Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Det finns en tråd i NeoGaf där de bjuder in andra som inte är med i preview programmet. Det är bara att skriva ner ditt namn och hoppas att du blir inbjuden.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar Nabil:
Det finns en tråd i NeoGaf där de bjuder in andra som inte är med i preview programmet. Det är bara att skriva ner ditt namn och hoppas att du blir inbjuden.


Jag körde på reddit tråden och fick därifrån
  • 0
Citerar Nabil:
Det finns en tråd i NeoGaf där de bjuder in andra som inte är med i preview programmet. Det är bara att skriva ner ditt namn och hoppas att du blir inbjuden.


Å va bra
  • 0
nån som har en inbjudan att skicka till mig. Alfvin heter jag på Liven
  • 0
Bara adda mig cykeltjyven på xbox så skickar jag invite till previewn
  • 0
Är Dying light värt 400?
  • 0
Citerar anktejp:
Bara adda mig cykeltjyven på xbox så skickar jag invite till previewn

Ungefär hur lång tid tar det att få inviten?
  • 0
När man bjudit in så tar det någon dag. Har dock adda alla som skrivit till mig om det på xboxet
  • 0
electroworld firar visst 4 års jubileum så dom har några riktigt bra priser såsom Lego batman 3 för 149 kr
  • 0
2490:- för en Xbox One i Elgigantens blad. Sjukt bra pris.
  • 0
Det kliar i fingrarna, men samtidigt vet jag att 1TB-versionen vilar runt hörnet. Å andra sidan kan man köpa en extern hårddisk för att utöka minnet. Jobbigt beslut
  • 0
Citerar MrKalleOh:
Det kliar i fingrarna, men samtidigt vet jag att 1TB-versionen vilar runt hörnet. Å andra sidan kan man köpa en extern hårddisk för att utöka minnet. Jobbigt beslut


Extern 7200RPM HDD är snabbare än den inbyggda. Därför ska man endast installera spelen på extern. Så det inbygga lagringsutrymmet spelar ingen roll. ;)
  • 0
Mediamarkt har sommarkvälls rea just nu. Massor av spel för 50%. GTA V för 250 kr, The evil within 149 kr osv
  • 0
men inte på hemsidan
  • 0
Citerar uffeF:
men inte på hemsidan


När man lägger det i kundvagnen så byter den pris, glömde skriva det
  • 0
jaha. korkat upplägg:-p
  • 0
Någon mer än jag som har problem med xbox live sen halv 10-tiden?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Samma. Hade tänkt mig en session med Far Cry 4 online men nu blev det sängen och youtube istället. nåja lika bra det
  • 0
Citerar anktejp:
När man bjudit in så tar det någon dag. Har dock adda alla som skrivit till mig om det på xboxet


Hur ska man tolka" någon dag". Har gått en månad snart och har inte fått något
  • 0
Jag har ju den limiterade Xbox One konsolen med 1TB och CoD tema från Advanced Warfare. Hårddisken är typ full på den just nu och allt tippar på att jag köper en extern hårddisk. Men, just det. Ett stort men är stämplat i mitt huvud just nu...

343 Industries sa för ett bra tag sedan att det kommer komma en Xbox One med tema och ljud från Halo 5. Det sades från dom i början av detta år och man har ännu inte fått se bilder på den. Och i väntans tider på det så har en Xbox One med 1 TB och tema från Forza Motorsport 6 inför den spelseriens 10 års jubileum utannonserats och visats upp. Vad tycker ni? Ska jag slå till på Forza temade Xbox konsolen eller bara köpa en extern hårddisk?
  • 0
Extern HDD, utan tvekan. Köp en med 7200RPM och installera alla spel på den. Kortare laddningstider än med inbyggda HDD.
  • 0
Vilka 2D spel som finns att köpa som DLC's rekommenderas mest av folk här inne?
  • 0
Citerar FloRic:
Vilka 2D spel som finns att köpa som DLC's rekommenderas mest av folk här inne?


2D-spel som i sidescrollers, plattformare eller dylikt? Shovel Knight.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!