LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Vilket spel letar jag efter?


      Hej forumiter!

      På sista tiden har jag blivit rejält rollspelssugen på nytt. Det var ett tag sedan jag spelade något riktigt bra äventyr. Men vad som helst duger inte, jag har lite krav och skulle vilja ha er hjälp att hitta det ultimata spelet för min del. Lite hjälp:

      - Till mina favoritspel hör bl.a. Diablo II och Elder Scrolls IV: Oblivion.

      - Själva storyn är viktigare än t.ex. bra grafik och sådant.

      - Spelet jag söker ska innehålla någon form av kamp mot onskan (som Diablo osv).

      - Jag vill spela ensam, dvs. absolut inget Wow, Guild Wars osv.

      - Det ska vara nytt eller släppas inom en snar framtid.

      Kom med förslag!
      • 0
      Sacred 2: Fallen Angel kanske är något för dig? Det är lite mer att man questar men det är grymt skoj, dessutom så finns det både till konsol och dator.

      Hard to be a God kan också vara något, har aldrig testat det men det verkar ganska unikt och roligt.
      Battlefield 3
      • 0
      Jag har funderat lite på Gothic 4, men det känns för omständigt att sätta sig in i.

      Sacred 2 är ju två år gammalt, jag vill ha något helt nytt. Men tack ändå.
      • 0
      fable II Köp sedan Fable III (Kommer någon gång nu i oktober
      If mac users are more environmentally conscious than pc users... why do macs have a trash can and windows a recycling bin?
      • 0
      Om du inte har provat Dragon Age bör du ju göra det.
      Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
      • 0
      Citerar Fishy10:
      Om du inte har provat Dragon Age bör du ju göra det.

      Det är jag lite sugen på, om det stämmer in på vad jag skrev. Praktiskt också eftersom tvåan släpps snart. Ska läsa lite om det!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!