LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Dragon's Dogma


      Verkar bli riktigt roligt! Blir nog ett köp!
      ..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
      • 0
      Helt okej livestream
      ..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
      • 0
      Destructoid ska göra en live stream på spelet, men vet inte när det är än.
      ..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
      • 0
      Demot ute nu, tankar för fullt!
      Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
      • 0
      Citerar Dragon_Reborn:
      Demot ute nu, tankar för fullt!


      Nice, får göra lite plats på min HDD.
      Monitor Audio Silver RS6
      • 0
      Tyckte tyvär att demot var lite för kort, den andra delen man kunde spela kunde klaras av på bara ett par minuter.
      Ok.Faith.Yeah.Got It.
      • 0
      Jo, det var ju samma demo de hade på e3. Så gjort för att folk i långa köer skulle kunna testa grunderna snabbt, därav att det var riktig tkort.

      Så det är nog väldigt mycket som lär skilja från demot till hela spelet. Var ju en VÄLDIGT gammal build av spelet.
      • 0
      Citerar Cazzlor:
      Jo, det var ju samma demo de hade på e3. Så gjort för att folk i långa köer skulle kunna testa grunderna snabbt, därav att det var riktig tkort.

      Så det är nog väldigt mycket som lär skilja från demot till hela spelet. Var ju en VÄLDIGT gammal build av spelet.


      Där ser man!

      Men imponerad blev jag faktiskt.
      Ok.Faith.Yeah.Got It.
      • 0
      Synd att det inte finns PvP och Co-op, om det fanns hade jag nog skaffat detta.
      • 0
      Citerar Drado:
      Synd att det inte finns PvP och Co-op, om det fanns hade jag nog skaffat detta.


      Jo, så är det väl med alla spel. Multifunktioner är alltid nice, men letar man efter multispel är detta tvy fel spel.
      Jag hoppas mest på en RIKTIGT bra singelupplevelse och något som inte är precis osm allt annat som släpps nu.


      Kolla detta också, om ni ej har sett det! Bästa som hänt tvspel på... ja, någonsin.
      http://www.crunchyroll.com/anime-news/2012/02/15/dragons-dog
      ma-gets-berserk-armor-and-weapons-and-limited-edition-goods
      • 0
      Sitter och testar demot och upptäckte att man kan ge karaktärerna hår som best passar på kvinnor och sedan även en mustasch som jag tycker liknar hitlers mustasch.
      "Do you mind? I'm busy doing the fishstick. It's a very delicate state of mind!"
      • 0
      Härliga länkar Cazzlor, verkar riktigt nice det här ju. Demot var lite småkul men efter att ha sett på det open-world gameplay du länkat och när du dessutom nämner Dark Souls... Detta blir garanterat ett köp sålänge recensionerna inte är negativa (vilket jag har mycket svårt att tro).
      Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
      • 0
      Har inte ägnat en tanke åt det här spelet förut, men efter att ha testat demot så är jag väldigt sugen på mer.
      "Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
      • 0
      Har bara spelat demot en gång, men jag tyckte det var småknepigt att greppa. Vilket iofs kanske är som sig bör i ett RPG. Skärmuppdateringen kändes inget vidare dock. Är fortfarande hoppfull.
      Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
      • 0
      Första intrycken var väl sådär men strax därefter hängde jag i luften på ryggen av en ilsken Griffon som - efter en våg av inte särskilt välriktade slag från min sida - plötsligt kraschlandar in i ruinvägg till glädjevrål från mina "medhjältar".

      Och då kändes det plötsligt som om det finns stor potential här.

      Sedan började jag experimentera med karaktärsgeneratorn som visade sig vara alldeles fantastisk, för att inte säga fantastiskt rolig, och så såg jag av en härlig slump detta och bokade så till sist spelet.
      Esike desike luntan tuntan.
      • 0
      Det här är ungefär hur skoj som helst, alldeles beroendeframkallande och vanebildande. Grovt runt kanterna men oj vilka roliga, dynamiska strider och spännande utforskande.

      Är det någon som spelar 360-versionen, om det är någon alls som spelar, så håll gärna utkik efter min pawn Tove, den rödhårige magikern (snart sorcerer) med en allergi mot läppstift.

      Hon vill verkligen ha läppstift, men, som sagt.

      Själv skall jag börja experimentera med lite andra klasser, djupet som kommer av detta och de radikalt olika attackerna och symmetrin i gruppen om fyra är verkligen föredömligt för genren.

      Frågan är mest om jag skall lyckas stänga av spelet idag, det gick ju inte alls igår.
      Esike desike luntan tuntan.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!