Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty till Nokia N-Gage


  • Missing Avatar
  • kwak
Call of Duty till Nokia N-Gage släpptes samma dag som det första Call of Duty till PC. Var det en portad version av PC versionen eller ett eget spel?
  • 0
Du frågar inte lite sent?
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
Vadå sent? Varför skulle det vara sent? Får man bara fråga om spel som nyligen släppts eller vad menar du egentligen?
  • 0
N-Gage finns väl inte ens nån mer! Vart väl en rejäl flopp? Så vem vill ha sånt skit?!?!
  • 0
  • Missing Avatar
  • kwak
För det första är det väll knappast relevant till den här frågan om Nokia's N-gage "floppade" eller inte så därför förstår jag inte varför du påpekar det, och det svarar fortfarande inte på min fråga här i tråden eller frågan till dig om vad du menar egentligen. Dessutom är N-gage fortfarande ett eftertraktat samlarobjekt och senaste original objektet jag sålde på tradera fick jag 900 kr för så svaret på din fråga ang. om vem som vill ha "sånt skit" är "många".

Tillagt 2011-04-05 09:01:
Jag har efter närmare undersökningar fått reda på svaret, för dem andra som är intresserade.

Call of Duty till N-gage är helt stand alone, versionen påminner om originalutgåvan som släpptes till PC den 29 oktober, 2003. Dock är det ett helt annat spel och i Sverige är det väldigt svårt att få tag på N-gage om man inte vill köpa det från utlandet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!