LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      League of Legends


      Okej, de gäller väl också att kunna spela henne. Mötte en för 3 dar sedan och denne kunde spela henne, slowen är djävulsk. Men annars så gör hon inte nån jätte nytta nej.
      But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
      • 0
      slow är enda nytta hon har därför hon inte räcker till för att göra nytta
      morality is just a fiction used by the herd of inferior human beings to hold back the few superior men.
      • 0
      Låter som jag kan vara intresserad då i sig, så fort en champ klassas som värdelös/kass måste jag börja köra dem xD
      Så var det med Soraka (vid lvl 15 förr i tiden... folk raqequita i champ-select om man pickade henne... im like wtf), Kayle, Skarner, Twitch... Är väl de som jag på rak arm kommer på

      Tillagt 2012-01-22 01:58:
      Problemet just nu är dock att Urgot känns intressant också... :/
      History will be kind to me, because I intend to write it
      • 0
      haha bara att köpa sejuani då axelorio. men det jag menar med henne är att det inte finns någon anledning att välja henne.

      Bot lane = AD carry + support.. Sejuani kan inte spela något av dom och varför skulle man välja henne före Sona, soraka, taric, vayne, caitlyn, ashe, tristana.. finns inge anledning

      Mid lane = AP carry och det kan hon inte heller spela och varför skulle man välja henne före Malzahar, kassadin, kennen, xerath och alla dom finns ingen anledning

      Top lane = tanky dps och det kan hon inte heller vara.. visst tanky är hon men 0 damage och ska du göra damage måste du använda spells och hon är seriöst den med mest mana problem ever.. så hon mot en garen, riven och dom utan mana = fett med stryk för henne.. så ingen anledning att välja henne före garen, wukong, riven, rumble och dom..

      jungle = snabba junglare och bra gankare.. hon har rätt okej ganks men hon är rätt sölig i jungeln ( behöver blå och kan inte ge bort den ) måste gå B ofta för hon har någon heal överhuvudtaget så finns ingen anledning att välja henne före Lee sin, Skarner och alla dom därför jag klassar henne som en worthless champ
      morality is just a fiction used by the herd of inferior human beings to hold back the few superior men.
      • 0
      Sen behöver man iofs inte följa metat som någon jävla slav...

      Tillagt 2012-01-22 08:00:
      Hon kanske är den grisridande prinsessan som alltid saknats för att rättfärdiga en triple-lane. Vem vet.
      Krax.
      • 0
      Känns som att om man just ska köra Sejuani så är det jungeln, sen att hon inte kan ge bort blå är inte så ovanligt, och att inte ha heal ser jag i sig inte som ett problem om man bara bygger wriggle. För exv när jag kör Jungle Kayle (vilket enligt mig är starkaste sättet att köra henne då hon är enligt mig värdelös som support, fungerar inte riktigt som AD-carry och för squishy för solo-top) så använder jag så gott som endast heal för speed-boosten och kan aldrig ge bort blå före jag fått mana-items.

      Men jag får se vad jag tycker om henne sen när hon blir f2p, för som det är just nu har jag bara ca 2500IP

      tri-lane ftw ;D
      History will be kind to me, because I intend to write it
      • 0
      Citerar Dudibay:
      Sen behöver man iofs inte följa metat som någon jävla slav...


      Tyvärr så måste man det, annars blir man reportad.
      A million light reflections pass over me
      • 0
      Några som vill köra LoL? Gärna ett fullt lag.
      10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
      • 0
      i normal funkar alla ofc men jag syftade på rankat nu då man ska köra lite mer seriöst.. men Sejuani är även en allmänt boring champion

      Tillagt 2012-01-22 14:49:
      Citerar Kazeus:
      Tyvärr så måste man det, annars blir man reportad.


      haha alla som spelar mot dig blir också reportad xD hahaha
      morality is just a fiction used by the herd of inferior human beings to hold back the few superior men.
      • 0
      TSM VS M5... Vilka matcher, Regibro briljerar och Flawless Chaox är rätt najs.

      Hoppas det blir ett spännande sista game!
      Nigga Stole My Yoshi!
      • 0
      Citerar Alexis:
      TSM VS M5... Vilka matcher, Regibro briljerar och Flawless Chaox är rätt najs.

      Hoppas det blir ett spännande sista game!


      Var kan man se matcherna?
      It's time for PS VITA!!!
      • 0
      Daniel; Du borde kunna se dom på lols IEM Kiev sida, annars vet jag inte.

      Jag förstår dock nu, hur Shyvana jungle kunde vara så stört bra, hon är ju något bra att ha där.
      "Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
      • 0
      Citerar Kazeus:
      Tyvärr så måste man det, annars blir man reportad.

