Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect 2 - Handling/Spoilers


  • I
  • I
För att undvika att avslöja handlingen i den vanliga Mass Effect 2-tråden finns den här tråden till för just de som vill diskutera handlingen. Läs vidare på egen risk.
Ad finem ambulo.
  • 0
Jag frågar den viktigaste frågan då....


Who did you sleep with!?
Vem satsade ni på som relation?
  • 0
Jag har hört att Bioware fegade ur och tog sig åt all kritik om romans delen i Mass Effect , så nu är det enbart få personer som man kan göra lite ''speciellt'' med, men man måste tydligen vara en man också (i spelet) för att ens ha en chans
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Varning, Spolier, Varning(om du absolut inte vill veta detta avgörande spoilier för spelet bör du inte läsa)

Spelet... Okey, nu kommer det.....Utspelat sig i rymden.
Ha, det visste ni inte va. Eller vänta nu... det utspelar sig i rymden va, Right?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Du kan inleda en romans med Thane också, som kvinna såklart.



Länken nedan är en SPOILER

En del har undrat över hur man ska göra för att hela besättningen ska leva efter att sista uppdraget är avklarat.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=11234
50
Sallad i Dallas
  • 0
Kul att träffa på Helana Blake från ME. En s.k. Crime lord som ,p.g.a av mitt övertygelse från förra spelet, blivit en social worker (kommer inte ihåg vad det heter på svenska).
  • 0
Vad händer om man inte köper alla uppgraderingar till skeppet?
:3
  • 0
Citerar Zebaroth:
Vad händer om man inte köper alla uppgraderingar till skeppet?


Uppgraderingar är väl mest till för att underlätta utforskande, men jag fattar inte vad de där kanornerna är till för? Kan man gå ut i strid med normandy skeppet möjligtvis? Vore awesome.
  • 0
Citerar Th3 End:
Uppgraderingar är väl mest till för att underlätta utforskande, men jag fattar inte vad de där kanornerna är till för? Kan man gå ut i strid med normandy skeppet möjligtvis? Vore awesome.


Spela klart spelet innan du läser i spoilertråden, jag vet vad kanonerna är till för.

Citerar Elak Kyckling:
Om man inte uppgraderat armor så kommer skeppet krascha innan man kan landa på Collectorbasen, så tar spelet slut där.


Skojar du eller? Låter rätt fult.
:3
  • 0
Citerar Zebaroth:
Citerar Elak Kyckling:
Om man inte uppgraderat armor så kommer skeppet krascha innan man kan landa på Collectorbasen, så tar spelet slut där.


Skojar du eller? Låter rätt fult.


Hahaha!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Det är sant.


Pic or it didn't happen plz!
It's time for PS VITA!!!
  • 0
M7 hjälmen går att hitta vid det gamla Normandy
Surremder before you all die by the sword, for i do not wish you to perish
  • 0
Citerar Zebaroth:
Spela klart spelet innan du läser i spoilertråden, jag vet vad kanonerna är till för.


Märkte det.
  • 0
Hatar Thane's loyalty quest.. BAAH! Min favorit kompanion och jag kan inte ens klara det.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Vad är det svåra i det?


Man kan inte stoppa sonen från att skjuta om man inte har en viss ond/god status.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Fixa det då!!!

Tillagt 2010-01-29 20:40:
JEEZ


MEN FU!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Någon som vet om man kan rädda Kelly? Hon imploderar ju typ i en puppa när man kommer fram till besättningen i sista uppdraget.
  • 0
Citerar addeSYNC:
Någon som vet om man kan rädda Kelly? Hon imploderar ju typ i en puppa när man kommer fram till besättningen i sista uppdraget.


Tror nog inte det är möjligt, kändes inte som en scen man kan påverka direkt.
  • 0
Citerar Dannee91:
Tror nog inte det är möjligt, kändes inte som en scen man kan påverka direkt.


Jo, kelly överlevde för mig. Vet inte vad det beror på...
:3
  • 0
Citerar Zebaroth:
Citerar Dannee91:Tror nog inte det är möjligt, kändes inte som en scen man kan påverka direkt.

Jo, kelly överlevde för mig. Vet inte vad det beror på...


Intressant.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!