Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Monster Hunter Tri - Officiell Tråd


Någon som vet hur man scannar monstren så att dom läggs i "Monster List" med classic kontrol?

Tack
  • 0
Citerar Stephan666:
Någon som vet hur man scannar monstren så att dom läggs i "Monster List" med classic kontrol?

Tack


Först trycker du på - för att få upp menyn, sen väljer du Hunters Notes.
Håll i B-knappen på wii-moten och peka på monstret, tryck på A (Medan du håller nere B ) och dra den till boken nere i högra hörnet.
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Tack så mycket.
  • 0
Spelar Freedom Unite på PSPn, ska nog kirra Tri snart, byta in lite gamla Wii-spel.
Gamer från vaggan till graven...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Någon som fortfarande spelar detta mästerliga spel?
jag gör det, trots att jag inte längre kan spela online.
Nu spenderar jag tiden på att fösöka fixa all utrustning coh alla vapen, här är de vapen jag har just nu, i favoritordnng och de jag brukar använda i fetstil.

Long Sword:
Wyvern Blade "Flame", Guan Do, Barbarian Blade, Thunderclap+, Tenebra, Ananta Boneblade+, Ananta Boneblade

Switch Axe:
High Bolt Axe, Blitzkrieg (8 ), Amber Slash, Inceadeus, Tough Break (R), Tough Break (Y)

Sword & Shield:
Carapace Mace+, Almighty Dahaka(P), Chak Chak, Jhen Kodachi, Djinn, Shadow Saber, Royal Claw+, Tusk Gear, Bone Tomahawk, Icicle Spike

Hammer:
Breath Core Hammer, Fang hammer "Echo", Gaiarch (R), Bone Bludgeoning+, Gun Hammer, Paralykeet, Brazenclout, War Mace, Plume Flint, Iron Hammer+

Great Sword:
Lagia Lighting (R), Carapace Blade, Ancient Blade, Ravenger Blade, Wyvern Jawblade, Vulcanvil (R), Rathalos Firesword, Lagiacrus Blade, Valkyrie Blade, Cataclysm Sword

Lance:
Doris Spear (R), Smalt Crater (R), Gobulu Muruka+, Rampart+, Rampart, Rugged Lance, Rhenohasta, Spiral Lance, Knight Lance, Thane Lance

Och så har jag Aquamatic "Spark", men min karaktär är ingen Gunner, men jag kan inte göra mig av med ett så ovanlig vapen.

Min samling av Armor består av:

Hela Sets:
Leather, Chainmail, Piscine, Loc Lac, Hunter's, Bone, Alloy, Jaggi, Bnahabra, Qurupeco, Rhenoplos, Ludroth, Gobul, Rathian, Ingot, Uragaan (lv5), Agnaktor (lv.5), Lagiacrus (lv.6), Selene (lv.4) Hinata (lv.4)

Ej hela: (inom parantes är de delar jag har)
Baggi (Helm, Vambraces)
Barroth (Mail, Vambraces, Faulds)
Gigginox (Mail, Vambraces, Faulds)
Rathalos ( Helm, Mail, Faulds, Greaves)
Barioth (Helm, Vambraces, Faulds, Greaves)
Diablos (Vambraces)

Sedan har jag lite High Rank armor som jag hann fixa innan jag fick klara mig utan online:
Skullmask (lv.4), Ludruth Mail+, Rathian Vambraces+ (lv2), Alloy Faulds (lv.2), Jaggi Greaves+ (lv.6), Gobul Helm+ (lv.5), Rathian Mail+ (lv.5), Gobul Vambraces+ (lv.5), Qurupeco Faulds (lv.5)
I just dont know what went wrong
  • 0
Vilket fraktasvärt bra spel monster hunter tri är, alla som har vi borde ju köpa det. Bästa spelet till wii helt klart
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag har börjat spela detta underbara spel igen och letar efter folk att lira med, Använder skype och kan använda tangentbord till wii't i värsta fall
  • 0
Börjat köra nu typ, bättre sent än aldrig, det är redigt kul. Tråkigt med 480p dock, kört mycket PC på sistone, då märks 480p extra mycket, går nästan inte att läsa texten på skärmen.

Kul spel iaf, vore fint med en högupplöst uppföljare till Wii U (förutom Monster Hunter till 3DS såklart).
Gamer från vaggan till graven...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!