Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed III - Officiell tråd


En grej angående delarna där man får vara Desmond. Öhm, till vänster om den stora porten som Shaun leker vid finns det en trappa. Inte just vid porten utan bara vid den vänstra sidan om hela grottan. Du måste hoppa över ett litet gap för att ta dig dit. Gå upp för trappan och du kommer se några konstiga mekaniska saker. Sen kommer en mellansekvens. Vet inte hur storyrelaterat det är, men det är intressant.

Tillagt 2012-10-31 18:58:
Fortsätt upp för trappan och klättra lite (ni förstår när ni ser) för lite mer mellansekvenser.

Tillagt 2012-10-31 18:59:
Jaha, det var rätt storyrelaterat. Nu känner jag mig väldigt dum.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Någon som har lyckats lösa in DLC koderna som man fick från Gamestop?

Red Coat, Colonial Assassin och Captain of the Aquila....

Formatet är såhär: XXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX


***
Aha, det visade sig att Gamestop gav mig Xboxs DLC´s istället för PS3...
  • 0
Sekvens 5 tror jag? Har kört 5h och typ 20 minuter. Gillart!
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Spoiler:


QTE?
  • 0
Citerar Slacky-Kun:
Formatet är såhär: XXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX


så är det för mig, men det fungerar iallafall inte
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Många pratar om ett överflöd av buggar men jag tror inte jag har stött på en enda.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Va inget, tror jag hittade lösningen!

Tillagt 2012-10-31 20:26:
Citerar Mr Smiley:
Många pratar om ett överflöd av buggar men jag tror inte jag har stött på en enda


Än så länge har jag stött på svävande bössor, spawnade vakter när man äntligen lyckats mörda varenda en i ett läger >.< djur som typ försvinner från ingenstans.

Men och andra sidan så är det ingenting som jag stör mig på, spelet är helt fantastiskt
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Sålde mitt 360 förra året, funderarpå att skaffa ett nytt endast pga detta spel.

Värt det?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Hittade en hammare som svävade i luften i mitten av en sjö. I'm confused.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Kanutus:
Sålde mitt 360 förra året, funderarpå att skaffa ett nytt endast pga detta spel.

Värt det?

Varför inte ett PS3 om du bara vill ha detta spel, du får 60 min gameplay. Plu gratis online.
Och jag har bara en Xbox 360.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Är de bara jag som stör mig på den kritvita loading rutan som kommer upp då o då och bränner sönder ögonen? Hur tänkte dom där?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
~7 timmar och är klar med sekvens 7. Ypperligt seg start må jag säga.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Finns de nåt mer ställe att gömma sig på än de där lövlassen?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Hur tänker ni angående full sync? Känns mest jobbigt ibland (har knappt börjat spela men samma sak i AC II och framåt). Ibland vill jag försöka men samtidigt känns det alldeles för uppstyrt ibland.
  • 0
Har några fler människor beställt sitt AC3 från Spelbutiken? Och har ni liksom jag inte fått det idag?
  • 0
Citerar shadow of theguild:
Har några fler människor beställt sitt AC3 från Spelbutiken?


Jepp. Fick mitt igår.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar shadow of theguild:
Har några fler människor beställt sitt AC3 från Spelbutiken? Och har ni liksom jag inte fått det idag?


Jag fick mitt idag! Dock inte riktigt rätt, bokade "bonus edition" men fick vanliga.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Måste bara säga en sak. Till Xbox 360 är detta något utav det bästa jag sett i grafik väg. Fattar inte att dem kan klämma ut mer ur denna gamla maskin. Boston ser helt FANTASTISKT UT.

Tillagt 2012-10-31 23:16:
Citerar shadow of theguild:
Har några fler människor beställt sitt AC3 från Spelbutiken? Och har ni liksom jag inte fått det idag?


Fick mitt idag. Postens fel isf.
  • 0
Enligt gamereactors egna recention så spelade dom prologen på en timme. Hur är de möjligt, jag har litat med Kenway i snart 5 timmar och jag ser inget slut på det...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Fan, ska döda posten.

Beställde Freedom edition för några månader sedan och det skickades till deras lager i tisdags.

Hoppas att alla är nöjda med spelet!
  • 0
Citerar Teddycore:
Enligt gamereactors egna recention så spelade dom prologen på en timme. Hur är de möjligt, jag har litat med Kenway i snart 5 timmar och jag ser inget slut på det...


Det kan jag inte heller förstå... tog mig cirka 3 timmar att klara av den delen, och då så sprang jag bara och gjorde storyn. Utforskade inget alls.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Jag är kanske lite väl försiktig men ändå:

Spoiler:Hur funkar traids:en? Jag sålde ved på något sätt tror jag. Och det ska väl gå att craft:a också? Hur gör man?

Det har inget med storyn att göra, men det finns säkert de som inte vill veta ändå.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
I knew it! Tänkte väl att spelet hade unlocked framerate och att det var därför jag fick superlena spikar av frames under vissa stunder.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
I knew it! Tänkte väl att spelet hade unlocked framerate och att det var därför jag fick superlena spikar av frames under vissa stunder.


Fixade du det eller? Får själv lag då och då när jag spelar.. Väldigt störanade..
Oel Ngati Kameie..
  • 0
Citerar pr0wler:
Fixade du det eller? Får själv lag då och då när jag spelar.. Väldigt störanade..


Det är inget man fixar till konsol utan det är att utevcklarna själva inte låst motorn vid 30 frames, vilket låter spelet gå upp i 40-45 frames när det är lite geometri som ritas upp på skärmen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!