Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ghost Recon: Future Soldier


Helt klart en positiv överraskning. Efter att lagget som gjorde betan ospelbar till en början försvunnit visade det sig vara ett riktigt kul spel. Tycker speciellt att cover-mekaniken fungerar väldigt bra, kanske t.om. bättre än i spel som Gears of War.
  • 0
Hehe, man kan ju wallbounca. Detta kan bli hur bra som helst, blir bara bättre o djupare ju mer jag spelar det.
  • 0
jag menar inte att det är lika dåligt som cod! men jag tyckte att vissa saker såg ut som dom var hämtade från cod.

Är det någon som vet när betan stänger. för ibland när jag startar det så står det att den undanhålls av ubisoft?
  • 0
42/8 i KD nu på Mill

Tillagt 2012-04-23 22:56:
AK-200 med Extended mag, acog, ljuddämpare, lasersikte + short barrel = love
FUS RO DAH!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Kanske borde spela ett par matcher till, tyckte nämligen inte det va varken roligt eller bra
  • 0
Citerar Luke:
Kanske borde spela ett par matcher till, tyckte nämligen inte det va varken roligt eller bra


asroligt när man kör med en kompis iallafall
  • 0
Riktigt kul att spela med en kompis, har redan bokat spelet men känns som det krockar med Diablo 3
FUS RO DAH!!!
  • 0
Ännu en härlig gameplay video för er som funderar på att köpa detta men inte kan bestämma er =) Denna gången utspelas det i Georgien.

http://www.youtube.com/watch?v=ufqtU8ByDYs&feature=related
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Nice. skulle ändå köpa
  • 0
Detta verkar ju riktigt skoj faktiskt! Hade inte mina ögon på detta spelet innan men ju mer jag ser från det desto mer sugen blir jag. Har en hel del bra spel redan som jag är upptagen med, men saknar ett riktigt bra Co-op lir (man kan bara spela så mycket Killing Floor, även om det är awesome). Det är just multiplayern som lockar mest med detta lir. Förhoppningsvis kan det underhålla mig och mina kompisar till Borderlands 2 .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Någon som har lust att köra lite co-op eller MP imorgon kväll med mig?
  • 0
Köpte spelet idag multiplayer delen är lätt top 3 bästa online shootern jag kört.
Sen kom problemet som resulterade i att jag nästan slängde ut xboxen genom fönstret. När man trycker start för att komma in i huvudmenyn så kommer det upp en ruta som säger: "Allt innehåll i den här applikationen inklusive annonser, tillhandahålls av Ubisoft-tjänsten." Jaha tänkte jag och tryckte ok. Nu kommer jag inte in på multiplayer alls och allt är kass. Någon annan med samma problem, åtgärder?
  • 0
Dom har problem med servarna tror jag...jag körde coop med 3 vänner online..och samma sak hände oss 2 ggr
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Jävlar vad bra det är, vilken sleeper hit.
Massa djup och bra speldesign.

Är som att ta det bästa ut Gears of war, Cod och bf3 fast utan allt man stör sig på.

Detta är nog det som kommer spelas tung i sommar.
  • 0
Fan är riktigt sugen på detta spel, men funderar på att vänta till PC versionen.
  • 0
Vad fan det går inte att köra local Coop?????
  • 0
Ja det är verkligen ett bra spel
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Om folk har mic och är sugna på att spela(xbox), adda CazzMataz.
  • 0
Har nu spelat klart kampanjen, och jag har ganska blandade åsikter. Själva kampanjen i sig är bra, men storyn är väldigt tråkig. Får ge i kast med Guerilla och Multiplayer snart och hoppas att det är underhållande.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Själv tycker jag att kampanjen är förbannat underhållande ;)
  • 0
Väldigt roligt spel!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Är det bara jag som har problem att logga in på MP på xbox'en? Står typ bara att tjänsten är ubisofts.
  • 0
  • Missing Avatar
  • snot
Riktigt underskattat spel. Multiplayern fullkomligt äger!
Rediscover Communication
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!