Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Modern Warfare 3


  • Missing Avatar
  • Luke
Citerar Asbest:
Vilka är era favoritvapen? Kommer hem i posten idag så ska börja lite smått ikväll. Har kört med Scar på mw2, något annat som lämpas bättre nu i mw3?


Personligen tycker jag -mk14 är riktigt bra, scar-L är bra med, annars är alla mer eller mindre lika
  • 0
Citerar Luke:
Personligen tycker jag -mk14 är riktigt bra, scar-L är bra med, annars är alla mer eller mindre lika


scar-L ÄR grymt bra, men jag tycker att det är ett tråkigt vapen just för att det är så extremt monotont att döda med det. Alla faller som kägglor, ingen spänning. Föredrar MP5 (också ett lätt vapen, men lite mer fart i spelstilen) och MK14 (också ett lätt vapen, men lite mer smyg i spelstilen). Alla mellanting skyr jag som pesten.

Tillagt 2011-12-07 12:40:
Och striker. Striker är bra. Shotgun shogun.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Striker är sinnessjuk med Range på. Använder dock bara UMP - 45 just nu. 1938 kills av 2500 sen blir det byte av vapen till något annat skoj
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Ska bli kul att se hur dom kommer förstöra Type 95. Dom har en tendens att alltid nerfa alldeles för mycket och förstöra vapnet helt och hållet. Och M16 är redan bajs så då återstår det inga burstvapen värda att använda
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
det ultimata vore ju ifall det krävdes 4 eller 5 kulor (3 kulor = 1 burst) oavsett avstånd för båda burst vapnen. då är dem fortfarande användbara och samtidigt balanserade.

favvovapen just nu är PP90M1, P90, MK14 & M4A1. sedan älskar jag MP9 som andra vapen. den är minst lika bra som en SMG. använder red dot på den och kan puls skjuta folk på långa avstånd nästan som på gamla goda MW2 tiden ; )

Tillagt 2011-12-08 08:42:
ps: kanske att man ökade tiden mellan varje burst på Type95 också.
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Citerar Skejte:
Ska bli kul att se hur dom kommer förstöra Type 95. Dom har en tendens att alltid nerfa alldeles för mycket och förstöra vapnet helt och hållet. Och M16 är redan bajs så då återstår det inga burstvapen värda att använda


Hoppas dom nerfar på rätt sätt. Type 95 dödar om 2 av 3 skott träffar om jag minns rätt. Tycker dom kan göra så att alla 3 skott måste träffa för att man ska få ett kill.
Då blir den precis som Famas i MW2.
  • 0
Borde jag köpa till PC eller PS3?
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar Dufwan:Citerar Rmad:
Skulle vi inte kunna testa och få ihop folk till en turnering på XBOX 360?


Det låter ju som en asbra idé!
360 har jag också, så det kan jag hjälpa till med.
Frågan är hur man ska gå tillväga. Lag, duetter, solo?
Solo på CoD är inte särskilt roligt =/
Lag tycker jag, 3v3 eller 4v4.


Lag 4v4 med decerto regler vore det optimala
  • 0
Citerar Nightflicker:
Citerar Rmad:
Citerar Dufwan:Citerar Rmad:
Skulle vi inte kunna testa och få ihop folk till en turnering på XBOX 360?


Det låter ju som en asbra idé!
360 har jag också, så det kan jag hjälpa till med.
Frågan är hur man ska gå tillväga. Lag, duetter, solo?
Solo på CoD är inte särskilt roligt =/
Lag tycker jag, 3v3 eller 4v4.


Lag 4v4 med decerto regler vore det optimala


Hakar på! Har dock inget Team...
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Nightflicker:
Citerar Rmad:
Citerar Dufwan:Citerar Rmad:
Skulle vi inte kunna testa och få ihop folk till en turnering på XBOX 360?


