Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spelprestationer - Med rätt att skryta


Klarat ut ninja gaiden till x-box,
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Real Deal utan fusk? Eller är det för: "alla klarar av det lol lol" ?

Annars antar jag att jag é lite nöjd över Still got something to prove i L4D2. Utan fusk i might add.

Mycket överjävliga prestationer i första L4D, så som Nothing Special och Untouchables, återigen utan fusk. Men fan vad skönt det var när dom ploppade upp.

Treasure Hunter från FFXIII....
?
  • 0
Klarat Call of Duty 2, 4, 5 på Veteran - Ingen riktigt bedrift, men det krävs tålamod!

Sedan hade man även highscore i "Bloons Tower Defence 4" - hard - på Jesper.nu x)
  • 0
Vann mina 2 första matcher i Starcraft II utan att ha rört föregångaren. Inte världens prestation kanske, men ändå.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Måste slå ett slag för min polare här.
Han klarade Metroid: Zero Mission till Game Boy Advance på cirka 45 minuter.
imponerande enligt mig!
Another Kind Of Hero
  • 0
Ny Starcraft II-bedrift: Ligger 2:a i min liga efter en dags spelande.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Inte spelat Halo 3 på över ett år, men spelade nu i helgen över Live, och märkte att jag är i precis samma toppform som jag var i förut
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Har väl säkert gjort andra prestationer men den som jag kommer på just nu är väl 30 wins med Paul i TEKKEN 6, utan att förlora. Dvs 30 vinster i rad. Ingen större bedrift men helt klart lite småstolt.

Edit: Kom på att jag klarade Hercules som 4 åring tror jag.
Är nog lite trött nu, bara så ni vet.
Och TMNT: Turtles In Time när jag var 4 år.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Det luktar myt...
Videogames ruined my life, Good thing i have two more..
  • 0
Klarade Mega man 10 på 32 minuter och inga deaths, snart tar jag mig an MR perfect trofeen
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Klarade Sin & Punishment: Succesor of the Skies på Hard igår. Den näst sista bossen var nog den svåraste jag någonsin spelat, tog säkerligen hundra försök. Femtio av dem för att komma ned till halva livet, sedan nästan lika många för att ta ner honom till en tredjedel. Sedan bara nöta lite till under full koncentration.

Kan nämnas att det i hela Europa och USA hittils enbart är 13 uppkopplade personer som ens kommit till sista nivån på Hard, och med tanke på vilket Hardcore spel det är måste jag nog ändå gissa på att de flesta som spelat så mycket har tillgång till internet och gärna skryter lite.
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Har klarat alla Låtar 5* på expert i GH2 (inklusive bonuslåtar)
On the internet, nobody knows you´re a dog
  • 0
Här måste vara ett under-rekord (anti-rekord) med klass:
Lyckats att misslyckas med uppdraget "Student Buddies" i Champions Online. Jag gick för långt ifrån skyddsobjektet. På ett par hundra meters transport.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Sex dominations på en TF2-runda. =)
  • 0
Jag överlevde i 25 minuter på TF2, jag var enda Engineeren i laget, hade en turret och en dispenser. Granary var banan. Bakom mig var alla Heavys, vi hade dem i mitten av banan, dem kom aldrig förbi trots att vi höll på i nästan en halvtimme. Min turret blev förstörd 2 gånger, dispensern en, och dem kom ändå aldrig förbi oss. Kanskei nget riktigt rekord eller så, men det var sjujäkla roligt.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Jag sköt ihjäl två grinders(i huvudet då fortsätter pilen och sitter inte fast) med samma torchbow skott.... skillat
"Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men kanske är det slutet på början." - Winston Churchill
  • 0
Åh, juste, en annan Team Fortress 2-match (världens bästa multiplayerspel förresten), spelade som Sniper med pilbågen, en Engineer kom och byggde en dispenser bredvid mig samt en turret, turreten sköt ihjäl de som skulle kunna komma i backstab. Vi spelade på...hm, fan, glömde namnet. Men banan är bara lång, och passar perfekt för Capture The Bag-matcher. Det körde ett tåg i mitten av banan kanske en gång i minuten. Jag fyrade av pilar hela tiden, exakt hela tiden. Fick headshot varje gång, vissa sprang iväg innan jag hann skjuta dem, men då dök det alltid upp en bakom dem som fick skottet i pannan. Om jag sen gick ner där låg det en del kroppar. Matchen varade väl en halvtimme och jag ledde med överdrivet mycket poäng efteråt. Förmodligen bästa matchen någonsin, sinnesjukt roligt.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Klarade Mega Man 9 utan att dö en enda gång.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Citerar kakkashi:
Klarade Mega Man 9 utan att dö en enda gång.


Jag också. Klara ''Mr. Perfect'' och jag blir riktigt imponerad. =D
  • 0
Det är väl att jag har klarat Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition ungefär 6 gånger (på svårighetsgraderna Sith Warrior och Sith Lord) (under 25 timmar).
Mer kommer jag inte på just nu.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Det senaste jag gjorde var att varva Call of Pripyat på Master. Dog säkert 40-50 gånger i slutet där man ska skydda Strelok.
  • 0
Fortfarande, efter mer än ett år eller är det två, bäst på Xbox- arcade spelet "Schizoid". Yääh, älskar tanken på att ingen i världen är bättre.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Jag fick Alyx Vance bli dödad i Half Life 2.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Hmm,

Klarat Mirror's Edge på Hard utan att använda vapen. Har även klarat nästan hela spelet på Easy utan att dö.

Den jag nog är mest stolt över: 4 kills i ett skott på Battlefield: Bad Company 2 till PS3. Kommer aldrig hända igen under hela mitt liv.

Klarat Minesweeper på Advanced på strax under 2½ minut.

Byggt världens i särklass största World Trade Center skalenligt i Minecraft, inklusive fönster, skalenliga våningar med trappor, lobby e.t.c.

Kommer inte på så många fler nu, men det finns definitivt...
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
  • Ree
  • Ree
Jag satt nyss i timtal med detta, och ja, när jag klarade det blev jag väldigt glad. Gawd Damn vad jag la ner mycket tid på att få till hoppen i videon, för att till slut ta sig upp för pelaren och in i rummet. God. Damn. 2 timmar lätt.

http://i.imgur.com/41BS0ZP.jpg

Video av någon annan (superproffs) som gör det: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OL8
Pb_kfgNw#t=274s
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!