Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar Xp0se:
Kolla in mitt Svenska Silver lag som jag har byggt. Rätt jävla bra faktiskt!
http://www.youtube.com/watch?v=EXKg9ZXhu48&feature=player_
detailpage


Ranégie på bänken?! Trots att jag kör med ett guldlag så har jag fortfarande honom med på topp och han levererar hela tiden. Gör nog mål med honom i princip varje match. In med honom på planen!
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Roligt lag faktiskt, dock var du ju inge vidare på straffar, inte han heller så du hade tur att du vann.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar putterman:
Citerar
Vad använder du för att spela in dina filmer?


ElGato HD Funkar skit bra!

Citerar pBEAR:
Ranégie på bänken?! Trots att jag kör med ett guldlag så har jag fortfarande honom med på topp och han levererar hela tiden. Gör nog mål med honom i princip varje match. In med honom på planen!


Haha som du kanske såg missade han öppet mål två gånger i matchen.. Men jag gillar honom ändå, han spelar nog bättre nästa match!

Citerar whitemaster14:
Roligt lag faktiskt, dock var du ju inge vidare på straffar, inte han heller så du hade tur att du vann.


Jag vet, är skit dålig på straffar.. Hade BARA tur! Men jag skulle vunnit matchen på övertiden.
  • 0
Absolut du missade några riktigt bra chanser sen hade du bara otur, ribbträffar hit och stolpträffar dit. Men det var roligt att se på, är inte så många som lägger upp matcher med silverlag
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Absolut du missade några riktigt bra chanser sen hade du bara otur, ribbträffar hit och stolpträffar dit. Men det var roligt att se på, är inte så många som lägger upp matcher med silverlag


Kul att du gillade de! Det kommer flera match inom kort!
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Xp0se:ElGato HD Funkar skit bra!

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/155173-elgato_game_c
apture_hd/

This?

Synd att man är så fattig! :/


Yes precis den, köpte den till och med ifrån Webhallen. Den är dyr men värd pengarna.
  • 0
Citerar Xp0se:
Yes precis den, köpte den till och med ifrån Webhallen. Den är dyr men värd pengarna.


Ska köpa så fort jag får lite mer pengar tänkte jag!

Måste även skaffa headset.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Citerar
Ska köpa så fort jag får lite mer pengar tänkte jag!

Måste även skaffa headset.


Skaffa ett bra headset för många har väldigt dåligt ljud.. Jag testade det först men det funkade inte så jag köpte en SnowBall. Den kostar 600kr på Ebay och 100 gånger bättre än något headset mellan 500-1000kr.
  • 0
Citerar Xp0se:
Skaffa ett bra headset för många har väldigt dåligt ljud.. Jag testade det först men det funkade inte så jag köpte en SnowBall. Den kostar 600kr på Ebay och 100 gånger bättre än något headset mellan 500-1000kr.


Ska titta på det!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Har ni varit med om att de fryser och stannar helt under en match i karriärläget?

Lirar nån karriär överhuvudtaget?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Xp0se:
Haha som du kanske såg missade han öppet mål två gånger i matchen.. Men jag gillar honom ändå, han spelar nog bättre nästa match!


Missade faktiskt matchen men för mig så går det grymt bra med honom. Tror han har gjort cirka 31 mål på 32 matcher eller något i den stilen.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar Teddycore:
Har ni varit med om att de fryser och stannar helt under en match i karriärläget?

Lirar nån karriär överhuvudtaget?


Jag gjorde på mitt early access. Frös innan matcher ibland, men aldrig mitt i.


Xp0se, vad använder du för redigeringsprogram? Och hur får du med dig själv i bild? Spelar du på datorn? Är jättenoob på sånt där!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Går knappt att köra H2H, fastnar i arenan väldigt ofta innan matcherna så att jag måste dashboarda. BRA EA!
  • 0
Fan va de fryser sig hela tiden .... mest i menyerna
När kommer första uppdateringen?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Vi är några styckna som har en turnering! 7 st är redan anmälda!