Det låter ju som en asbra idé!
360 har jag också, så det kan jag hjälpa till med.
Frågan är hur man ska gå tillväga. Lag, duetter, solo?
Solo på CoD är inte särskilt roligt =/
Lag tycker jag, 3v3 eller 4v4.
Exaxt, de som inte har något team kan ju snacka med sig med några här på GR. Jag skulle helst vilja köra med enbart de som är härifrån på GR.


Lag 4v4 med decerto regler vore det optimala

Exaxt, de som inte har något team kan ju snacka ihop sig med några från GR, jag vill helst bara ha spelare från GR!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Kitsune:
Citerar Skejte:
Ska bli kul att se hur dom kommer förstöra Type 95. Dom har en tendens att alltid nerfa alldeles för mycket och förstöra vapnet helt och hållet. Och M16 är redan bajs så då återstår det inga burstvapen värda att använda


Hoppas dom nerfar på rätt sätt. Type 95 dödar om 2 av 3 skott träffar om jag minns rätt. Tycker dom kan göra så att alla 3 skott måste träffa för att man ska få ett kill.
Då blir den precis som Famas i MW2.


Fast Famas 2 shottade också i närstrid, precis som Type 95 och den nerfades inte.
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Citerar Sfunk:
Borde jag köpa till PC eller PS3?


PS3!
Fuck Yeah.
  • 0
Plockade upp en MK46 igår, hade för mig att LMG's hoppar mycket och skotten sprids åt helvete. Men med RDS å Grip fungerar den mycket bättre än väntat. Väldigt svårt att motstå ett leende när man bara håller in RT och låter vapnet sköta sig självt.
Fattas bara ett rött pannband och ett krigsvrål.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Efter man spelar CoD förlorar man allt hopp på den svenske, våran medel IQ ligger nog under 50.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Kom till wave 20 på underground, survival
  • 0
Letar efter svenskar att lira med på PS3.
Lirar mest med britter just nu, vore kul att lira med svenskar med. Har mic
Lägg till SellKidz4Chips så lirar vi!
  • 0
Söker precis som kurojakt. Lite snubbar att lira lite mw3 public med. SPelar precis allt. Ligger väl på runt 1.3 kd ratio just nu. gillar att gå på objectivet och vinna. Men spelar mest för att ha kul.

Kör på 360. Har mic Hör gärna av er om ni vill spela lite.
  • 0
Citerar Ultras:
Spawnsystemet i ett nötskal

http://www.youtube.com/watch?v=UGX6vBUWn74&feature=channe
l_video_title


Spelar ingen roll hur bra spawnsystemet är sålänge det är javelins och predators m.m. Snarare ren otur skulle jag vilja säga.
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Nu har jag så grymt tråkigt så jag fixar en tråd om en turnering för XBOX 360!
Skriver in en länk när jag fixat tråden.

Tillagt 2011-12-11 01:04:
http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=212261&pag
e=1&last=2011-12-11+01%3A02%3A48

Ni får skriva ett PM om ni vill ha ett lag eller om det behövs skriva in något.
Om ni inte har ett lag och vill vara med skicka ett PM!
Snälla klaga inte, om ni nu gör det så kan ni fixa en egen!
Kuznetsov #92
  • 0
Tre saker jag hatar med MW 3.

1. Svenska P12: or
2. Noobs
3. Quickscopers
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Tre saker jag hatar med MW 3.

1. Svenska P12: or
2. Noobs
3. Quickscopers

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Detta spel är så jävla trasigt, tror jag blev spawn-killad 5 gånger i rad på Ground War.
  • 0
Citerar HellSpawn:
Tre saker jag hatar med MW 3.

1. Svenska P12: or
2. Noobs
3. Quickscopers


Finns betydligt värre grejer än det kan jag lova dig, men du kanske inte har spelat så mycket?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
MP7:an e ju overpowered, kan knäppa alla ovasett avstånd med ljuddämpare :3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!