Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

E3 2010 - Diskussionstråd


Citerar SputniQ94:
Killzone 3, Resistance 3, Motorstorm 3, Mirror's Edge 2, Agent, Little Big Planet 2 och massa nytt om PSN+ och några okända utanonseringar. Helvete, hypen sätter in!


och infamous 2 och the last guardian
PSN:Kivi95
  • 0
  • Trog
  • Trog
Måste kolla upp det där med MTV

Edit: Enligt mtv.se finns det inget som tyder på att de ska visa E3 (kollade tablån för 15-16 juni)
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Edit: Enligt mtv.se finns det inget som tyder på att de ska visa E3 (kollade tablån för 15-16 juni)


Förmodligen bara i USA.
  • 0
Citerar Trog:
Edit: Enligt mtv.se finns det inget som tyder på att de ska visa E3 (kollade tablån för 15-16 juni


fränt om det skulle vara i sverige
PSN=limonass
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Aaandy:
Citerar Trog:Måste kolla upp det där med MTV



http://www.mtv.com/news/articles/1639117/20100513/story.jhtml



Det ska ju sändas på MTV, dock kanske inte på vår svenska motsvarighet.


Som jag skrev, så sänds det inte i Sverige.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar kiviboy:
och infamous och the last guardian

Så var det ja
Världsherravälde
  • 0
Citerar Geccod:
Hittade någon rapport på spel som kommer visas upp. Spoilervarning!


Läser "Half Life 2: Episode Three". Hoppas den där listan är fejk.
  • 0
Citerar Aaandy:
Läser "Half Life 2: Episode Three". Hoppas den där listan är fejk.


Listan är fejk.. Liksom jag tror inte att de kommer visa upp Kingdom Hearts 3 när utvecklaren själv har sagt man inte jobbar på den
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Blir rätt lack om det utannonseras ett MGS exklusivt till PS3. Då kommer jag verkligen ångra att jag sålde min, för den enda anledningen att ha den var fyran i serien.
  • 0
Citerar daniel_1995:
Citerar Aaandy:Läser "Half Life 2: Episode Three". Hoppas den där listan är fejk.

Listan är fejk.. Liksom jag tror inte att de kommer visa upp Kingdom Hearts 3 när utvecklaren själv har sagt man inte jobbar på den

Mm, får med en känsla av att den inte är helt äkta.
  • 0
Citerar Tu quoque:
Blir rätt lack om det utannonseras ett MGS exklusivt till PS3. Då kommer jag verkligen ångra att jag sålde min, för den enda anledningen att ha den var fyran i serien.


Finns det inget på ps3 du skulle vilja spela av det som finns redan och det som kommer?

Förresten var MGS4 något bra?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Så Valves konferens, när är den då? : o
Livet är som en golfboll: Efter en lång serie hårda slag ligger man där i ett hål i marken
  • 0
Nintendos officiella live stream-sida är uppe. Finns inget där än såklart men spara den till E3. Bästa stället att se är väl Gametrailers eller där.

http://e3.nintendo.com/
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Finns det inget på ps3 du skulle vilja spela av det som finns redan och det som kommer?


Inget som lockar överdrivet just nu. Xbox 360 täcker mina (för nuvarande små) behov. Visst var Uncharted kul och det är säkert tvåan också, men titlar som Killzone t.ex. lockar inte alls. Mycket intressant släpps som multi ändå. Red dead nu exempelvis.

Citerar Chrysis_ignita:
Förresten var MGS4 något bra?


Oja.
  • 0
Citerar Murdoc:
Nintendos officiella live stream-sida är uppe. Finns inget där än såklart men spara den till E3. Bästa stället att se är väl Gametrailers eller där.

http://e3.nintendo.com/


Kan inte Sony också ha en sådan sida D:
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
360 'Slim' hoppas jag på samt Mass Effect 3 och Gears of War 3. Ett livstecken från Mirror's Edge 2 vore också trevligt. Vanquish ser också mycket intressant ut.
  • 0
Citerar danne1337:
(Men Half-Life 3 kommer? kanske en liten fuling?)


Kan ju vara en möjlighet, ja.
  • 0
Citerar Tu quoque:
Inget som lockar överdrivet just nu. Xbox 360 täcker mina (för nuvarande små) behov. Visst var Uncharted kul och det är säkert tvåan också, men titlar som Killzone t.ex. lockar inte alls. Mycket intressant släpps som multi ändå. Red dead nu exempelvis.


Mmmm. Det exklusiva nu på E3 som kanske skulle tilltala mig är Gran Turismo 5. Kanske Killzone 3, om de lägger in ett co-op-läge. Sedan även kanske, kanske Infamous 2.

Sedan till xbox räcker det med Gears of War 3 så är det fina grejer.
(Jag vet att Halo Reach är nog det fler ser fram emot, men har inte blivit helt såld på den serien)
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
(Jag vet att Halo Reach är nog det fler ser fram emot, men har inte blivit helt såld på den serien)


Det lär du bli när Microsoft sätter igång feta reklamkampanjer i from av en eller flera delar av Live-action trailer, en bonus hemsida med kryptiska meddelande och stora affischer som pryds i USA och England. Halo är ett stort varumärke, nästan varenda eldsjäl kommer att slukas av denna gigantiska kampanj. Lite skrämmande, men så är det.
  • 0
Hoppas verkligen att KZ3 kommer i år, klarar inte av att vänta så länge.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Nice, en nedräknare på startsidan. Mindre än en vecka nu!
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!