Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Minecraft


Får hoppas det, vill inte ha ett skrämmande monster efter mig som bara flyttar undan min mur för att sedan stampa in i huset utan att knacka
Men som sagt, gillar att den är gjord att vara lite creepy.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
"None of the Enderman videos are real." Notch twitter.
Så tydligen är den där videon fake...
  • 0
Citerar Mr Lindskog:
"None of the Enderman videos are real." Notch twitter.
Så tydligen är den där videon fake...


Länka!
  • 0
Citerar Mr Lindskog:
"None of the Enderman videos are real." Notch twitter.
Så tydligen är den där videon fake...




Den fick ju mig att jubla av skrämmande panik-glädje!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Den fick ju mig att jubla av skrämmande panik-glädje!

Personen som gjort moden har ju gått efter informationen man fått i blogginlägget om Endermen på the word of notch, så de "riktiga kommer nog inte vara så annorlunda
  • 0
Hoppas på det dock såg jag en bild på flera Enderman som som stod vid en strand och 1 höll upp sand. Kan den vara sann då?

Här är den!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Hoppas på det dock såg jag en bild på flera Enderman som som stod vid en strand och 1 höll upp sand. Kan den vara sann då?

Här är den!


Har för mig att notch postat den på twitpic eller the word of notch... Någon som kan konfirmera detta?
  • 0
Tror den finns på någon Minecraft Wiki någonstans
Önskar jag kunde bekräfta detta.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Just so you know, Enderman är baserad på Slenderman. Går att läsa om på Creepypasta.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Läste det på Know Your Meme istället
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Några som kan lite minecraft-minigames? Typ som när man hade en spade o ska göra så den andre/a åker ner.
10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
  • 0
Citerar Mr Lindskog:
Har för mig att notch postat den på twitpic eller the word of notch... Någon som kan konfirmera detta?


För det första, konfirmera gör man i kyrkan. För det andra så har han postat den bild ni pratar om på Google+.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
...konfirmera gör man i kyrkan.

Haha! Sa det samma till min pappa när han sa att man behövde konfirmera med någon email-adress! Svengelska blir allt mer vanligt
10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
  • 0
Svengelska<3
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Svengelska<3

Kunde inte sagt det bättre själv

Tillagt 2011-08-04 18:28:
Och som Tana48 sa är det någon som kan något minigame?
Förutom spleef då
  • 0
Spleef? Vad är det?
*Kan inga minigames, är noob på Minecraft *
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Spleef? Vad är det?

Det är vad Tana48 beskrev (det där när man slår sönder jorden under sin motståndare)
  • 0
Okej
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Ja, det vore trevligt om någon kunde säga några minigames till Minecraft, ända jag vet är spleef sök på youtube vad spleef är
10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
  • 0
Måste säga att ha en oseriös värld rockar, invedit är inte okej annars med då är det kul. Försökte bygga en glas-staty av mig själv samt en mur av TNT
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Måste säga att ha en oseriös värld rockar

Håller helt med! Jag och mina kompisar gjorde ett 20x20 håll i marken ända ner till bedrock och fyllde det med tnt en gång
Slutade med en server krasch och en dator-krasch eftersom min processor alternativt mitt grafikkort överhättades ^^
  • 0
Så långt vågar jag inte gå
Men det är allt bra kul!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Osco
  • Osco
Efter 1.8 kommer ju 1.9. Så i 1.9 får vi kanske CTF och Adventure Mode?
(~ ̄▽ ̄)~
  • 0
Citerar Mr Lindskog:
Slutade med en server krasch och en dator-krasch eftersom min processor alternativt mitt grafikkort överhättades ^^


Haha.

OT: När kommer nästa uppdate?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!