Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo 3DS - officiell tråd


Har Nintendogs + cats till 3DS nu
Ett roligt spel
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Ska köpa ett 3DS imorn om jag orkar. Star Fox blir mitt första spel.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Är lite sugen på ett 3DS faktiskt. Perfekt att slå ihjäl dötid med när man reser eller något sånt. På en långresa är det bara att ta fram det och lira lite Zelda.

Det lockar som fan. Kanske till jul.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Har knappt rört mitt 3DS på en månad... Får ta och lira lite på vägen till/från skolan imorgon innan jag lirar Batman på Xbox
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Längtar till Mario Kart 7! Det kommer man spela väldigt mycket om det nu blir bra förstås
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar Albertoz:
Längtar till Mario Kart 7! Det kommer man spela väldigt mycket om det nu blir bra förstås


Det är såklart det blir bra. Inte kommer Nintendo fucka upp ett så bra och klockrent koncept. Jag längtar också till det, men vet inte vad jag ska spela tills dess. Det enda bra som finns på 3DS är ju Street Fighter IV och Star Fox 64.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Citerar robomon:
Citerar Albertoz:
Längtar till Mario Kart 7! Det kommer man spela väldigt mycket om det nu blir bra förstås


Det är såklart det blir bra. Inte kommer Nintendo fucka upp ett så bra och klockrent koncept. Jag längtar också till det, men vet inte vad jag ska spela tills dess. Det enda bra som finns på 3DS är ju Street Fighter IV och Star Fox 64.


Man tröttnar väldigt snabbt på Star Fox tycker jag faktiskt. Det skulle ha varit ett online läge på det. Då hade man haft det roligare längre
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar robomon:
Citerar Albertoz:
Längtar till Mario Kart 7! Det kommer man spela väldigt mycket om det nu blir bra förstås


Det är såklart det blir bra. Inte kommer Nintendo fucka upp ett så bra och klockrent koncept. Jag längtar också till det, men vet inte vad jag ska spela tills dess. Det enda bra som finns på 3DS är ju Street Fighter IV och Star Fox 64.


Man tröttnar väldigt snabbt på Star Fox tycker jag faktiskt. Det skulle ha varit ett online läge på det. Då hade man haft det roligare längre
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Håller med. Det är ju hur kort som helst. Typ 2 timmar. Och battle mode var ju sådär. Men bortsett från tiden var spelet utmärkt. Och om man är en sån där person som vill slå sin high score om och om igen så är det det bästa spelet till 3DS.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Nintendogs + cats var ett bättre spel än vad jag hade väntat mig faktiskt.
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Någon mer än jag som är galet sugen på animal crossing efter att man fick ladda hem trailern i 3D ?

Vill ha nu
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Någon mer än jag som är galet sugen på animal crossing efter att man fick ladda hem trailern i 3D ?

Vill ha nu



Jag är också as sugen på det! Har spelat Animal Crossing till wii i typ 250 timmar!
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Super mario 3d land får 9.5 / 10 av IGN!! Mario och Zelda samma dag, vad mer kan man begära?
  • 0
Man vet ju inte vilket spel man ska börja med. Super mario 3d land eller Zelda skywrd seord
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Du spelar Skyward sword och så tar du med dig Super Mario på toapauserna.... ;)
  • 0
Citerar Pel2la:
Super mario 3d land får 9.5 / 10 av IGN!! Mario och Zelda samma dag, vad mer kan man begära?


Jag är säker på att Mario 3D Land blir underbart, men man kan aldrig lita på IGN.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
Citerar robomon:
Jag är säker på att Mario 3D Land blir underbart, men man kan aldrig lita på IGN.

http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/year/3
ds?sort=desc&view=condensed


Näst bästa 3DS-spelet, utifrån 14 recensioner.

Jag hade tänkt vänta lite med detta, eftersom Skyward Sword kommer samtidigt, men jag vet inte om jag klarar det. D:
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag måste nog vänta med 3D Land och Kirby Dream Land Returns om jag ska köpa MK7 vid release.
I am 28 percent sarcasm, and 72 percent self-loathing.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Blir Zelda-3DSen när den kommer. Hade ändå tänkt köpa en när den släpps, så det är ju perfekt. SM3DLand, OOT3D och MK7 är givna.
I just dont know what went wrong
  • 0
Dom spel jag SKA ha:
Ocarina of time
Mario kart 7
Mario 3D land
RE: Revelations
Smash

Och Dead or alive BARA för att det bannades i Norden.
May the ki be with you...
  • 0
Citerar Masked monk:
Dom spel jag SKA ha:
Ocarina of time
Mario kart 7
Mario 3D land
RE: Revelations

Och Dead or alive BARA för att det bannades i Sverige.


Inte Animal crossing 3ds då
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Bara jag som inte är helt såld på 3D Land än? Tycker det ser så segt, långsamt och enkelt ut. Fast det kanske är för att synfältet är såpass litet...who knows

Tänkte köpa Zelda-3DS:en när den kommer, tillsammans med Mario Kart 7. Sen blir det en evig längtan efter Paper Mario och Luigi's Mansion 2
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Masked monk:
Och Dead or alive BARA för att det bannades i Sverige.


Hur? 3DS är inte regionsfri. Då får du köpa en utländsk 3DS också. Inte helt värt.

Men däremot så måste Monster Hunter inhandlas!
I just dont know what went wrong
  • 0
Dem 3DS spel jag har är super Street fighter 1v 3d.
Ridge racer 3D
Dead or alive dimensions 3d-
Zelda ocarina of time. (Vem har inte det?)
Resident evil the mercenaries 3D.
Star Fox 64 3D.
Ghost reacon shadow wars.
Nintendogs + cats 3D.

Dem jag vill ha är: Mario kart 7
Super mario 3d land
RE: Revelations.
Animal crossing.
Här är min 3ds friend code: 4339-2465-2627 Skriv i min gästbok, så skriver jag in din kod också.
  • 0
Citerar neostar:
Inte Animal crossing 3ds då

Nepp.

Citerar Trog:
Hur? 3DS är inte regionsfri. Då får du köpa en utländsk 3DS också. Inte helt värt.

Haha, spelet släpptes inte av Bergsala. Dvs bannades det i Norden. Våran region är Europa. Så det är bara att köpa från UK tex.

Och helvete, jag glömde såklart Smash bros.. ^^'>
May the ki be with you...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!