Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

DiRT 3 - Officiell Tråd


Citerar PsychicWars:
Har provat spelet lite nu ikväll, och jag gillar det. Mina hatobjekt Landrush och Buggy är faktiskt mycket roligare än i tidigare spel.


Hur är rallykörningen?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Hur är rallykörningen?

Jag gillar den. Det är kanske inte lika slirigt alltid som i de andra spelen, men det gör mig inget.
  • 0
Citerar PsychicWars:
Jag gillar den. Det är kanske inte lika slirigt alltid som i de andra spelen, men det gör mig inget.


Det låter ju bra, rallykörningen är det jag är mest intresserad av.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Rallykörningen är det jag är mest intresserad av.

Samma här. Jag är helnöjd hittills.

Provade även YouTube-funktionen, blev dock rätt dålig kvalitet. Tyvärr.
  • 0
Citerar PsychicWars:
Provade även YouTube-funktionen, blev dock rätt dålig kvalitet. Tyvärr.


Såg ju inte så farligt ut ändå, är ju bättre än inget iaf.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar PsychicWars:
Provade även YouTube-funktionen, blev dock rätt dålig kvalitet. Tyvärr.


Vadå dålig kvalitet, den funkade ju helt utmärkt ;)
  • 0
tycker dirt 3 är bra . Bara man slår av alla hjälp medel. Annars går ju bilen som på rälls...
  • 0
Tycker det är helt grymt, helt klart ett spel alla som gillar racing måste ha
Självklart ska hjälpmedelna slås av för en bättre känsla.
  • 0
Detta blir nog mitt första bilspel sedan Motorstorm som iof är mycket mer arkad än dethär. Dock är jag en rallyälskare, dom tidigare Dirt spelen har bara inte fallit mig i smaken men denna gång blir det nog ett köp
PSN: Teizen
  • 0
Citerar SuperTummen:
Tycker det är helt grymt, helt klart ett spel alla som gillar racing måste ha
Självklart ska hjälpmedelna slås av för en bättre känsla.


Vad är det för typ av hjälpmedel, anstisladdsystem osv eller något mer hi-tech?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar AlbinH:
dom tidigare Dirt spelen har bara inte fallit mig i smaken men denna gång blir det nog ett köp

Varför tror du att den här gången skulle vara annorlunda? Gillar du inte de andra spelen så gillar du mest troligt inte det här heller.

Tillagt 2011-05-26 08:18:
Citerar The Frostexx:
Vad är det för typ av hjälpmedel, anstisladdsystem osv eller något mer hi-tech?

De vanliga typ. ABS, stabilitetskontroll, och nytt för Dirt 3; racinglinje.
  • 0
Citerar PsychicWars:
Provade även YouTube-funktionen, blev dock rätt dålig kvalitet. Tyvärr.

Betydligt mycket bättre än motsvarande funktion på Black Ops iaf.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
har skickat efter det nu, men det var mycket rally i spelet och mindre av allt annat? Gillade inte riktigt kampanjen på 2:an kändes som att det var allt för mycket annat som jag inte hade lust med, ville ju bara köra lite rally. Buggy och allt det andra är ju riktigt ku,l men när man har lust att köra rally så blir det som en plåga.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Dirt 3 ser förvånansvärt snyggt ut. Vill ha ett spel med den rätta racing-känslan. Och Dirt 3 verkar vara ett sådant spel där racingen är urgrym. Banorna ser också väldigt praktfulla ut dessutom.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
http://www.youtube.com/watch?v=9dQmbktlLSM


VADFAN DET VAR JU FAN MIN STUGA!!!!!

Men youtube -funktionen fungerar även på konsol eller?
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar ante-vante:
Citerar sirjohnnyking:
http://www.youtube.com/watch?v=9dQmbktlLSM


VADFAN DET VAR JU FAN MIN STUGA!!!!!

Men youtube -funktionen fungerar även på konsol eller?


Jag såg inte ditt namn på den.

Det fungerar på konsol ja, jag körde dock med Fraps för att kunna få 1080p.
We own your fucking dreams!
  • 0
Sådär, då var spelet beställt. 299 kronor är ett helt okej pris måste jag säga!
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Fyfan, det är ju rena helvetet att köra buggies. Landrush trucks är dock helt okej om man jämför med Dirt 2's.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Fyfan, det är ju rena helvetet att köra buggies.

Det är ju ingenting jämfört med första Dirt, där var de som studsbollar ungefär.

Tillagt 2011-05-26 22:29:
Det var ett rent helvete.
  • 0
Citerar PsychicWars:
Varför tror du att den här gången skulle vara annorlunda? Gillar du inte de andra spelen så gillar du mest troligt inte det här heller.

För att det verkar vara fler rally stages(som jag gillar mest), capture the flag ser skitskoj ut och gymkhana också. Inte så att jag tyckt att dom tidigare dirt spelen sett tråkiga ut men dom har bara inte fångat mig tillräckligt
PSN: Teizen
  • 0
Är det bara jag eller är Gymkhana riktigt svårt! Det är ju svårt som fan att få in spins och donuts. Måste typ bromsa ner skit mycket och göra om den flera gånger :/ Har bara fått bronze på alla Gymkhana uppdrag. Nån som har nå' tips hur man får spins och donuts att sitta bättre?
XBL: Trasig mygga
  • 0
Citerar Acer-:
Nån som har nå' tips hur man får spins och donuts att sitta bättre?

Träning.
  • 0
Körde nyss med en Mini Cooper från 60-talet AWESOME!
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar Acer-:
Är det bara jag eller är Gymkhana riktigt svårt! Det är ju svårt som fan att få in spins och donuts. Måste typ bromsa ner skit mycket och göra om den flera gånger :/ Har bara fått bronze på alla Gymkhana uppdrag. Nån som har nå' tips hur man får spins och donuts att sitta bättre?


Sakta in i god tid och dra i handbromsen, resten går nästan automatiskt även utan någon assist på.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!