LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Torchlight


      Torchligt över Xbox Live hade vart sweet

      Riktigt kul att spelet faktiskt har ett netbook-läge. Får skaffa det och slänga in på min lilla eee
      ballz of steel
      • 0
      Vad innebär "netbook-läge"?
      "Violets are blue, roses are red...we're coming aboard, prepare to eat lead!"
      • 0
      Spelet optimiseras typ för att köras på en netbook. Finns en liten knapp i Options som man kan kryssa i om man kör spelet på en netbook
      ballz of steel
      • 0
      Citerar kry1_rygar:
      Spelet optimiseras typ för att köras på en netbook. Finns en liten knapp i Options som man kan kryssa i om man kör spelet på en netbook


      Haha, logiskt!
      "Violets are blue, roses are red...we're coming aboard, prepare to eat lead!"
      • 0
      Så jäkla många spel som släpps samtidigt, får komma ihåg denna. Köper kanske till jullovet.
      'Prepare for unforeseen consequences'
      • 0
      Citerar Al Za3eem:
      Så jäkla många spel som släpps samtidigt, får komma ihåg denna. Köper kanske till jullovet.


      Det råder jag dig att göra! Har spelet cirka 6-8 timmar (minns inte vilket) och är level 17. 25 är leveln då man först kan lägga points i de mest kraftfulla spellsen.
      "Violets are blue, roses are red...we're coming aboard, prepare to eat lead!"
      • 0
      Har nu klarat ut det med Destroyer och har även tagit bort det av den enkla anledning att jag aldrig mer tänker röra spelet. Bara tanken på att spamma devastate igenom horder av monster igen får mig att dö lite inombords.
      Fuck yeah!
      • 0
      Citerar Twisp:
      dö lite inombords


      Aj då, lät ju inte alls bra.
      • 0
      Ett riktigt sköjsigt spel!

      Nu ska här nötas
      • 0
      Ska nog köpa vid ett senare tillfälle, man gillar ju den W0W grafiken.
      Battlefield 3
      • 0
      Köpte det för några dagar sedan på steam, riktigt bra spel. Känns lite som pre-Diablo 3 över det hela vilket är trevligt om man är hypad inför Diablo 3. Har spelat det nu i cirka 7 timmar och har en lvl 17 Destroyer.
      "Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
      • 0
      Citerar Colabaronen:
      Köpte det för några dagar sedan på steam, riktigt bra spel. Känns lite som pre-Diablo 3 över det hela vilket är trevligt om man är hypad inför Diablo 3. Har spelat det nu i cirka 7 timmar och har en lvl 17 Destroyer.


      Förutom att det saknas handling (i princip), mp och mot slutet så blir det löjligt tråkigt.
      Fuck yeah!
      • 0
      Citerar Twisp:
      Förutom att det saknas handling (i princip), mp och mot slutet så blir det löjligt tråkigt.


      Sant, jag ser dock spelet bara som en uppvärming inför nästa Diablo. Spelets minus är inget mp, brist på klasser, inte direkt någon story och kan bli lite tjatigt.
      "Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
      • 0
      Har kommit upp i level 49 med min Destroyer och har spelat i ungefär 21 timmar.

      Här är en bild på min karaktär:

      http://img85.imageshack.us/img85/8341/torchlightzr.jpg

      Längtar sjukt mycket efter tvåan
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
      • 0
      Gillar Torchlight mycket. Bra tidsfördriv. Tvåan är på gång samt ett MMO inom samma värld.
      Gamer från vaggan till graven...
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!