Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mass Effect 3 [Spoilerfri]


Haha, nej. Kom dit rätt så skeptisk men flög därifrån på moln. Smaken kan vara olika, men för mig var det första gången jag hade genuint roligt en längre stund med multiplayer.
  • 0
Invasion #1 i min hand, återkommer med intryck ikväll.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Invasion #1 i min hand, återkommer med intryck ikväll.



Aaaaaaand?
  • 0
Citerar Th3 End:
Aaaaaaand?


Kan väl säga såhär: intressant ny information gällande... well, jag ska inte spoila. Men ny information om vad som sker efter Mass Effect 2 i alla fall.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hm, måste köpa den. När det ges tillfälle.
  • 0
  • I
  • I
Jag längtar verkligen till spelet släpps i mars. Dock hade jag föredragit om det släpptes tidigare för då hade jag fått återuppleva de otroligt härliga vinternätterna då jag spelade Mass Effect flera timmar i sträck, men man kan ju inte få allt här i världen.
Ad finem ambulo.
  • 0
Spelade Mass Effect varje kväll under november '07. Förberedde en varm kopp choklad och startade spelet. Det var någonting mysigt med det spelet. Bara konversationer tillfredsställde mig med en enorm förtjusning.
  • 0
Får vi diskutera läckor av spelet om det var Microsoft som klantade till sig och lade upp en beta av spelet på XBL?
  • 0
Citerar malmer:
Blev inbjuden av EA till att testa. Typ det största som hänt mig sen jag började anatörblogga. Fortfarande skakis. Men rest asured, det var sjukt bra!

Eh, nej du blev inte alls inbjuden. Betan läckte för oss som är med i preview programmet av den nya Dashboard updaten..
  • 0
Citerar Saigon:
Får vi diskutera läckor av spelet om det var Microsoft som klantade till sig och lade upp en beta av spelet på XBL?


Diskutera på!

Citerar K-N911:
Eh, nej du blev inte alls inbjuden. Betan läckte för oss som är med i preview programmet av den nya Dashboard updaten..


"Det var med rätt så stor skepsis, men också stor förväntan, jag satte mig framför skärmen i ett konferensrum på DICE - ihop med min bloggkollega Frances - för att för första gången få testa multiplayerkomponenten av kommande Mass Effect 3. "

Från SpelMalmers blogg.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
http://i.imgur.com/ILQsH.jpg

Varning: Tryck inte på länken om du är super rädd för all form av spoilers!
I'm Commander Shepard, and this is my favorite post on Gamereactor!
  • 0
I don't get it, care to explain?
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
I don't get it, care to explain?

Kan du inte se bilden? Kanske lika bra det.
I'm Commander Shepard, and this is my favorite post on Gamereactor!
  • 0
Spoiler till bilden som länkades.

Spoiler:Jag sökte runt på internet och såg att Urdnot Wrex inte var 100 % konfirmerad som Squad Member vilket jag trodde att han var. Nu bekräftar inte bilden det, men jag tror inte att Wrex skulle ha lämnat Tuchanka (de verkar vara i ett skepp) om det inte vore för att sparka rumpa med FemShep. Du läste rätt. FEMSHEP!
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Saigon:
Action/Story/RPG-mode...


Det tycker jag är mer positivt än negativt. Då kanske vi RPG-nördar kan bli nöjda med äventyret och slippa et mer strömlinjeformat pompöst actionäventyr. Då kanske även actionnissarna blir nöjda när de slipper komplicerade menyer och spelsystem, och bara kan njuta av lite pang-pang och handling.

Win-win i teorin, hur det sedan visar sig i form av själva spelet (och den bakomliggande utvecklingen som lett till praktiken) återstår att se.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Jeez. Om jag ska utgå från de läckta filmerna från spelet ser det jävlar i det helt fantastiskt ut. Som om inte min väntan redan var jobbig nog...
För er egna skull, låt bli att se de! De innehåller några spoilers som jag nu önskar att jag inte sett. Måste undvika så mycket som möjligt nu fram till släppet. Snart bara 4 månader kvar...
I'm Commander Shepard, and this is my favorite post on Gamereactor!
  • 0
Herregud, när var det spelet skulle släppas igen?

Spelet ser helt fantastiskt ut. Spoiler:Skönt att se gamla truppen återförenat! Wrex, Garrus, Liara och Ashley.
  • 0
Citerar Lizzarder:
För er egna skull, låt bli att se de! De innehåller några spoilers som jag nu önskar att jag inte sett. Måste undvika så mycket som möjligt nu fram till släppet. Snart bara 4 månader kvar...


Hehe, efter att måsta undvika bombspoilers från Skyward Sword, som kommer om två veckor så gör inte lite från något på fyra månader såpass mycket.
Det där är väl egentligen helt från det läckande demot som skulle komma i januari. Isåfall gör det egentligen inte så mycket då det kanske var mindre än den första timmen av ett 50 timmars spel!

Väldigt generöst demo dock!
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
På gamex mässan spelade jag mass effect 3 co-op. Vi spelade en mode där de kom fiender i omgångar. Den var bra.
Nu är man mer sugen på multiplayer demot i januari och sen det färdiga spelet.
Kan även lägga till att jag spelade lite av singelplayer delen.
Save the cheerleader, save the world - Heroes
  • 0
Citerar a flying donkey:
På gamex mässan spelade jag mass effect 3 co-op. Vi spelade en mode där de kom fiender i omgångar. Den var bra.
Nu är man mer sugen på multiplayer demot i januari och sen det färdiga spelet.
Kan även lägga till att jag spelade lite av singelplayer delen.


Jag tyckte inte att co-op delen va sådär jättebra. Det va absolut inte dåligt men ingenting jag kommer att spemdera mycket tid med känner jag så här långt.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Det va absolut inte dåligt men ingenting jag kommer att spemdera mycket tid med känner jag så här långt.


Ungefär så man föreställt sig det hela. Usch...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar a flying donkey å gamex mässan spelade jag mass effect 3 co-op. Vi spelade en mode där de kom fiender i omgångar. Den var bra.
Nu är man mer sugen på multiplayer demot i januari och sen det färdiga spelet.
Kan även lägga till att jag spelade lite av singelplayer delen.

Jag tyckte inte att co-op delen va sådär jättebra. Det va absolut inte dåligt men ingenting jag kommer att spemdera mycket tid med känner jag så här långt.


Prövade det också, och känner samma sak. Spelar inte så stor roll, jag tycker SP är mycket roligare än MP. Jag menar, det är inte som om jag spelar Mass Effect för storyn, men det är kul att utforska världar och köra mot AIn.
  • 0
Citerar Nopon:
Jag menar, det är inte som om jag spelar Mass Effect för storyn




Vi får se hur det blir när spelet släpps men ju verkar MP delen inte ens vara en bra bonus. Jag som många hade väl hoppats på att BioWare hade fokuserat helt på SP men nu när dom har MP så hade jag väl också hoppats på något fräscht men så verkar det inte bli.
  • 0
Citerar Nopon:
Jag menar, det är inte som om jag spelar Mass Effect för storyn


Someone get a doctor!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!