Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?

cooltedan
cooltedan
Har äntligen fått Min #47 platinum på Grid: Autosport och 2 dagar senare fick jag #48 på Spec ops: The line

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Missing Avatar
Center of this Universe
Inte en enda.

And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
cooltedan
cooltedan
Tog idag Plat #49, Back to the future: The game

cooltedan
cooltedan
Förra veckan fick jag nr50 Gran Turismo 6 Men nu kommer det nog ta ett tag, Håller på att spela Defiance, som är gratis på Ps Store ;)

cooltedan
cooltedan
Jahopp! NU kunde jag skriva att jag har fått plat Nr 51, men tyvärr kan jag inte det .

För sista troféen på Defiance (EGOcentric Arkhunter) Nå EGO Rank 2500 har en glitch, och det ser ut at vara så illa att jag måste spela om allt med en ny karaktär..

Varulv
Varulv
Fem stycken, senaste jag fick var för Shadow of Mordor! Mitt Xbox One har nu blivit min primärkonsol, så det lär nog dröja ett tag innan jag får tillökning på platinumfronten tror jag.

cooltedan
cooltedan
Jag fick det som jag ville! Defiance blev min 52a platinum!!

Missing Avatar
laban005
Så du räknar defience 2 ggr?

cooltedan
cooltedan
nej... Som jag skrev innan, NU "kunde" jag skriva att jag har fått plat Nr 51, men tyvärr kan jag inte det.

Men sen fick jag den ändå, efter nångra veckor..

Min 51a platinum var Beyond: Two souls

Missing Avatar
laban005
Ville bara dubbelkolla så du inte räknat fel du skrev ju nämligen aldrig beyond menar jag

Missing Avatar
CapYx
Zero =) Nära på inFamous Second Son men är lat. Försöker lite halvslappt med Toy Story 3 också.

Missing Avatar
maaden
13 stycken, känns olycksbådande ... får skynda på med nummer 14. Kanske spela Walking Dead Season 1 för en tredje gång.. hmm, eller nej, känns som jag spelat på dom två sätt jag ville, en som snäll och en som badass

Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
cooltedan
cooltedan
Citerar laban005:
Ville bara dubbelkolla så du inte räknat fel du skrev ju nämligen aldrig beyond menar jag

Ahh.. ok, ja, jag glömde det. Var som sagt bara 1 dag mellan dem. Det är ju nästan bara jag som skriver här så det känns nästan som ett spam varje gång, fast det är 3 månader mellan inläggen

Missing Avatar
laban005
Jag tar inte så många platinum så jag kan bara vara med och diskutera med dig jag spelar så mycket olika spel så dröjer mig sällan kvar för att ta platinum... Men ibland händer det. Tänkte gjort det med far cry 4 men då krävs några co-op-trophies och blandningen av ubisoft o min telia-router verkar värdelös stor anledning till att jag inte köper the crew som jag skulle vilja ha

cooltedan
cooltedan
Ja, jag gjorde så innan att jag shiftade kanske mellan 3-4 spel, och då blev det så att man hade många oklarade, men nu har jag max 2 spel som jag shifta mellan..

Ang. seg/dåliga online servrar, så spela jag för tillfälligt Batman: Arkham Origins som har väldigt dåliga servrar. spelet fryser var 30e minut, och kopplas från efter ca varannan match Men jag ger aldrig upp ;)

Missing Avatar
laban005
Jag orkar inte ta tag i routerproblemet men kommer behöva göra det innan the division släpps

cooltedan
cooltedan
Har du Thomson som router? Vi har en sån och fler som har telia, tycker den är kass...

Missing Avatar
laban005
Ja man kan ju be telia brygga den men som jag läst så verkar det ändå inte lösa sig alla gånger men när the division kommer måste jag ta tag i det, om det nu är alla ubisofts spel som krånglar för mig

cooltedan
cooltedan
ok, ja, hoppas det fixa sig för dig

53 595
53 595
Dragon age 2. Tillsammans med all dlc, så det blev 100%

Man slutade andas ett litet tag när man väntade på att supplier skulle plinga till. Fy fan, bioware och glitchar.

Teunissen-594
Teunissen-594
Mercenaries 2
Little Big Planet
Resistance 2

Happy Every day,Grossist Air Max http://www.pupu.se
cooltedan
cooltedan
Nr 53 är min!! och denna gången blev det World of Outlaws: Sprint cars

Inte bara ett platinum, utan det tog endast 3 dagar 21h från första till sista trofeén. Därmed ligger jag på 11:e plats i Fastest Achievers http://psnprofiles.com/100-club/292-World-of-Outlaws-Sprint-Cars

Detta var min 20:e racing-spelet jag fick platinum på. ;)

cooltedan
cooltedan
Okej.. då fortsätter jag,

Igår fick jag äntligen #54, och även det ett bilspel: F1 2010
and platinum för i år och 21a racing-spelet totalt. har 5 kvar i min samling, men 3 av dom kan jag inte få, då servrarna är stängda för 2, och ett är helt jävla värdelöst.

cooltedan
cooltedan
oj, vill bara rätta att det ska vara "andra platinumet" och inte and platinum...

Men hur som helst fortsätter jag på den inslagna vägen och kommer med min 55:e, som då är min 3e detta året men också 1a jag få till Ps4, efter jag har haft den sedan september.... Spelet är Infamous: Second son

Jag kommer troligtvis spela igenom First light nu när jag ändå är i "the flow"

Missing Avatar
laban005
Vad tyckte du om Infamous då? Jag har inte börjat med first light än men måste ta mig i kragen och göra det snart.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!