      Äh, om man spelar med vänner så kan man bli reportad max fyra gånger.


      Citerar zabek:
      i normal funkar alla ofc men jag syftade på rankat nu då man ska köra lite mer seriöst..

      Bara för att man använder sig av okonventionella strategier så betyder det inte att man är oseriös. Dina motståndares blinda tillit till metat kan dessutom vändas emot dem.

      Metat formas inte bara med förfiningar av det gamla... Ibland kommer det även folk med radikala idéer som förändrar allt.

      Tillagt 2012-01-22 19:24:
      Citerar Axelorio:
      Jungle Kayle

      Låter roligt, ska definitivt testas någon gång.
      Krax.
      • 0
      Citerar zabek:
      haha alla som spelar mot dig blir också reportad xD hahaha




      Citerar Dudibay:
      Bara för att man använder sig av okonventionella strategier så betyder det inte att man är oseriös. Dina motståndares blinda tillit till metat kan dessutom vändas emot dem.

      Metat formas inte bara med förfiningar av det gamla... Ibland kommer det även folk med radikala idéer som förändrar allt.


      Håller med, synd bara att det är så många som sitter och väntar på vad metat ska vara.
      A million light reflections pass over me
      • 0
      Jungle Kayle är riktigt kul, rekommenderas verkligen. Bra ganks med slow, speedboost, ranged attack om de försöker escapea och sen vid lvl 6 perfekta towerdive ultin. Sen tar man dessutom jungeln någorlunda snabbt och enkelt.
      History will be kind to me, because I intend to write it
      • 0
      Frågar igen, ska vi på GR fixa till ett lag på 5 pers minst o köra lite?
      10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
      • 0
      Citerar Tano48:
      Frågar igen, ska vi på GR fixa till ett lag på 5 pers minst o köra lite?

      Bara om jag får reporta hela laget.


      Det blir dock lite svårt att spela LoL när man har "tourette syndrome". Alla vill reporta en. Fattar de inte att jag inte har kontroll över vad jag säger?
      I'm too old to die young now.
      • 0
      Citerar Crobos:
      Jag förstår dock nu, hur Shyvana jungle kunde vara så stört bra, hon är ju något bra att ha där.


      Shyvana, Skarner och en stance med Udyr är dom snabbaste junglarna nu iaf
      morality is just a fiction used by the herd of inferior human beings to hold back the few superior men.
      • 0
      Gg, tourette syndrome har orsakat warning från Riot. Andra gången nu.
      Bannad hela idag eller något. Gg wp Riot. Ingen respekt för tourette!
      I'm too old to die young now.
      • 0
      Citerar Arrolito:
      Gg, tourette syndrome har orsakat warning från Riot. Andra gången nu.
      Bannad hela idag eller något. Gg wp Riot. Ingen respekt för tourette!


      lol har du blivit bannad igen
      morality is just a fiction used by the herd of inferior human beings to hold back the few superior men.
      • 0
      Citerar zabek:
      lol har du blivit bannad igen

      Ja
      Tourette har orsakat problem som satan.
      I'm too old to die young now.
      • 0
      Jag skulle verkligen vilja veta vad det är du säger som gör att du blir bannad. :o
      Saken är dock den att varje gång du får en ny ban så blir dom längre och längre.
      (Ja, jag vet. Jag gillar verkligen inte elo hell, därav.. Dock så var det när jag var på east, har inte blivit så för mig på west.)

      Btw. Om jag skulle ha någon roll i ett lag så vet jag lätt vad jag skulle vara; Junglare. Det går oftast bäst då.
      "Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
      • 0
      Nu lär man ju se ad kennen i varannat game framöver, jävla ryssar...

      Men Diamondz är bara en sjukt jungler, i matchen mot SK så blev kommentatorerna helt förvånade när ocelote lyckades få sin första blå buff, 30 minuter in...
      "Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
      • 0
      Citerar Arrolito:
      Det blir dock lite svårt att spela LoL när man har "tourette syndrome". Alla vill reporta en. Fattar de inte att jag inte har kontroll över vad jag säger?

      Tourettes får dig att dig att skriva saker? Trodde det bara gällde tal...

      Tillagt 2012-01-23 16:23:
      Du borde kanske kontakta riot och förklara ditt problem?
      Krax.
      • 0
      Citerar folixan:
      Nu lär man ju se ad kennen i varannat game framöver, jävla ryssar...


      Lite kul att min polare spelade AD Kennen lika ofta som AP redan innan turneringen, nu får han dock höra att han är "Genjaa Ripoff" varje gång han antyder att han vill köra det.
      Nigga Stole My Yoshi!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!