Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Uncharted 3: Drakes Deception


Detta påminner mig om när alla satt uppe och väntade på första trailern på GTA IV
Kalla mig Alfons.
  • 0
Jag är inne!!
  • 0
FUNKAR!
Kalla mig Alfons.
  • 0
Det funkar fast jag kommer inte in på något game
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Fast nu är ju problemet att jag inte hittar en enda att spela med? Kanske är så att det inte är så många som lyckats komma in än.

EDIT: Nu loggades jag ut igen. Fuuuuu
  • 0
Det funkar för mig!
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
OMG vad det laggar !
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Citerar flacky:
OMG vad det laggar !


Helt galet, jag lade av på grund av det. Illa!
  • 0
Mig laggade det inte alls för. :p Frysningar får jag dock.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Idiotiskt av dom att ge alla betan , Bättre att ge dom som hade köpt Infamous 2 och ps+ subcribers(inte dom som fick gratis).
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar kiviboy:
Idiotiskt av dom att ge alla betan , Bättre att ge dom som hade köpt Infamous 2 och ps+ subcribers(inte dom som fick gratis).


Det kommer ju vara fler som spelar när det väl släpps så lika bra att prova det nu så man kan fixa det.
  • 0
Tog lite lång tid att komma in i matcher och det var inte värt den väntetiden jag tyckte multiplayern var ganska tråkig. Men sen är ju också Uncharted ett singelplayer spel så det gör inget.
  • 0
Så, vad tycker ni om UC3 MP? Jag tycker att den var kul, men efter en kort tid, kommer den bli lika tråkigt som UC2.

BTW besviken, den där flygplan survival fanns inte ens med.
  • 0
Tycker att de har fixat till en helt del sen U2 multi. Som att man kan inte längre spraya hur som helst med AK, den har lite rekyl nu än innan. Bra med vapen mods och roliga boosters. Men en grej som jag tyckte var konstigt, vart är alla andra vapen?? På de båda mapparna fanns ju knappt nåt vapen att plocka upp eller att fylla på med ammo. Vart är alla AK, pistoler och annat vapen som ligger lite här och där? Och de har gjort det svårt att hitta de vapen som finns på banorna, men på Co-op arena så finns det vapen lite här och där, synlig med. Antar kanske bara att det är beta så får man kanske inte alla vapen. Hoppas verkligen tills retail spel så ska de tänka om det där med vapen på banorna.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar psIII:
BTW besviken, den där flygplan survival fanns inte ens med.


Vilken flygplan survival pratar du om?
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Citerar psIII:
BTW besviken, den där flygplan survival fanns inte ens med.


Nu vet jag inte riktigt vad du menar men olika spellägen ska aktiveras vid olika datum.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar Helghast:
Vilken flygplan survival pratar du om?


Tror han menar delen där ena laget är på planet och andra laget jagar med bilarna.
  • 0
Citerar oskwish:
Citerar psIII:BTW besviken, den där flygplan survival fanns inte ens med.

Nu vet jag inte riktigt vad du menar men olika spellägen ska aktiveras vid olika datum.
Jaha, detta var jag fundersam över. Ok, men UC spelen är inte så bra på MP. Var faktiskt ganska tråkigt enligt mig.
  • 0
Jag spelade när bilarna jagade flygplanet. Det kommer ibland, inte alltid.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Citerar Helghast:
Jag spelade när bilarna jagade flygplanet. Det kommer ibland, inte alltid.
Vilken mode?
  • 0
Citerar psIII:
Vilken mode?

Vanlig Team Deathmatch.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Citerar psIII:
Ok, men UC spelen är inte så bra på MP. Var faktiskt ganska tråkigt enligt mig.


Jag tyckte att UC2 hade bra MP, en frisk fläkt jämfort med all MP som finns runt om oss just nu.
  • 0
Ska testa det imorgon kväll men jag gillar starkt vad ND verkar ha gjort.

Pre 1.05 health från Un2. Livet var så mycket bättre när de tog 6-7 skott ist för 4 som det gör nu i Un2. Var en av dom som tyckte att ND förstörde Un2 pga livet. Rekyl, svårare att sikta och shit ton of customization med karaktärer, vapen, kick backs / boosters. Jag är grymt taggad. Har även hört att det känns som att du är en "människa" och inte lika flexibel som en effing' yoga tränare. Verkar vara mer Killzone 2-ish fast i ett Uncharted sett . Är alltid taggad på förnyelsebara MPn , inte som spel där du i princip knappt behöver ändra på dig. Co op och alla mellan sekvenser och nya animationer är heeelt välkomna . 1,6GB lär knappast visa oss den rätta grafiken dock, men OK lär det vara iaf! Älskar svåra co op spel också xD. Hört att Un3 lär ha det ganska svårt där.

Tillagt 2011-06-30 00:00:
Citerar psIII:
Så, vad tycker ni om UC3 MP? Jag tycker att den var kul, men efter en kort tid, kommer den bli lika tråkigt som UC2.

BTW besviken, den där flygplan survival fanns inte ens med.

Du verkar ha grym koll ;)
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Hoppas att dom nerfar granaten, den exploderar alldeles för snabbt.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Hoppas att dom nerfar granaten, den exploderar alldeles för snabbt.


men tackar vet jag att man kan bara ha en granat med sig om man inte använder nåt booster som ger dig en slot extra. För det var löjligt i U2, var du bakom ett skydd då kan du räknar med hundra granater som kommer flygande mot dig, varav alla landar typ perfekt vid dina fötter.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!