Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar Kazeus:
Citerar commandos200:
om man köper en xbox 360 pro då?



Ja, då får man en hårddisk. Kolla runt lite vad de olika paketen erbjuder.
vart hittar man pro jag bor i malmö
Polismästaren jack mannion
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar commandos200:
Citerar Kazeus:
Citerar commandos200:
om man köper en xbox 360 pro då?



Ja, då får man en hårddisk. Kolla runt lite vad de olika paketen erbjuder.
vart hittar man pro jag bor i malmö


Finns inte längre. Endast Arcade och Elite som säljs numera.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Citerar commandos200:
Citerar Kazeus:
Citerar commandos200:
om man köper en xbox 360 pro då?



Ja, då får man en hårddisk. Kolla runt lite vad de olika paketen erbjuder.
vart hittar man pro jag bor i malmö


Finns inte längre. Endast Arcade och Elite som säljs numera.
vad ska jag då göra?
Polismästaren jack mannion
  • 0
Citerar commandos200:
vad ska jag då göra?


Hade du köpt en Xbox, eller skulle du köpa?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Arthas:
Citerar commandos200:
vad ska jag då göra?


Hade du köpt en Xbox, eller skulle du köpa?
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?
Polismästaren jack mannion
  • 0
Citerar commandos200:
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?


Ja, om du köper en Xbox 360 Elite så medföljer det en 120gb hårddisk - och den räcker länge. Bara du ser till att radera demos när dom inte länge gäller, tart bort trailers när du har tröttnat på dom, och att radera bort installerade spel när du inte har spelat de på ett bra tag.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar commandos200:
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?


120 GB räcker för mig, annars ska det ju komma en 250 GB HDD snart
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar commandos200:
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?

Det beror på vad du ska göra. Själv sitter jag på en gammal 20gigs HDD. Jag kan inte ha en massa spel installerade på hårddisken. Förutom det så klarar jag mig fint, det finns gott om plats för Arcade-spel, DLC och sparfiler...
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Citerar commandos200:
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?

Det beror på vad du ska göra. Själv sitter jag på en gammal 20gigs HDD. Jag kan inte ha en massa spel installerade på hårddisken. Förutom det så klarar jag mig fint, det finns gott om plats för Arcade-spel, DLC och sparfiler...
hur mycket utrymme kräver mercenaries 2?
Polismästaren jack mannion
  • 0
20 GB tycker jag är lite snålt, med tanke på allt DLC som släpps och som man vill ha. Plus alla Arcade-spel. Jag har en 60 GB (Pro), hoppas den räcker tills nästa box kommer ut.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
20 GB tycker jag är lite snålt, med tanke på allt DLC som släpps och som man vill ha. Plus alla Arcade-spel.


Det var en av anledningarna att jag köpte ett elite ochinte bara en arcade och satte på min gamla HDD<<. Jag behövde mer än 20 GB, hade kanske 1 GB kvar och då hade jag ett spel installerat.


Citerar torbli79:
Plus alla Arcade-spel. Jag har en 60 GB (Pro), hoppas den räcker tills nästa box kommer ut.


Hoppas man kan föra över sina arcade spel och gamescore/achievements till nästa Xbox. Skulle vara surt om allt man köpt och alla gamescore man kämpat för bara skulle försvinna
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar BoNne123:
Hoppas man kan föra över sina arcade spel och gamescore/achievements till nästa Xbox. Skulle vara surt om allt man köpt och alla gamescore man kämpat för bara skulle försvinna


Din GT kommer du garanterat kunna föra över, Arcade-spelen vet i fanken.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar BoNne123:
Hoppas man kan föra över sina arcade spel och gamescore/achievements till nästa Xbox. Skulle vara surt om allt man köpt och alla gamescore man kämpat för bara skulle försvinna

Det behöver du nog inte vara orolig för. Åtminstone inte gamescore/achievements. Det är ju ett stor försäljningsargument för dem och kommer troligen göra så att många med 360 idag köper nästa konsol också.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar commandos200:
Citerar Arthas:
Citerar commandos200:
vad ska jag då göra?


Hade du köpt en Xbox, eller skulle du köpa?
jag ska köpa en Xbox 360 men räker 120 GB?


Ja, en 120 Gb räcker.
Fast det beror ju helt och hållet på vad du har tänkt att ha på din HDD.
Jag har 120gb och det räcker alldeles utnärkt
  • 0
när man har Xbox 360 och man sätter in skivan startar den direkt?
Polismästaren jack mannion
  • 0
Det kan du ställa in själv hur du vill ha det.
Antingen om den skall starta så fort du sätter i skivan eller om du vill att den skall starta först då du tryckt på A knappen eller Start.
Köp ett Xbox 360 elite, kostar 2000 kr, så det är ju ingenting lixom.
Klart värt det
  • 0
Citerar knutte:
Det kan du ställa in själv hur du vill ha det.
Antingen om den skall starta så fort du sätter i skivan eller om du vill att den skall starta först då du tryckt på A knappen eller Start.
Köp ett Xbox 360 elite, kostar 2000 kr, så det är ju ingenting lixom.
Klart värt det
går det att köra mercs 2 på arcade?
Polismästaren jack mannion
  • 0
Börjar nästan tro att han är ett troll...
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Arthas:
Börjar nästan tro att han är ett troll...
vem?
Polismästaren jack mannion
  • 0
Skulle det vara gratis live imorgon? Om så är fallet, går det fortfarande spela BF:BC 2 demot?
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Black_prod:
går det fortfarande spela BF:BC 2 demot?


Nope, det stänger idag, så det blir lite svårt.

Moahahaha! Fick mig just en stor dos nördpoäng, skaffade nämligen Achievement Unlocked-ljudet som sms-ljud på min mobil.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar commandos200:
går det att köra mercs 2 på arcade?


Alla xbox 360 spel går att köra på en Xbox 360 konsol, spelar ingen roll om det är en i paketet arcade eller elite
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Hey, kan man spara sina spel på ett vanligt usb minne?
Om man har lånat en box som man har spelat ganska mycket GH på och fått stjärnor osv och vill överföra detta till sin egna box.

Eller sparas all sådan information i sin avatar tag ?
Alla goda spelare, adda gärna mig på XBLA
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Upptäckte nyss något riktigt awesome, 3 månaders Xbox LIVE kostar endast 99kr på Siba! Köpte själv 2 kort. Länk: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1464536


Är redan en betalande kund, men man kanske borde avbryta prenumerationen och köpa den istället? Man vinner ju på det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!