Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Alla hjärtans dag-kampanjen på Webhallen gäller antagligen bara på just alla hjärtans dag?
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Citerar Ricktard:
Alla hjärtans dag-kampanjen på Webhallen gäller antagligen bara på just alla hjärtans dag?


Hur menar du? Godishjärtan eller? För jag beställde en ask. De är så ljuvliga
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Hur menar du? Godishjärtan eller? För jag beställde en ask. De är så ljuvliga


Hahaha. Webhallen...vad mer kan man säga? Näe, det jag menade var väl Live Vision-kameran med lite annat smågrejs och handkontrollerna. Jag vill ha handkontrollerna, dom är fina!
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Citerar Ricktard:
Hahaha. Webhallen...vad mer kan man säga? Näe, det jag menade var väl Live Vision-kameran med lite annat smågrejs och handkontrollerna. Jag vill ha handkontrollerna, dom är fina!


Jo, det är väl bara kring den här tiden ja. Om någon vecka är nog erbjudandet över. Men jag har beställt handkontrollerna där och gelehjärtan. 29 kr är ingenting när man lika beställer sådär.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
handkontrollerna


Inte kameran då? Eller du kanske redan har en sådan iofs. Har inte råd med handkontrollerna dock, men däremot är jag lurad av priset som vanligt och ska nog köpa kameran. Man får ju som sagt med en del smått och gott.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Citerar Ricktard:
Inte kameran då? Eller du kanske redan har en sådan iofs.


Jo, jag har den. Den fungerar riktigt bra både till PC och 360.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Hoppas att min nya rosa handkontroll kommer i veckan. Men jag tvivlar på det då posten har varit seg på sistone. Synd att man inte bor i Sthlm nära Webhallen.


Lyckades öppna och laga min handkontroll så nu är jag skeptiskt till en beställning, men priset är ju sjukt bra så..
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar APELSINJOSef:
Kan ngn förklara?
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgi
gantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgi
d=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000AfiCbtsS?ProductID=1VnD4Q
FHYBAAAAEXk0IYc.7h&CatalogCategoryID=ZMzD4QFHGc4AA
AEWF
aoxgFcl


Hittade en PS3 kontroll där som kostade tio tusen kronor.

Om man har flashat xboxen kan man skicka in den på supporten.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Lyckades öppna och laga min handkontroll så nu är jag skeptiskt till en beställning, men priset är ju sjukt bra så..


Annars får du ju ny gratis av MS om den är trasig.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Citerar metroid_prime:
Är det sant?

Ja tydligen så var det Teh Old...
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar Pulp:
HeinzHarald - Hur vet du veta så mycket om Microsoft och Xbox? Jobbar du på supporten?


Huvva, som tur är inte. Tycker bara spelinformation är skoj. Exempelvis prenumererar jag i dagsläget på ett 60-tal spelrelaterade RSS-feeds och sju spelrelaterade podcasts.

När det gäller undersökningen av klagomål (complaints) har jag lyssnat på en längre intervju med en av teamledarna med just klagomålsuppföljning som arbetsuppgift. Där fick man reda på en hel del skoj.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Information om det nedladdningsbara PGR 4 materialet som nu finns på marketplace.

Premium Challenge Pack (400 points)

"The Premium PGR 4 Challenge Pack from Bizarre, available for 400 Microsoft® Points, gives you seven new cars—the 2008 Chevrolet Camaro Convertible Concept, 2007 Volkswagen Golf GTI W12-650, 2007 Peugeot Flux, 1987 BMW M3 E30 DTM, 2007 Ferrari 430 Scuderia, 2008 Honda S2000 CR, and 2008 Callaway C16 Speedster. You get three new bikes—the 2007 Yamaha YZF-R1, 1995 Aprilia RS 250, and 1998 Aprilia RSV 1000 Tuono R."



"Plus, new World Challenge Arcade Mode gives you 20 arcade events in 3 themed chapters, including 5 events that can only be done on platinum. In Tourist Mode, get a free ride with friends around any game city. In Free Roam Cat and Mouse, a slow mouse vehicle runs from enemy cats. Ten new achievements fill out the pack."



