Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Borderlands 2


Citerar Snitzen:
Är det någon som vill coopa så heter jag samma som här på Steam.

Inge lolit att pela sälv

addar dig imorn så kanske vi kan köra är lvl 15
Snake...Snake !?... SNAKE!!!!
  • 0
Citerar c0d0x:
köpte spelet igår, svårt att säga om det är bättre eller sämre än ettan, dom är väldigt olika, tvåan ersätter inte ettan som det är med många andra spel.

Måste ställa en liten noobig fråga också, hittar en massa saker för att ändra mitt utseende men vart ändrar man det egentligen? smått röriga menyer i spelet


Skulle snarare vilja säga att ettan och tvåan är väldigt lika. Tvåan är bättre i nästan allt som ettan var gjorde sämre.

Först måste du klicka på skin'en. Sen hittar du en quick change station. Det finns en i t.ex. Sanctuary.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Hittade Spoiler:Minecraft easter egget. Riktigt nice med dräkterna man fick. Fick skrattattacker när jag sprängde skiten ur fienderna.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Passar på o göra lite reklam för min Borderlands 2 grupp här på GR
Gå med i den om du vill lira med roliga människor
http://www.gamereactor.se/grupper/5141/
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Har fortfarande inte fått mitt exemplar trots att jag förhandsbokade, och nu är spelet 50kr billigare. Dumma Spelbutiken.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Om någon är sugen på att lira lite Co-op på 360 lägg till min gamertag fadeway91. Njuter av varje sekund med spelet just nu
  • 0
Att spela spelet co-op med rätt sällskap (och mic) är helt oslagbart. Länge sedan jag hade så kul med ett spel.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Har fortfarande inte fått mitt exemplar trots att jag förhandsbokade, och nu är spelet 50kr billigare. Dumma Spelbutiken.


Jag fick mitt idag Skicka ett klagomail till deras kundtjänst så får du en kompensation för förseningen. Jag fick 100kr!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Se till att följa Randy pitchford på twitter. Han delar ut guldnycklar varje dag vid denna tidpunkt
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar Ps3player4ever:
Se till att följa Randy pitchford på twitter. Han delar ut guldnycklar varje dag vid denna tidpunkt


Fan vad nice! Kan inte vara många som vet om det, koden från igår fungerar fortfarande
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Ps3player4ever:
Se till att följa Randy pitchford på twitter. Han delar ut guldnycklar varje dag vid denna tidpunkt


Guldnyckel får man väl i vilken version som helst av spelet?
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Guldnyckel får man väl i vilken version som helst av spelet?


Du får en från "Premiere Club" (förhandsboknings grejset) och en om du signar upp på "Shift". Sen så vet jag inget mer sätt att få tag på guldnycklar, förutom denna "giveaway" på twitter.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Borderlands verkar vara ett bra spel. Skulle någon tipsa om att man ska köpa 1an först?
  • 0
Citerar williamcool:
Borderlands verkar vara ett bra spel. Skulle någon tipsa om att man ska köpa 1an först?

Nej det behöver man inte.
Yeah!
  • 0
Skulle faktistk rekommendera att skippa 1.an helt och direkt till 2.an. Allt är så mycket bättre i 2:an
  • 0
5 guldnycklar. Aktiveras via SHIFT

Ps3: WJKJT-RX6CH-CHJC3-ZBWT3-SHKXJ

x360: WJKJT-RX6HB-BFRB6-WFTT3-SHK5X

PC: CBWTB-W3W5X-FBB3J-TJB3T-KBCST

PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar Cazzlor:
Skulle faktistk rekommendera att skippa 1.an helt och direkt till 2.an. Allt är så mycket bättre i 2:an

Håller med men kan även rekommendera att spela ettan först för att det är ett riktigt bra spel som inte blir riktigt lika awesome om man spelat tvåan först. Det enda jag vill klaga på i borderlands 2 är än så länge buzzard.
Yeah!
  • 0
Citerar Ps3player4ever:
Ps3: WJKJT-RX6CH-CHJC3-ZBWT3-SHKXJ


Jag lyckades roffa åt mig 5 nycklar nu! Skulle vara en till giveaway senare ikväll, och Gearbox Software twitter och facebook skulle även ha en om jag förstod det rätt?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Någon som vet ifall man kan fotsätta göra quests efter att ha klarat ut spelet? Är Nämnligen på sista kapitlet nu.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Då var spelets main story avklarad. Helt okej slut
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar Ps3player4ever:
Någon som vet ifall man kan fotsätta göra quests efter att ha klarat ut spelet? Är Nämnligen på sista kapitlet nu.

Ja om du inte klarat alla.
Yeah!
  • 0
Vilken karaktär tycker ni är roligast att spela?
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar Dempzor:
Vilken karaktär tycker ni är roligast att spela?


Har bara spelat en så jag vet egentligen inte. Men förutom Siren, som jag har som min main, verkar Commando vara roligast att spela då den är i princip likadan som Soldier från ettan.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Citerar Dempzor:
Vilken karaktär tycker ni är roligast att spela?

Har bara spelat med gunzerkern och hans actionskill är jäkligt nice.
Yeah!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!