen! Satan va cool den var!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
asså ps3 är okej men jag tycker att sony härmar wii av nån anledning...
If you mess whit the best you die like the rest!
  • 0
Citerar Cheesy:
jag tycker att sony härmar wii


Bara med gyro vad jag vet. Annars är de inte alls lika på något sätt. PS3 är prisvärd med bra prestanda, PS3 får stora högbudgettitlar som GTAIV, MGS4, RE5 e.t.c. Mycket som Wii inte är/får.

Men, nu var det ju fel tråd att diskutera sånt i. Ta det i en VS. tråd om du vill diskutera skillnader.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Så länge konsolen är bra bryr jag mig inte om de härmar.

Och är det någon som om man ska kunna ladda ner filmer från PSS i framtiden?
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar ChrizZz:
God of War III - äntligen bekräftat!

http://www.gamespot.com/news/6182430.html?action=convert&am
p;om

_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0


Ungefär lika förvånande som att det är en ny dag imorgon

Men ja, det är väl skoj att få det officiellt också.
shador | extra dry.
  • 0
Citerar ChrizZz:
God of War III - äntligen bekräftat!

http://www.gamespot.com/news/6182430.html?action=convert&am
p;om

_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0


Tyvärr så kommer inte Cory Barlog att medverka, förhoppningsvis så gör det inte mycket. Tvåan gick men än bra utan Jaffe och hela teamet är intakt förutom honom så det borde inte vara ett stort problem. Kanske så drar han till Jaffes studio, om man kollar på dokumentärerna på GoW2 skivan så märker man att han var fullkomligt utbränd efter att ha jobbat med spelet, ungefär som Jaffe som nu vill göra mindre spel för att undvika stress och för att ha tid med familj osv.
  • 0
Ah underbart att höra att God Of War 3 är på intågande!

LÄNGTAR!
  • 0
Citerar Mr Player:
Ah underbart att höra att God Of War 3 är på intågande!

LÄNGTAR!


Skojja inte! Så grymt det ska bli . Digga en komentar som en kille sa i Gamespot sidan.
Han tog sista repliken Kratos säger i slutet av God of war 2(men med lite ändring):

"Do you hear me Zeus? Your son is coming to kill you and all of Olympus in Hi Def!"
PSN = BlackDose
  • 0
Det regnar av heta titlar just nu till PS3 Snart kommer det "tunna" spelutbudet bli tjock som späck
Snart är det dax
  • 0
Hur är det storymässigt med God of war? Tror ni att man kan spela 3:an utan att ha spelat de andra i serien?
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Hur är det storymässigt med God of war? Tror ni att man kan spela 3:an utan att ha spelat de andra i serien?


Man kan men du skulle missa en hel del, storyn är något av det bästa med spelen. Den lär inte komma ut förrän 2009 minst så du har gott om tid på dig. Du borde spela dom andra två, du har verkligen missat något, rent grafiskt så ser dom riktigt bra ut fortfarande så det borde inte vara ett stort problem speciellt då PS3 skallar upp spelen.
  • 0
  • Loka
  • Loka
Jaha schysst att dom skallar up den då.
  • 0
Jag tankar i 450 MB/minut med en 2 mbits lina!!!

Det är något jävla fnatt, får ner ett demo på 1 Gigabyte på 3 min! Jag har bevis, kan ladda upp om ni vill! Sjukt alltså!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!