Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Bros 4 - Officiell Tråd


  • Trog
  • Trog
Eller en trainer från varje generation ^^
gen1: Squirtle, Ivysaur, Charizard
gen2: Chikorita, Quilava, Feraligatr
gen3: Treecko, Marshtomp, Blaziken
gen4: Turtwig, Monferno, Empoleon
gen5: Snivy, Dewott, Emboar.
I just dont know what went wrong
  • 0
Ne fan. Älskar PKMN men blir för mycket. Räcker med Mewtwo, Pika och Jiggly tycker jag.
May the ki be with you...
  • 0
Citerar Trog:
Eller en trainer från varje generation ^^
gen1: Squirtle, Ivysaur, Charizard
gen2: Chikorita, Quilava, Feraligatr
gen3: Treecko, Marshtomp, Blaziken
gen4: Turtwig, Monferno, Empoleon
gen5: Snivy, Dewott, Emboar.


Det blir för mycket.
Annars cool tanke, men 15 Pokemon karaktärer totalt känns för mycket.

Citerar Masked monk:
Ne fan. Älskar PKMN men blir för mycket. Räcker med Mewtwo, Pika och Jiggly tycker jag.


Jigglypuff tycker jag att dom borde ta bort och ge plats för någon annan Pokemon karaktär.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Tycker jag med nästan, men då kommer ju massa fans klaga som gillar Jiggly. Förstår inte riktigt det. Hon är rolig ibland men ingen speciell karaktär för mig.
May the ki be with you...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jo, självklart blir det för mycket. Mewtwo hoppas jag kommer tillbaka, Zoroark kanske kommer med (Lucario var ju mest med för att gen4 precis hade släppts) . Och det tycker jag är nog med pkmn-karaktärer. Jiggly ska vara kvar! Mest av det faktum att han har varit med sedan starten, så varför droppa honom..
I just dont know what went wrong
  • 0
Vi vet inte vilket kön den Jigglypuffen i Smash är, även om dom bara är dockor/trofeér egentligen, men det känns konstigt när folk kallar den en hane...

Citerar Trog:
Mewtwo hoppas jag kommer tillbaka...

Inget att hoppas på, han SKA vara med. Annars åker jag och ger Sakurai fingret.
May the ki be with you...
  • 0
Om vi snackar gameplay så skulle jag vilja ha tillbaka lite av de sakerna de tog bort från melee. Cancels och dashing var några av de saker som förvandlade melee till ett ännu djupare spel än det förmodligen var tänkt från början. Jag skulle vilja se att de la in några sådana funktioner som gör det möjligt att utföra Riktiga combos i skillnad från Brawl. Dessutom ger det spelet ett större djup som sagt vilket också leder till mer speltid.

En annan sak är balansen mellan karaktärerna. Meta Knight är ju helt klart den bästa karaktären i Brawl. Detta betyder inte att han är omöjlig att besegra men han har ett klart övertag med sitt luftspel och snabba attacker.

En rolig sak jag har märkt med Super Smash Bros. spelen är att i princip alla Nintendos huvudspelhjältar brukar vara ganska dåliga. Mario, Link, Donkey, Kirby, Captain Falcon(i Brawl) är inte speciellt bra helt enkelt. Fixa det.

Håller förövrigt med om er andras önskningar på nya karaktärer. Jag vill personligen se mer från Donkey Kongs värld. King K.Rool möjligen? Det vore riktigt schysst.

Edit: Juste, Bort med tripping!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar -iLight:
Edit: Juste, Bort med tripping!


Verkligen!!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar -iLight:
.
En rolig sak jag har märkt med Super Smash Bros. spelen är att i princip alla Nintendos huvudspelhjältar brukar vara ganska dåliga. Mario, Link, Donkey, Kirby,


Skämtar du?
Kirby är en av dom bästa.

Citerar -iLight:
King K.Rool möjligen?


Ska man ha någon mer från Donkey Kong, då ska det självklart vara King K.Rool.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Citerar Super Mario 128:
Skämtar du?
Kirby är en av dom bästa.

Nära toppen i 64-upplagan. I de två uppföljarna är Kirby dock rankad bland de sämre.
  • 0
Vilka Pokémons finns med i Brawl?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Captain_Dracula:
Vilka Pokémons finns med i Brawl?


Räkna Pokémon Trainer som en karaktär, trots att den har tre pkmn (Squirtle, Ivysaur och Charizard). Sen finns Pikachu, Lucario och Jillgypuff. Fyra eller sex beroende på hur man räknar.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar -iLight:
Nintendos huvudspelhjältar brukar vara ganska dåliga

Citerar -iLight:
Kirby

F U.

Sen beror det på spelaren, inte karaktären.

Citerar Liquid Lion:
I de två uppföljarna är Kirby dock rankad bland de sämre.

Han är bra mycket bättre i Brawl än något av dom andra två spelen.

Ne, dom ska inte ändra för mycket, är som med Pokémon. Och jag litar på att dom fortsätter så. Enda felet med Brawl var att Mewtwo var borta. Resten var bara önskemål.
May the ki be with you...
  • 0
Citerar -iLight:
En rolig sak jag har märkt med Super Smash Bros. spelen är att i princip alla Nintendos huvudspelhjältar brukar vara ganska dåliga. Mario, Link, Donkey, Kirby, Captain Falcon(i Brawl) är inte speciellt bra helt enkelt.


Captain falcon äger i alla ssb spel och Kirby är awesome. Link är min favo i SSBB.
''Men cry not for themselves, but for their comrades.''
  • 0
Bort med tripping! In med Waluigi, Bowser jr och Olimars pappa!
You don´t get another chance, life is no Nintendo game!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Olimars pappa? Menar du presidenten?
I just dont know what went wrong
  • 0
Ja, hans pappa! Nej, alltså jag vill ha någon mer karaktär från Pikmin-spelen och jag vill inte ha typ Louie, presidenten lr nån fiende utan hans pappa kan väl lite random träda fram ur skuggan och joina! Ett wild card!
You don´t get another chance, life is no Nintendo game!
  • 0
  • Trog
  • Trog
... Hans pappa, eller någon information om hans pappa hittar jag ingenstans på internet. Däremot om hans fru och barn. Presidenten är inte hans pappa.
I just dont know what went wrong
  • 0
Ni har väl spelat Pikmin? Olimars pappa är ett måste i nästa smash. Han har ju en så stor roll i Pikmin och det är en underskattad serie, och om hans pappa blir med så tror jag fler kan få upp ögonen för Pikmin!
  • 0
Nja, han nämns ganska subliminalt, men det är det som gör honom så intressant. Tror han kan tillföra en hel del faktiskt.
  • 0
Dark Samus, fattar verkligen inte varför den karaktären inte tog sig in i Brawl. Trots att Metroid Prime varit så storslagna spel...
I bajs växer det bäst
  • 0
Kanske Rundas eller någon annan av prisjägarna i Corruption?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Fler karaktärer från Metroid behövs verkligen.!

Tillagt 2011-07-02 00:37:
Ghirahim borde vara med. Och en av mina favoritkaraktärer off all time - Zant!
I just dont know what went wrong
  • 0
Nej presidenten är inte hans pappa. Det har jag inte sagt! Allt finns inte på internet... Jag hoppas iaf på att han kommer vara med! Skulle göra halva spelet för min del!
You don´t get another chance, life is no Nintendo game!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!