Upptagna lag:

Man city
Barca
psg
real Madrid
Liverpool
Spartak Moskva
Chelsea

Online id att adda:

Votoxi98
heezish
Alcano96
Larsson_Boy11
williamjo10
sverige-2010
kmp100

obs! Det är ett krav att adda alla dessa om man ska vara med i turneringen!
pris diskuteras, förslag på det så Pma mig! PMA ÄVEN OM DU ÄR INTRESSERAD!



Mvh/ williamjo10
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar putterman:
Xp0se, vad använder du för redigeringsprogram? Och hur får du med dig själv i bild? Spelar du på datorn? Är jättenoob på sånt där!


Sony Vegas. Det bästa du kan göra är att söka efter Tutorials på Youtube, men det är inte alls svårt. Jag spelar in "facecamen" samtidigt som jag spelar via redigeringsprogrammet. Så jag spelar alltså in Xboxet Via ElGatoHD samtidigt som jag spelar in ljud och facecam, krävs en hel del av datorn!
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Xp0se:Kolla in mitt Svenska Silver lag som jag har byggt. Rätt jävla bra faktiskt!
http://www.youtube.com/watch?v=EXKg9ZXhu48&feature=player_
detailpage

Vad använder du för att spela in dina filmer?


branimir Hrgota <3 forza J-Södra!

Den tiden han spelade i södra så var han väldigt snabb och hade en rejäl vänster slägga. Han ryckte även ifrån spelare lätt. Vet dock inte hur han är i spelet. Kalki
naclik eller hur de stavas ska du hainne. Och du ska det vara så jävla svårt att göra ordentligt placerade straffar!?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Försvarsmässigt har AIn gått bakåt från föregående versioner... Släppte precis in tre mål på tre inlägg när mina försvarare bara står och tittar på den som nickar.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
Försvarsmässigt har AIn gått bakåt från föregående versioner... Släppte precis in tre mål på tre inlägg när mina försvarare bara står och tittar på den som nickar.


vinner nästan alltis höjddueller vid hörnor. Bara att ställa sin gubbe framför den som kommer få bollen och hålla inne fyrkant så rensas den iväg ;)
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
vinner nästan alltis höjddueller vid hörnor. Bara att ställa sin gubbe framför den som kommer få bollen och hålla inne fyrkant så rensas den iväg ;)


Hörnor är lättare, oftast. Det svåra är när man själv styr spelaren som försvarar ute på kanten och mittbackarna står och tittar boll i mitten.

AIn är dessutom på tok för placeringssäker när det gäller att fånga upp andrabollar. Det kvittar hur hög press jag har på motståndet. De hamnar hos mig 2/10 gånger.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Ok. Jag har varit topp 50 i fiwc ca. har mycket tips ifall nån undrar. Funderar fan på att starta en hemsida och ha en youtube kanal. Men bara funderingar.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
Ok. Jag har varit topp 50 i fiwc ca. har mycket tips ifall nån undrar. Funderar fan på att starta en hemsida och ha en youtube kanal. Men bara funderingar.


Eller kanske dags att börja använda manuella kontroller så du lär dig att spela ordentligt.
"I may be French, but I'm playing for Arsenal." - Thierry Henry
  • 0
Citerar JProductions:
Citerar fifa 10 k. Jag har varit topp 50 i fiwc ca. har mycket tips ifall nån undrar. Funderar fan på att starta en hemsida och ha en youtube kanal. Men bara funderingar.

Eller kanske dags att börja använda manuella kontroller så du lär dig att spela ordentligt.


manuella a la pes, nej tack. Manuellt funkar bara bra på pes, inte på Fifa. Men vi kan ju köra en match på manuell o se vem som vinner ;)
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
Ok. Jag har varit topp 50 i fiwc ca. har mycket tips ifall nån undrar. Funderar fan på att starta en hemsida och ha en youtube kanal. Men bara funderingar.


Hmm, har för mig att jag mött dig och vunnit. Kan varit någon annan, men har för mig att det var du.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!