Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect 2 - Handling/Spoilers


Citerar Th3 End:
Citerar Spartan Samuel-034:
Jag tycker att dräkten påminer mer om quarians. Mest på grund av huvan.


Jo jo även det. Egentligen hela henne.

Är nästan säker på att hon är en Quarian. Frågan är bara hur hon kan överleva utan hjälmen.


Nepp, det står ätt hon är människa. Där försvann det hoppet om en trekant med Tali...damnit.

Tillagt 2010-02-16 14:30:
Ooh, det skulle bli ett väldigt spännande Mass Effect spel där man får välja ras OCH kön. Quarians all the way för mig i så fall.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Men tyckte att Bioware sa att Kasumi ska vara människa.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Var står det någonstans? Är det ett officiellt info?

Damn it, nu förbli Tali en mysteriskt kvinna. Jävla skit. Man kan alltid fantisera...
  • 0
Och namnet låter väldig japanskt, så det är ganska uppenbart.

Tillagt 2010-02-16 14:33:
http://masseffect.wikia.com/wiki/Kasumi

Till Th3 End

Tillagt 2010-02-16 14:37:
Fast med tanke på hur mycket Biowares community bad om en romans med Tali, så skulle jag inte bli förvånad om det kom något liknande i trean.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
I trean så ska ju helt klart Wrex göra storstilad comeback där han Kroganrushar Reapers .
Awesomeness would ensue.
  • 0
Jag kom ihåg första gången jag fick höra talas om quarians. Jag trodde att det var ännu en ful alien som jag skulle vakta. Sen när jag såg Tali i korridoren, spränger ett par assassins, så tänkte jag: "Är det där en quarian? Hon var ju fan cool!"

Tillagt 2010-02-16 14:44:
Citerar DunderKlumpen:
I trean så ska ju helt klart Wrex göra storstilad comeback där han Kroganrushar Reapers .


Eller så kan vi bara spendera pengar på att vidareutveckla Thanix-kannonerna. De lyckades göra ett nummer på Collectors när vi hade dem på Normandy, och det var bara en prototyp.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
I trean så ska ju helt klart Wrex göra storstilad comeback där han Kroganrushar Reapers .


Fuck yeah! Grunt i all ära, men Wrex är fortfarande min favorit Krogan!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
Citerar DunderKlumpen:
I trean så ska ju helt klart Wrex göra storstilad comeback där han Kroganrushar Reapers .


Fuck yeah! Grunt i all ära, men Wrex är fortfarande min favorit Krogan!


The galaxy still bears the scars of the horde.

Tillagt 2010-02-16 15:00:
Jag vet nog varför Kasumi klär sig i samma färgmönster som en quarian. Det är säkert för att hon vet att resten av Citadel tycker att quaraians är tjuvar och tattare. Och hon ska vara en tjuv, så det passar ju ganska bra.

Plus att jag tycker att såna där dräkter är sexy.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Infiltrator med Widow vs Infiltrator med Assault Rifle på Insanity?
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Infiltrator med Widow vs Infiltrator med Assault Rifle på Insanity?


Widow alla dagar. Inte ens en jämföerlse. Widow = One shot kill, medans assault rifles kräver flera skott. Plus att tidsutböjningen med sniper rifles kan vara en riktigt bra funktion ibland.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
Widow alla dagar. Inte ens en jämföerlse. Widow = One shot kill, medans assault rifles kräver flera skott. Plus att tidsutböjningen med sniper rifles kan vara en riktigt bra funktion ibland.


Agreed. Hatar dock båda SMGs med passion.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Agreed. Hatar dock båda SMGs med passion.


Där har dom bra DLC material. En SMG som inte suger röv. Känns nästan som om man försöker döda folk med ett paintball-gevär när man skjuter med Tempest SMGn.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
hehe, lyssnar på Faunts M4.
Jag blir glad.
Stay out of my shed
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Spartan Samuel-034:
Widow


Vad är Widow?
  • 0
  • I
  • I
Citerar Felx:
Vad är Widow?


Ett prickskyttegevär man kan välja på Collector Ship.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Felx:
Citerar Spartan Samuel-034:Widow

Vad är Widow?


The most badass sniper rifle you ever seen. In the hands of an Infiltrator? It will become a tool of Death himself. Bringing destruction and fear to The Collectors.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
  • I
  • I
Yes! Bara sista banan kvar på Insanity. Dessutom kommer hela min besättning överleva, så då blir det 150 GS.
Ad finem ambulo.
  • 0
Är det någon som vet när Kasumi kommer ut då? Eller nästa DLC överhuvudtaget? Det gick från "a couple of weeks" till "a undetermined future" på Hammerhead, vilket jag blev lite småsur över.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Jag orkar fortfarande lira ME2. Brukar ändå växla mellan Adept, Engineer och Soldier bara för att inte tröttna på repetitiva och enformiga strider.

Orkar inte bry mig om DLC:n. Vill dock gärna se den dyka upp snart.
  • 0
Jag har blivit lite trött, på det, och jag vill hellre diskutera spelet istället för att spela det, för att jag har gjort det mesta som går att göra. Visst, jag kan göra en Renegade playthrough, men det är inte min stil. Ska börja spela lite Bioshock 2, medans jag väntar på DLC. När jag är klar med Bioshock 2, så kommer jag återvända till ME2, oavsett vad.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Om man väljer Mirandas sida när hon och jack bråkar efter Jacks loyality mission, blir Jack lojal då ändå?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar Puzzling:
Vart kan man hitta "widowmaker", det är en sniper som det talas varmt om här i tråden.


Ombord Collector skeppet när man får möjligheten att välja en ny vapen.
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
Är det någon som vet när Kasumi kommer ut då? Eller nästa DLC överhuvudtaget? Det gick från "a couple of weeks" till "a undetermined future" på Hammerhead, vilket jag blev lite småsur över.


Ingen som vet, eller JAG vet inte i alla fall. Men det lär inte dröja så mkt längre.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
  • I
  • I
Jag klarade det precis på Insanity. Jag hoppas att jag gjorde rätt val när jag inte förstörde basen.
Ad finem ambulo.
  • 0
Vad händer om man behåller basen?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!