Offline oskwish Ändrat den 12 september 2009 kl 20:22. Den här tråden är såklart för Playstation 3 ägare Skriv här hur många platinum trophies ni har så får vi sen se vem som har mest! Kom ihåg att alla kan se hur många ni har så ljug inte och om du vill uppdatera listan som du har på Gamereactor så går du in på se.playstation.com, klickar på PSN längst upp, loggar in, klickar på Mitt portabla ID, scrollar längst ner och trycker på uppdatera. Klart! OBS! Ibland tar det en stund innan det uppdateras. Själv har jag 4 platinum trophies Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline Jakkal Ändrat den 23 september 2009 kl 13:19. Det är ju uppenbarligen hopplöst att försöka länka sitt gamercard/motsvarande (kass på HTML). Hade ju annars varit effektivare att bara ha en massa sådana i tråden som uppdaterades löpande. 13 Platinum. Länkarna uppdateras i samma veva som man uppdaterar på hemsidan, så det går att posta som jag gjorde under här. Även om det känns lite skitsamma http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Jakkal_SWE.png Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE Offline oskwish Ändrat den 13 september 2009 kl 10:40. japp men det går ju tyvärr inte Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline Offer den 13 september 2009 kl 19:22. 1 Platinum. Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline JonguN Ändrat den 13 september 2009 kl 22:05. Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Sluta jiddra, börja trolla.. Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Jakkal Ändrat den 23 september 2009 kl 13:19. Det är ju uppenbarligen hopplöst att försöka länka sitt gamercard/motsvarande (kass på HTML). Hade ju annars varit effektivare att bara ha en massa sådana i tråden som uppdaterades löpande. 13 Platinum. Länkarna uppdateras i samma veva som man uppdaterar på hemsidan, så det går att posta som jag gjorde under här. Även om det känns lite skitsamma http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Jakkal_SWE.png Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE Offline oskwish Ändrat den 13 september 2009 kl 10:40. japp men det går ju tyvärr inte Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline Offer den 13 september 2009 kl 19:22. 1 Platinum. Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline JonguN Ändrat den 13 september 2009 kl 22:05. Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Sluta jiddra, börja trolla.. Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline oskwish Ändrat den 13 september 2009 kl 10:40. japp men det går ju tyvärr inte Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline Offer den 13 september 2009 kl 19:22. 1 Platinum. Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline JonguN Ändrat den 13 september 2009 kl 22:05. Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Sluta jiddra, börja trolla.. Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Offer den 13 september 2009 kl 19:22. 1 Platinum. Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline JonguN Ändrat den 13 september 2009 kl 22:05. Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Sluta jiddra, börja trolla.. Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline JonguN Ändrat den 13 september 2009 kl 22:05. Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Sluta jiddra, börja trolla.. Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Eddan den 13 september 2009 kl 22:28. 2, inFamous och Citerar Offer:Mirror's Edge. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon. Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Aaandy den 13 september 2009 kl 22:31. Inte en enda. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online clcassar den 13 september 2009 kl 22:31. Citerar JonguN:1 platinum Littlebigplanet Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline JooJJe den 13 september 2009 kl 22:32. Fick platinum på batman så en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online all brawl den 13 september 2009 kl 22:32. Jag har en som jag fick på Infamous . Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I didn't do it... Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline knoe1 den 13 september 2009 kl 22:34. The Godfather Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "You did good son, you did good" Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline MegaPuncher den 13 september 2009 kl 22:46. 4 st(Uncharted, Infamous, Sega Mega Drive: Ultimate Collection, Legends of Wrestlemania, Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat No cloud, no squall shall hinder us! Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline oskwish den 14 september 2009 kl 07:41. Jakkal har mest hittils Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat www.youtube.com/TheClanIQ Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline matlen den 14 september 2009 kl 07:46. Har lyckats få 8 samt en på gång (Batman). Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat PSN: Schylen Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online Spajdah den 14 september 2009 kl 08:56. Har ingen haha orkar inte bry mig så mycket om de jag låter dem komma när dem kommer även om det tar ett par år xD Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion. Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ironboot den 14 september 2009 kl 09:02. Har 1... Bioshock. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Ost. Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Offer den 14 september 2009 kl 16:21. Citerar JonguN:Citerar Offer:1 Platinum. Mirror's Edge. inte illa 1 platinum Littlebigplanet, tror jag har nån mer också.. 87% (med platinum 89%) har bara 4 DLC-trophies kvar. Men de är riktigt svåra. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online Browser den 24 november 2009 kl 12:31. _______________ ! ! ! ! ! noLL ! ! ! ! ! ! ! ---------------------- Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Siegfried den 24 november 2009 kl 13:49. 0 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline SOAP97 den 24 november 2009 kl 16:47. 2,uncharted och borderlands.Men har bara några trophies kvar på uncharted 2 och MW2 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Tonårsmutantninjasköldpaddor! Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Gijimu den 25 november 2009 kl 18:49. Inte en enda Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Det är inte lätt att spela badminton när det blåser Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline axelsteel den 26 november 2009 kl 20:28. Har 1 från Skate 2. Har 4 trophies kvar till platinum på Mini Ninjas och X-men Origins: Wolverine. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Zombies ate my fridge, and stole my liquor! Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline The Esper den 26 november 2009 kl 23:31. Har 2 än så länge... LBP och Trine men fler ska det bli Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Yunithium Ändrat den 27 november 2009 kl 17:21. Jag, som säkert många andra, gillar att klara av allting i ett spel innan jag går vidare till ett annat. De 9 platinum troféer jag har är: Uncharted Mercenaries 2 Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm Mirrors Edge Killzone 2 Prince of Persia Midnight Club Och en brons trofé från Burnout platinum. Uncharted, Mirrors Edge och Killzone 2 är nog mina favoriter. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 123456789101112131415 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: