Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Var köpa rock band 3 squier stratocaster


Hej.

Som topic. Var kan man köpa rock band 3 squier stratocaster i Sverige?
Idag har jag vart på El-Giganten & Game stop men ingen planerar i dagsläget ta hem denna då de inte anser att det finns en stor nog marknad fick jag som svar.

Den finns inte på prisjakt vad jag kan se, Hittar "vanliga" squier stratocasters.

Tack.
Conny.
  • 0
Släpps nästa år.
FU™
  • 0
Den släpps i början av nästa år som KING säger. Hur mycket den kommer att kosta är också oklart men minst 2500kr.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
  • Nalz
  • Nalz
Citerar Axxorz:
Den släpps i början av nästa år som KING säger. Hur mycket den kommer att kosta är också oklart men minst 2500kr.


Källa tack?
  • 0
Det finns inget officiellt pris på den ännu, är dock en sida som listat den för 226 dollar. Så runt 2500 kr låter ganska rimligt.
We own your fucking dreams!
  • 0
Bump.

Den skulle ju släppas 1:a mars har jag för mig, men har kollat runt på hela google och alla musikaffärer på internet jag vet.

http://www.thomann.de/se/fender_squier_strat_rb_bundle_ps3.htm
Detta är den enda återförsäljaren jag hittar (förutom bestbuy som bara säljer i staterna) men på leveranstiden står det 29 april. Någon som vet något annat? orkar inte vänta längre...
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Bump.

Den skulle ju släppas 1:a mars har jag för mig, men har kollat runt på hela google och alla musikaffärer på internet jag vet.

http://www.thomann.de/se/fender_squier_strat_rb_bundle_ps3.htm
Detta är den enda återförsäljaren jag hittar (förutom bestbuy som bara säljer i staterna) men på leveranstiden står det 29 april. Någon som vet något annat? orkar inte vänta längre...


Jag har beställt den, tills jag hittar nåt annat.. Eller så ere bara vänta tills 29 april! Gah!!!
  • 0
Bumpar denna tråden, för undrar PRECIS exakt samma sak.
Thomann verkar tyvärr inte sälja den längre, har letat runt som en dåre nu i ett par timmar utan att hitta något annat.
"Det regnade idag, och det fanns en mening med det."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!