Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Tog plat nr 10 iom Far Cry 5, det tog kanske sammanlagt en vecka att ta den.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum 11 tagen iom God of War 2018.
Det tog 13 dagar av spelande(minst 2 timmar om dagen sedan spelet släpptes) för att få den.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Har tagit tag i mitt trophy huntande nu igen. Under sommaren har jag tagit Platinum i följande radda spel.

Sly 1 HD

Watch Dogs 2

Uncharted 4

Far Cry 3

Wanted: Weapons of Fate

Terminator: Salvation

Jak & Daxter 2 HD

Dante's Inferno

Resident Evil 5

Heavy Rain

Remember Me

Assassin's Creed: Origins

Totalt har jag 34 Platinums just nu och målet är åtminstonde 50 innan året är slut.

Work in Progress: God of War: Ascension, Alice: Madness Returns, God of War, Ratchet & Clank: A Crack in Time, God of War (2018 )
  • 0
Platinum nr. 35 blev Ratchet & Clank: A Crack in Time
  • 0
Platinum 36: Toy Story 3

Ändå ett av de bästa licensspelen jag haft nöjet att spela på senare år. Helt okej plattform om man gillar Ratchet & Clank.
  • 0
Har just tagit platinum 12: The Adventure Pals.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum nummer 13 tagen:
Marvel's Spider-Man
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum nr 14 är Watch Dogs 2 igen(fast den här gången var det på mitt gamla konto som jag gick tillbaka till).
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Äntligen kan jag skriva här igen!!

Platinum NR 94 Maffia 3

Detta var endast min 4e för i år och jag hoppas verkligen jag lyckas få minst 2st till innan års-skiftet.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Jag har bara en Platinum och det är tack vare spelet: Days of the Tentacle. (Jag äger fortfarande Maniac Mansion till NES, på Svenska dessutom. ^^
  • 0
236 st, senaste var Alienation, nu jobbar jag på Matterfall.
  • 0
Årets första platinum! Knack. Min 95e totalt
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Noll.
The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.
  • 0
40 stycken. Har samlat till och från (hade t.ex. ett uppehåll 2016-201 i tio år och tog min första för åtta år sedan. I år har jag tagit hela (ur mitt perspektiv) sex stycken, tre i januari och tre i februari, varav två i söndags: Fallout: Shelter (100 timmar) och Riptide GP2 (10 timmar).

Här är hela listan. Jag har valt att sortera dem efter hur mycket jag gillar spelen, vilket till viss del sammanfaller med hur roliga de var att ta platina i. Jag tycker alltid det är svårt att rangordna så om jag hade postat listan i morgon så hade ordningen förmodligen varit annorlunda.

10/10
Grand Theft Auto: III (PS4)
Minecraft (PS4)

9/10
Katamari Forever (PS3)
Jak & Daxter (PS3)

8/10
Mirror's Edge (PS3)
Hotline Miami (PS3)
Psychonauts (PS4)
Alice: Madness Returns (PS3)
The Saboteur (PS3)
Tomb Raider: Underworld (PS3)
Bully (PS4)
Ratchet & Clank (remaken, PS4)
Ratchet & Clank 3 (PS3)
Ratchet & Clank 2 (PS3)
Ratchet & Clank (originalet, PS3)
Grand Theft Auto: Vice City (PS4)
Sly 2 (PS3)
Sly 3 (PS3)
Watch Dogs (PS3)
Bastion (PS4)
Need for Speed (PS4)

7/10
Spec Ops: The Line (PS3)
Sly 1 (PS3)
Batman: The Telltales Series Säsong 1 (PS4)
Batman: The Telltales Series Säsong 2 (PS4)
Rocket League (PS4)
Sleeping Dogs (PS3)
Minit (PS4)
Fallout Shelter (PS4)
Far Cry Primal (PS4)

6/10
Riptide GP2 (PS4)
Resogun (PS4)
Minecraft (PS3)
Uncharted: Drake's Fortune Remastered (PS4)
The Wolf Among Us (PS3)
The Walking Dead (PS3)

5/10
The Godfather II (PS3)
Suicide Guy (PS4)
Word Sudoku by POWGI (PS4)

3/10
Goat Simulator (PS4)
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
-
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Har lyckats ta en endaste platinum och det är i Far Cry New Dawn, första spelet någonsin där jag orkat bry mig om att jaga trophies.
  • 0
53 stycken
  • 0
Fixade just platinum #15: Rage 2.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum #16 kirrad:
Death end re;Quest
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum #17 fixad:
Samurai Shodown (2019)
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum #18 tagen:
Donut County
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Oj vad länge sedan det var jag skrev här senast, (2a feb) men nu är jag här igen.
Plat nr96 Uncharted: Lost legacy 2a platinum detta år.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
GTA 5 (Ps3) var på tiden. 5 år och 7 månader mellan 1a och platinum. Har haft 2 buggiga trophies som jävlas, så inte orkat spela det, men bestämde mig nu efter jag fick 96e platinum att gta 5 skulle bli nr97, eftersom första GTA kom ut -97. Passar ju utmärkt!! min 3e plat detta året.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Nu jävla händer det grejjer!! Tog mig nyligen igenom det fruktansvärda spelet Heavy rain (Ps3) med alla sjutio-elva avslut, utan att kunna skippa några videos....

Så det fick bli Nr98. Vet exakt vilken som ska bli nästa.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Uppe i 2 nu efter att jag satsade på att ta alla i Final Fantasy VII
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!