Free Challenge Pack (Free)

"Download the new Free PGR 4 Challenge Pack from Bizarre, and you'll drive the hydrogen-powered 2007 Peugeot Flux, winner of the 2007 Peugeot International Design Competition. Plus, you'll get two new game modes—one of them the player-requested Tourist Mode, which lets you tool around any city in the game checking out sights with your friends. Or play Free Roam Cat and Mouse, where a slow mouse vehicle must avoid enemy cats. And you add another 10 achievements. Get more racing fun for the best price—free!"



More Detail on Achievements, Race Modes, and Cheat



10 New Achievements

1. Tourist Kudos King - Earn more kudos than anyone else in a Tourist event - 15 points

2. Open Cat Champion - Be a cat on the winning team in a Cat and Mouse Open Event - 15 points

3. Open Mouse Master - Be a mouse on the winning team in a Cat and Mouse Open Event - 15 points

4. Platinum Plus - Get all the platinum medals in the Platinum Plus Challenge - 60 points (earnable with Premium Challenge Pack)

5. Download King - Complete the DLC Challenge chapter - 60 points (earnable with Premium Challenge Pack)

6. Arcade Challenge- Complete Arcade Challenge chapter - 50 points (earnable with Premium Challenge Pack)

7. Cheater- Activate one of the cheats in the cheat menu - 5 points

8. Make the Grade - Attempt to qualify for a Tournament -10 points

9. 01 Yee Haw: Puzzle 4 -10 Points

10. Are You the One? Puzzle 5 -10 Points

World Challenge Mode
World Challenge Mode is a new option that appears in the single player menu. It contains 20 arcade events split into 3 themed chapters:
1. Platinum Plus - Arcade chapter that is harder than Platinum difficulty

2. DLC Challenge - Arcade chapter that limits vehicles to the Premium Challenge Pack cars

3. Arcade Challenge - Similar to the shipped Arcade mode



Online Race Modes

Free Roam Cat & Mouse Mode
Played in an open city, Free Roam Cat & Mouse is a team based game where each team has a slow ‘mouse' vehicle, with the rest of the players in high powered ‘cat' vehicles. The mouse earns kudos for every 2 seconds it avoids being hit by enemy cats. On being hit by a cat the mouse is ‘wasted' and can't earn kudos for set period of time. Cat players get a kudos reward for hitting an enemy mouse and also for defending their own mouse. The team with the most kudos after a time period set by the host wins the event.



Tourist Mode
This is a simple mode our forum users have requested. Players drive round an open city for a period of time determined by the host. The player with the most kudos is determined the ‘winner', but this is really a sandbox mode where players can drive around looking at the environment and making their own games up.

New Cheat (can be accessed by the options menu)
TV Cameras - Race whilst using the TV cameras
  • 0
http://www.webhallen.com/prod.php?id=42936

Har gått ner mycket ipris sen jag kolla.


Nån som vet när Merceneries2 kommer
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Citerar Eliobiwan:
Nån som vet när Merceneries2 kommer


Lutar åt i höst vill jag minnas. Spelet blev försenat.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Oki, ´dom spelen jag köper i mars är npg Bully sholar edition och rainbow six vegas 2.
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Omg 38 minuter kvar, max!
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
<quote author="Pulp">Omg 38 minuter kvar, max!</quot?????????????????????????????????
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Citerar Eliobiwan:
quot?????????????????????????????????

22 minuter nu!!
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar ludde1991:
Information om det nedladdningsbara PGR 4 materialet som nu finns på marketplace.


Såg det, ska köpas

Tillagt 2008-02-11 16:38:
I mars blir det f.ö. Vegas 2, Bully och AoT...
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Vad är AoT..? I april blir det GTA IV
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Vad är AoT..?


Army of Two
  • 0
Citerar marten1000:
Army of Two


Aha, men det struntar jag nog i. Om tiorna inte regnar ner förståss.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Sju minuter kvar, men till vad?
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!