LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Wii U - Officiell tråd


      Citerar Exicutor:
      "Är det någon här som innehar information kring huruvida vi i Sverige skall gå tillväga för att erhålla Mewtwo? Förutsatt att man införskaffat sig båda versionerna av Super Smash Bros. 4, det vill säga. Vet i alla fall att vissa europeiska länder kommer få möjligheten. Hoppas såklart även det gäller oss här i Sverige likväl!


      Bergsala brukar kunna fixa digitala erbjudanden men inget officiellt än vad jag vet.
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      Citerar ZchmeKko:
      Citerar Exicutor:"Är det någon här som innehar information kring huruvida vi i Sverige skall gå tillväga för att erhålla Mewtwo? Förutsatt att man införskaffat sig båda versionerna av Super Smash Bros. 4, det vill säga. Vet i alla fall att vissa europeiska länder kommer få möjligheten. Hoppas såklart även det gäller oss här i Sverige likväl!

      Bergsala brukar kunna fixa digitala erbjudanden men inget officiellt än vad jag vet.


      Undrar när information ges... Hoppas det blir snart! :>
      Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
      • 0
      Jag skriver här eftersom jag antar att Wii-tråden är lite inaktuell. Vilka wii-spel rekommenderar ni att man skaffar?
      • 0
      Citerar zamorano16:
      Jag skriver här eftersom jag antar att Wii-tråden är lite inaktuell. Vilka wii-spel rekommenderar ni att man skaffar?

      Super Mario Galaxy
      Super Mario Galaxy 2
      Paper Mario
      Sin and punishment
      Resident Evil Umbrella chronicles
      Resident Evil Darkside Chronicles (Fantastiskt underbar underskattad pärla)
      Resident Evil
      Resident Evil 0
      Silent Hill Shatterd Memories
      Super Smash Brawl
      Zelda Twillight Princess
      Zelda Skyward Sword
      Trauma Center Second Opinion
      Muramasa
      Epic Mickey
      Red Steel 2
      Metroid Prime 3
      Metroid Other M
      Xenoblade
      The Last Story
      Pandoras Tower
      Punch Out
      Wario Ware Smooth move
      And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
      • 0
      Tack så hemskt mycket för den långa listan! Nu har jag lite att kolla upp!!
      • 0
      Madworld, är det ngt att ha?
      • 0
      Kan man köpa gamecube spel från wii shopen?
      Men går det verkligen att koppla in gc kontrollen till sitt wii u?

      Går väl inte att spela annars?
      • 0
      Citerar blablabla:
      Kan man köpa gamecube spel från wii shopen?
      Men går det verkligen att koppla in gc kontrollen till sitt wii u?

      Går väl inte att spela annars?


      Inget svar behövs, glöm denna frågan.

      / snubben med 2 olika konton tydligen
      • 0
      Börjat spela Captain Toad nu, är inne på bok 3. Urmysigt spel
      • 0
      Citerar Center of this Universe:
      Citerar zamorano16:Jag skriver här eftersom jag antar att Wii-tråden är lite inaktuell. Vilka wii-spel rekommenderar ni att man skaffar?
      Super Mario Galaxy
      Super Mario Galaxy 2
      Paper Mario
      Sin and punishment
      Resident Evil Umbrella chronicles
      Resident Evil Darkside Chronicles (Fantastiskt underbar underskattad pärla)
      Resident Evil
      Resident Evil 0
      Silent Hill Shatterd Memories
      Super Smash Brawl
      Zelda Twillight Princess
      Zelda Skyward Sword
      Trauma Center Second Opinion
      Muramasa
      Epic Mickey
      Red Steel 2
      Metroid Prime 3
      Metroid Other M
      Xenoblade
      The Last Story
      Pandoras Tower
      Punch Out
      Wario Ware Smooth move

      Och Animal Crossing!
      • 0
      Kommer det något nytt Wii-spel till veckan på Wii Us Nintendo eShop?
      Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
      • 0
      Ni får gärna lägga till mig på Friends listan

      Mitt Wii U namn är: Last-Of-Me

      Spelar monster hunter 3 ultimate, mario kart 8 m.m
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      Lägger gärna till dig..Wii u inhandlades i lördags och vänner listan gapar tomt..har mario kart samt mario 3d world än så länge
      • 0
      Lägg gärna till Osthjelm också. Finns väl inte så jättemånga spel att lira online men Super Smash Bros och Mario Kart 8 är ju fantastiska.
      "There will be anoher time"
      • 0
      Beställde Captain Toad för 298 kr idag. Hoppas det blir värt pengarna.
      "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
      • 0
      Wow? Är tråden verkligen så död? Pinsamt.
      "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
      • 0
      Någon eller några som har lust att lira Mario Party? Roligast vore om man blev 4 stycken!
      • 0
      Tråkigt att det är så dött. Finns många bra spel att diskutera. Hittade precis sword and soldiers på e-shopen. kul och billigt spel. tvåan släpps förhoppningsvis snart.
      • 0
      Tycker ni att det är värt att lägga 700 kronor extra på att köpa Wii U Premium istället för Basic?
      • 0
      Citerar baby luigi:
      Tycker ni att det är värt att lägga 700 kronor extra på att köpa Wii U Premium istället för Basic?
      Nej, verkligen INTE! Det där lilla hårddiskutrymmet plus en svart färg för 700 kronor?
      Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
      • 0
      inte nu längre, förut var man med i Nintendos premiumprogram
      och fick 50 kr när du handlade för 500 på e-shopen.
      • 0
      någon mer som är sugen på splatoon?
      • 0
      Citerar Morgan77:
      någon mer som är sugen på splatoon?


      Jag är riktigt sugen!

      Är det nämnt något om spelet när det kommer till multiplayer? Hur många kommer kunna spela samtidigt offline, har för mig jag läst att det bara skulle vara 2

      Man vill ju gärna vara ett gäng hemma och ha den där typiska "Nintendo-känslan" med skadeglädje och mycket skratt.
      • 0
      Citerar Morgan77:
      någon mer som är sugen på splatoon?
      Jag är rätt sugen.Kul med något som inte är Mario!

      Jag hoppas även på Xenoblade Chronicles. DET är jag riktigt sugen på!
      Sedan givetvis Star Fox U om det nu ens hinner komma i år. Knappt en endast glimt av spelet och det är sista Mars idag.
      Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
      • 0
      hoppas vi får se något från star fox imorgon.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!