Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GEARS OF WAR


Citerar Kebabalex:
Det känns också som att de piffat upp grafiken ytterliggare till de. De är så djävulsk snygga, speciellt Marsh banan.


Det är verkligen grafikporr på den banan alltså.
Diablo III <3
  • 0
Kazeus, min smak är bäst

Jag tänker då klättra på väggarna tills de blir gratis
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Mina åsikter är att dom nya banorna är piss, dock är jag lite självisk när jag säger det. Handlar inte om banorna i sig utan att jag kört kanske 10 minuter sammanlagt hittills på versus och känner att jag vill nöta ut original kartorna först, innan jag ger mig ut på nya äventyr. Me inte blir det lätt att lira några sådan för en nybörjare som jag. Då allt är proppat med Subway och allt vad dom heter!
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Annex på Bullet Marsh och Garden är riktigt skoj. När det inte bara är zonerna man behöver försvara, utan också generatorn och gasknapparna.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
är det bara jag som har vit himmel på canals?
Google is watching you...
  • 0
Jag kunde inte hålla mig, utan köpte banorna så fort jag kom hem från skolan. Har dock inte hunnit njuta utav alla ännu, men ska göra det i kväll.
Antennas to Heaven
  • 0
Alla banor förutom Garden är underbara, det ända som är kul med Garden är när man går in i gasen och allt blir grönt.
We own your fucking dreams!
  • 0
Haha, Versus är ju hur j*vla underbart skitskoj som helst!
Jag...börjar bli en riktig hejare på detta nu! ...
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Alla banor förutom Garden är underbara, det ända som är kul med Garden är när man går in i gasen och allt blir grönt.

Haha så typiskt dig. Det är såna grejer som du går igång på
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Haha så typiskt dig. Det är såna grejer som du går igång på


Kom på något sätt som gör att jag kan låna ut lite poäng till dig, så ska du ladda ner banorna och gå in i gasen. Sen kommer du också tycka att det är kul att gå in i där.
We own your fucking dreams!
  • 0
Ne nu beställde jag lite MicrosoftPoints så nästa vecka blir det att köpa banorna. Men oroa dig inte Dunder, jag lovar att inte ha med de nya banorna när jag hostar om du vill vara med. Men bara om jag får lite backup såklart
Gamer FL <3
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Kom på något sätt som gör att jag kan låna ut lite poäng till dig, så ska du ladda ner banorna och gå in i gasen. Sen kommer du också tycka att det är kul att gå in i där.

Imorgon kommer jag antagligen att ge mig av till närmaste storstad för att inkassera lite fina points. Fast de skulle vara ännu skönare om du kunde låna mig/bjussa mig lite points


De finns viss risk för att den där gaskammaren kommer bli mitt andra hem om nån tysk är inne på samma server som mig. Är ju trotsallt jude


Tillagt 2007-05-03 23:52:
Min förbannade katt rev mig stenhårt.

Nej. Kan inte någon säga något riktigt tråkigt så man får en anledning til att gå till sängs?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Om du lägger dig nu blir det morgon mycket fortare, och då är det inte lika lång tid kvar tills du har banorna.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Ne nu beställde jag lite MicrosoftPoints så nästa vecka blir det att köpa banorna. Men oroa dig inte Dunder, jag lovar att inte ha med de nya banorna när jag hostar om du vill vara med. Men bara om jag får lite backup såklart


Bäst för dig grabben !Finns det bara 2100 points att köpa i butik ?

Johnny: Hur lånar man ut points ?Jag behöver ju bara 300 så har jag råd ^^.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Hmm, jag gillar inte heller Garden, känns lite konstig, min favorit är nog antingen Subway eller Process, de äger
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Citerar Redfield4ever:
Hmm, jag gillar inte heller Garden, känns lite konstig, min favorit är nog antingen Subway eller Process, de äger


Garden är en av de bästa banorna på hela spelet enligt mig
  • 0
GoW är bäst
Evil Is Back
  • 0
Citerar DarknessSpawn:
Bäst för dig grabben !Finns det bara 2100 points att köpa i butik ?

Jag har inte sett någon annan summa points i butik iaf.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Jag har inte sett någon annan summa points i butik iaf.


Skit också.Såg filmerna på Ign och jag blev riktigt sugen på baorna nu ju...
Perkilee alltså .
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Citerar DarknessSpawn:
Bäst för dig grabben !Finns det bara 2100 points att köpa i butik ?

Jag har inte sett någon annan summa points i butik iaf.


Hehe men jag ju det
Evil Is Back
  • 0
Jag kanske borde kolla in filmerna för att bli ännu mer sugen.
Men Pm:a sirjohnnyking och fråga hur fasen man lånar ut points. Om det går på ett smidigt sätt så bjussar jag på dem där pointsen vettu.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Jag kanske borde kolla in filmerna för att bli ännu mer sugen.
Men Pm:a sirjohnnyking och fråga hur fasen man lånar ut points. Om det går på ett smidigt sätt så bjussar jag på dem där pointsen vettu.


Gör det dom sågf najsiga ut.Process så dock inget vidare ut.
Det kan jag ju göra.Men jag ju inte få points av dig,skulle kännas fel.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Nu har jag kollat Bullet Marsh och den var ju riktigt läcker med regnet och mörkret. Men då kan vi ju säga att du kan låna points. Det är ju trist om du är den ända från gänget som inte skaffar kartorna, iof är det väl inte så långt till september.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Nu har jag kollat Bullet Marsh och den var ju riktigt läcker med regnet och mörkret. Men då kan vi ju säga att du kan låna points. Det är ju trist om du är den ända från gänget som inte skaffar kartorna, iof är det väl inte så långt till september.


Bullet Marsh var ju riktigt snygg.Kommer nog gå vilse i början av banorna ^^.

Nej det är ju bara 4 månader dit...
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Nu har jag kollat Bullet Marsh och den var ju riktigt läcker med regnet och mörkret.


Den är riktigt bra den banan, men det är svårt att se locust på grund av mörkret och växtligheten.

Citerar Bad_mongo:
iof är det väl inte så långt till september.


Bara hela sommaren...
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!