Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox360 vs PS3 vs Wii


Wii, PS3 eller Xbox360?

Ni vet att det är spelen som avgör. PS3 har kraften, Wii är innovativ och 360 har lite av båda av de förstnämnda konsolerna.



  • 0
Xbox 360 kommer att bli den bästa av dem.
Xbox Live Gamertag : " Lockdown SWE " | PSN: Lockware7
  • 0
Host Host,Xbox 360 har varken spelen eller hårdvaran
  • 0
Fanboy kriget fortsätter....

Allvarligt talat vet jag inte vilken sida man ska välja, men det kommer nog inte bli Nintendo ifall de nu inte lyckas skaka frram en riktigt revolutionerande konsol. Sony har som sagt en monster maskin, men vad gäller online spelande och liknande har vi ju inte fått veta så mycket ännu. Microsoft fortsätter däremot radda upp kommande spel titlar till 360, och LIVE spelandet verkar ju ha tagits till en ny nivå. Slutligen får jag nog vänta till Sony berättar mer om sina visioner innan jag väljer sida.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag tror MS kommer att vinna onlinebiten. Man har ju inte sett nåt av det från Sony överhuvud taget. Sony visar bra tech-demos på mässan och har vunnit i grafikkriget iaf.

Nu är det upp till Nintendo att visa nåt jävligt annars är det bye bye..
  • 0
Jag vill verkligen inte att Nintendo ska dö ut, men fruktar ändå det värsta....
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jo jag med.. man vill liksom se ett nytt Zelda, Metroid och Mario. Om de nu bara har de spelen och inget stöd från tredje part då är det rätt kört.
  • 0
Helt klart... Jag ser verkligen inte någon väg ur träsket för Nintendoo och deras nästa konsol så länge den inte lever upp till projekt namnet.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Nä verkligen inte och när man hör gubbarna på Nintendo snacka om att grafiken inte är viktigast då blir man jävligt orolig! Det är tyvärr det som säljer och det måste de fatta. Vi får se vad de har i rockärmen.
  • 0
xbox 360 ser ut att ha bäst handkontroller...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Ja lätt! Riktigt sköna och perfekta knappar verkar det som.
  • 0
Forcen, du är helt rätt ute! PS3:ans verkar obehaglig med den där böjen på "handtagen".
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag tycker PS3-handk. ser ut som en billig PC-kontroll. hehe
  • 0
Mmm...typ joytechs eller vad de nu heter. 360 har åtgärdat det ena av problemen som tidigare fanns controller S.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
tänk om revolution blir den kraftigaste konsolen...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Men vid det laget har nog många utvecklare redan valt att arbeta med Sony eller Microsofts konsoler.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag bara säger,jag ska inte dömma andra konsoller,alla har olika smak så köp vad ni vill,alla gillar olika.

Men jag vet i alla fall vad jag ska köpa.
  • 0
Jag kommer lätt att köpa alla. Man har ju inte råd att missa bra spel =)
  • 0
Jag köper Xbox 360 oavsett hur kraftfull PS3 blir. Jag bryr mig inte om hårdvaran. Jag bryr mig mest om mjukvaran och spelen.
  • 0
The End: Sunt förnuft! Sånt gillar vi
  • 0
Jag köpte inte Xbox för den var kraftfull egentligen. Jag köpte den för att konsolen var ny och jag hade redan missat otroligt många bra PS2 spel.

Och det var verkligen inte ett dumt val. Tänk er,jag är själv en s.k. gammal "playstation gamer".
  • 0
jag tror att revolution kommer atrt vara bäst. NIntendo är så hemlighets fulla så den måste vara bra!
Wii!
  • 0
The End,om man kan gå över sådär lätt så har man aldrig varit en riktig Playstation gamer.
  • 0
Bara för att du är en Fanboy...
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Döm inte en person efer vad han skriver på en internet sida,då är ni verkligen blinda.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!