Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA - Officiell tråd


Citerar Teddycore:
Dog hela tråden nu eller?


Den dog med Sturridge
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Är så jävla pissed på pengakåta EA. Självklart ska mongona ha med "In Form!" throphyn/achievment för andra året i rad. Inget platinum för mig då.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Är så jävla pissed på pengakåta EA. Självklart ska mongona ha med "In Form!" throphyn/achievment för andra året i rad. Inget platinum för mig då.


Fattar ej?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Kan någon förklara för mig när jag spelar en spelarkarriär offline, och klarar bedrifter (tex vinn ligan) men det står inte att jag har klarat dom efter??? Min spelare utvecklas inte!
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Zach_:Är så jävla pissed på pengakåta EA. Självklart ska mongona ha med "In Form!" throphyn/achievment för andra året i rad. Inget platinum för mig då.

Fattar ej?


Achivementet är att man måste få en in-form i ett pack.
-Haha! The fun has been doubled! -Luna
  • 0
Tänkte bara säga att jag lottar ut Microsoft Points på min YT om någon är intresserad blir en del FIFA Points som man kan göra packs för

Här: http://www.youtube.com/user/Cm0nGaming
  • 0
Citerar TVspelsnörden:
Achivementet är att man måste få en in-form i ett pack.


EA behvöer ju inte tjäna pengar på det. Får väl spela mycket bara?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Det är i princip omöjligt att få en In Form-spelare i ett pack. Du kan öppna 200 gold packs och fortfarande inte få någon. 200 gold packs = en miljon coins. Försök få ihop så mycket utan att använda riktiga pengar. EA har den här trophyn för att de tjänar så ohyggligt mycket pengar på folk som lägger ner riktiga pengar på UT. Trophyn är bullshit.

Tillagt 2012-10-25 12:15:
Du får i snitt 500 coins för varje match du spelar i UT. För en miljon behöver du spela 2000 matcher.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar Zach_:
Det är i princip omöjligt att få en In Form-spelare i ett pack. Du kan öppna 200 gold packs och fortfarande inte få någon. 200 gold packs = en miljon coins. Försök få ihop så mycket utan att använda riktiga pengar. EA har den här trophyn för att de tjänar så ohyggligt mycket pengar på folk som lägger ner riktiga pengar på UT. Trophyn är bullshit.

Tillagt 2012-10-25 12:15:
Du får i snitt 500 coins för varje match du spelar i UT. För en miljon behöver du spela 2000 matcher.


Okey. Spelar inte UT eftersom jag tycker det är helt enormt dödstråkigt!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Okey. Spelar inte UT eftersom jag tycker det är helt enormt dödstråkigt!

Haha
Måste tyvärr hålla med där, lirade en match för att testa, jag gillar idén att man får coins för varje match man lirar och sånt. Men alllla dessa kort, för kondis och såna grejer känns så sjukt too much... hade de inte räckt med bara kort för spelare?
Då hade jag nog gillat det mer.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Men alllla dessa kort, för kondis och såna grejer känns så sjukt too much... hade de inte räckt med bara kort för spelare?
Då hade jag nog gillat det mer.


This.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Tyckte exakt samma sak som er innan jag försökte mig på UT i Fifa 13. Tänkte ge det ett försök för att få de UT-trophies som finns(det var innan jag visste om mongotrophyn). Spela offlineturneringar med ditt lag i början för att få coins och köp spelare billigt istället för kontrakt så sparar du coins i längden. Sen när du börjar få coins och kan bygga ett bra lag, det är då det blir roligt.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Mumma!

"One of the most blatant problems with FIFA 13′s defending, is marking. In almost all cases, marking is simply too loose (something I can't seem to remedy using the sliders), granting attacking players too much space even in danger areas.

A clear example of this is the marking on clearances. It's so easy on FIFA 13, as it has been for a while, to pump clearances up the pitch and straight to the unmarked feet of your striker. The defenders just don't seem to be aware of where the attacking players are in this situation, especially when you have a fast transition between attack and defence.

Ideally, defenders who are staying back should be positioning themselves ready for a change of possession, and making sure that no opposition attacker is able to find themselves high up the pitch with a ton of space. Instead, their positioning in this situation seems to be unrelated to the position of attackers.

Where in reality a clearance or punted long ball will be contested almost everytime, in FIFA the opposite is true. Clearances, which are by nature more about getting the ball out than distributing it to anywhere in particular, are far too often successful passes."


Det fetstilta är i mina ögon det absolut största problemet med FIFA just nu. Dessutom finns det ett nästintill lika stort problem - skulle AIn bestämma sig för att försöka spela sig ur tajta situationer i straffområdet istället för att "rensa", lyckas de 9/10 gånger. Pressen som sätts in av det egna laget är utförd på ett så urbota korkat sätt att det aldrig lyckas, eftersom man som spelare endast kan styra pressen från en spelare åt gången (man kan pressa med två, det vet jag, men du kan bara styra den ena).
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar mickemilanista:
kulle AIn bestämma sig för att försöka spela sig ur tajta situationer i straffområdet istället för att "rensa", lyckas de 9/10 gånger. Pressen som sätts in av det egna laget är utförd på ett så urbota korkat sätt att det aldrig lyckas, eftersom man som spelare endast kan styra pressen från en spelare åt gången (man kan pressa med två, det vet jag, men du kan bara styra den ena).


Detta stör jag mig enormt mycket på. ALLA lag gör det. Spelar ingen roll om det är Stoke eller Barca
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Jag stör mig mkt på domarnivån, korten bara flyger ut för minsta lilla skitsak. Värre än matchen för nån dag sen mellan Chelsea-United

Sen försvarsspelet är segt ibland.
  • 0
Här händer det inte mkt... har alla lagt ner fifa eller?

Jag har lirat ACIII nu en vecka men är back on track med den andra säsongen i Arsenal
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Här händer det inte mkt... har alla lagt ner fifa eller?

Jag har lirat ACIII nu en vecka men är back on track med den andra säsongen i Arsenal


Jag spelar fortfarande endel, både på youtube och "själv". Har precis startat en Be-A-Pro. Tycker det är rätt kul, aldrig riktigt spelat det förut..
  • 0
Citerar Xp0se:
både på youtube och "själv".

Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Vad menar du med ?
Jag spelar både när jag in till youtube men jag spelar även ibland när jag inte ska spela in nått.
Blev det lättare att förstå?
  • 0
Citerar Xp0se:
Vad menar du med ?
Jag spelar både när jag in till youtube men jag spelar även ibland när jag inte ska spela in nått.
Blev det lättare att förstå?

haha nä verkligen inte, tvärtom

eller ok, du menar att du spelar in till youtube... de fattades några ord bara
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Hade varit med om jag hade haft tid, plugget tar upp exakt allt just nu. Lägg om turneringen till jullovet istället så får du säkert fler deltagare.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Hade gärna varit med. Men spelar tyvärr på Xbox 360.
  • 0
Zach har för mig att du spelar på Xbox eller har jag fel. Detta är på ps3

Tillagt 2012-11-15 19:12:
Har inte bestämt någon tid utan vi sätter igång när många är anmälda
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar fifa 10:
Zach har för mig att du spelar på Xbox eller har jag fel. Detta är på ps3


Har skaffat mig en PS3. Sorgligt nog.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!