Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?

Exicutor
Exicutor
Jag tror att jag fortfarande, sedan flera år tillbaka, ligger på 2-3 platinatroféer. Kan man svara 2½? Jag tror bestämt att jag gör det - för gå inte och kolla på PS4:at, det orkar man ju inte.

In Flames we trust!
cooltedan
cooltedan
Citerar Exicutor:
Jag tror att jag fortfarande, sedan flera år tillbaka, ligger på 2-3 platinatroféer. Kan man svara 2½? Jag tror bestämt att jag gör det - för gå inte och kolla på PS4:at, det orkar man ju inte.

Om du gör dina trophies så alla kan se, och sedan synka, ska det går. För just nu har du 0, noll, nada trophies.... https://psnprofiles.com/TheGrab

Fick platinum nr 93, och 3rd detta år: Doom

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Missing Avatar
Gurkan_86
2 Platinums och 295 maxade xbox spel (inkl dlc)

Missing Avatar
Gurkan_86
Tog alla trophies i Monster hunter World. Tog drygt 250h

FishySensei413
FishySensei413
Tog plat nr 10 iom Far Cry 5, det tog kanske sammanlagt en vecka att ta den.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Platinum 11 tagen iom God of War 2018.
Det tog 13 dagar av spelande(minst 2 timmar om dagen sedan spelet släpptes) för att få den.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Final_Fantasy
Final_Fantasy
Har tagit tag i mitt trophy huntande nu igen. Under sommaren har jag tagit Platinum i följande radda spel.

Sly 1 HD

Watch Dogs 2

Uncharted 4

Far Cry 3

Wanted: Weapons of Fate

Terminator: Salvation

Jak & Daxter 2 HD

Dante's Inferno

Resident Evil 5

Heavy Rain

Remember Me

Assassin's Creed: Origins

Totalt har jag 34 Platinums just nu och målet är åtminstonde 50 innan året är slut.

Work in Progress: God of War: Ascension, Alice: Madness Returns, God of War, Ratchet & Clank: A Crack in Time, God of War (2018 )

Final_Fantasy
Final_Fantasy
Platinum nr. 35 blev Ratchet & Clank: A Crack in Time

Final_Fantasy
Final_Fantasy
Platinum 36: Toy Story 3

Ändå ett av de bästa licensspelen jag haft nöjet att spela på senare år. Helt okej plattform om man gillar Ratchet & Clank.

FishySensei413
FishySensei413
Har just tagit platinum 12: The Adventure Pals.

FishySensei413
FishySensei413
Platinum nummer 13 tagen:
Marvel's Spider-Man

FishySensei413
FishySensei413
Platinum nr 14 är Watch Dogs 2 igen(fast den här gången var det på mitt gamla konto som jag gick tillbaka till).

cooltedan
cooltedan
Äntligen kan jag skriva här igen!!

Platinum NR 94 Maffia 3

Detta var endast min 4e för i år och jag hoppas verkligen jag lyckas få minst 2st till innan års-skiftet.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!