Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call Of Duty Modern Warfare 2 Ps3 klan


Jää, nu är jag hemma.. Och nej jag tänker inte köpa bc 2.. det sög ngt på gång eller?
psn; InterfazeLoop
  • 0
Undrar samma här..
Vad hade då världen varit utan Einstein?
  • 0
är det bara jag som är sugen på en ny match på gambattles?
Forever Alone
  • 0
Jag är också taggad
Har haft mycke annat på senaste tiden så jag har inte ens kopplat in PS3an sen jag kom hem men jag gör de nu så ska jag se vad vi kan hitta på
Gnaget!
  • 0
Vår Turneringen börjar ju snart, vi ska kanske vara mer seriösa i den? Vinter har ju slutat nu
psn; InterfazeLoop
  • 0
Citerar InterfazeLoop:
Vår Turneringen börjar ju snart, vi ska kanske vara mer seriösa i den? Vinter har ju slutat nu


Aa jag tycker också vi satsar lite seriösare nu till våren
Gnaget!
  • 0
Citerar yeppie:
Citerar InterfazeLoop:Vår Turneringen börjar ju snart, vi ska kanske vara mer seriösa i den? Vinter har ju slutat nu

Aa jag tycker också vi satsar lite seriösare nu till våren

Forever Alone
  • 0
inget nytt på gång verkar inte hända särkilt mycket?
Forever Alone
  • 0
e ni aktiva ? Ska nog borja lira igen.
  • 0
verkar inte vara särkilt aktivt
Forever Alone
  • 0
Nej, håller med.. vafaan håller vi på med? Börja lira lite mer, haha
psn; InterfazeLoop
  • 0
håller med när va senast vi spelade en klan match en månad sen
Forever Alone
  • 0
Jeppe och Milk har kännts väldigt inaktiva på sista tiden, och Noo_Skillzz har bytt klan? hmm.. kom igen nu..
psn; InterfazeLoop
  • 0
Jeppe och David är väldigt inaktiva ja.. Rigga upp något, jag är i superform på CoD nu me Bara dra igång något nice, jag joinar!
Vad hade då världen varit utan Einstein?
  • 0
jag vill men inget händer juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!
Forever Alone
  • 0
Citerar jimpalovegames:
Jeppe och David är väldigt inaktiva ja.. Rigga upp något, jag är i superform på CoD nu me Bara dra igång något nice, jag joinar!


Du måste ju synka ditt PSN konto med din GB innan du får lira matcher så ta å gör de först.

Och jag är ledsen men det har varit mycket dom senaste veckorna men jag ska försöka få till nått kanske imorron?

Citerar InterfazeLoop:
Noo_Skillzz har bytt klan?


Vilka lirar Jonte med nu då?
Ska snacka med honom sen.
Gnaget!
  • 0
SnD 5v5 imorron vid 20.00, vad säger ni??
Gnaget!
  • 0
Har träning imorn kl 20.00 :/ pratade med jonte, han har tröttnat på cod och slutat lira.. men som sagt hälst inte imorn.. tidigare om det går? Btw, är vi äns 5 pers? vi borde fixa några nya skillade members
psn; InterfazeLoop
  • 0
ja är fortfarande med men är lite inaktiv pga skolan
Psn; Angrypeanut
  • 0
Citerar angrypeanut:
ja är fortfarande med men är lite inaktiv pga skolan


Aa jag har lite samma problem men vi får ta å dra ihop lite folk till match snart.
Men det är svårt när inte alla är inne här och läser
Gnaget!
  • 0
någon match idag?
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Jag har ett förslag.. Det värkar gå jävligt segt just nu.. så jag tänkte att vi kanske kan börja om på nytt? Hitta nya skillade spelare mm.

Vi kan ju göra klan profiler som heter typ förslagsvis eTernity_<Namn> (hitta bara på ngt klan namn) dom profilerna kan vi lira på i klan matcher typ.. Vi kan ju skriva på olika forum att vi recruitar members och man kan ju kanske göra ngn youtube video.. äsh jag vet inte.. vill bara få klanen igång igen

+ till våra klanprofiler kanske jag vet en snubbe som kan prestige hacka åt oss

Tillagt 2010-03-18 17:21:
Hittade en svensk turnering 4v4 SnD vi kan ställa upp? http://playstation-3.se/forum/t15877.html
psn; InterfazeLoop
  • 0
Citerar InterfazeLoop:
Hittade en svensk turnering 4v4 SnD vi kan ställa upp? http://playstation-3.se/forum/t15877.html


Fan va fett, jag anmäler oss.

Man skulle vara 4spelare så det är bara för er att anmäla er

1 Jeppe
2 Interfaze
3
4
reserv?

Tillagt 2010-03-18 19:02:
Citerar flacky:
någon match idag?


Nää inget idag men anmäl dig till turneringen
Gnaget!
  • 0
jag är med
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Jeppe, alla.. vill ha respons på mitt förslag.. Tänkte att det gjorde oss lite mer seriösa inte vet jag.. Men Playstation-3.se har ett forum för svenska cod klaner.. Där kan man recruita folk

Tillagt 2010-03-18 21:31:
Vill inte JimpanFTW vara med i tureringen? han skryter ju rätt mkt om att han krossar alla men han lirar ju inte matcher
psn; InterfazeLoop
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!