Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation Vita - Officiell tråd


Citerar in_your_face_ftw:
Enligt Game's hemsida ska det komma bioshock till vita, yeeey, någon som vet mer om detta? Antar att vi annars får reda på mer på fredag Ska bli kul att se vilka titlar som utannonseras.

Jag tror att det enda dom sagt om det hittills är att det är ett nytt spel och inte en port, yay Men jag tror att spelen som annonseras på fredag mest kommer vara inriktade mot japan, då eventet verkar va på just japanska.
  • 0
Citerar in_your_face_ftw:
Rayman origins demot är asnajs så det blir nog ett köp snart.

Om det nu inte är så att du gärna vill spela det på flykt, så rekommenderar jag verkligen en stationär konsol-version. Co-op:en är att dö för.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Tyckte det var dåligt att de inte kunde integrera Co-op i Rayman.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar in_your_face_ftw:
Dungeon Hunter är ett mycket trevligt tidsfördriv på långa bussturer. Även Escape Plan är mysigt småklurigt ibland. Lumines har jag inte fattat tycke för... Rayman origins demot är asnajs så det blir nog ett köp snart.

Skulle dock vilja ha ett 32 GB minneskort, rekommenderade inköpsställen? (vet att de inte säljs i europa)

Enligt Game's hemsida ska det komma bioshock till vita, yeeey, någon som vet mer om detta? Antar att vi annars får reda på mer på fredag Ska bli kul att se vilka titlar som utannonseras.

Hajj


Dungeon Hunter har inte fått så bra kritik har jag hört, men av det jag sett så verkar det ganska skoj faktiskt. Blir nog ett köp så småningom!
Rayman borde du absolut slå till på, tycker det faktiskt är roligare än stationär versionen, passar bättre som portabelt tycker jag.

Bästa stället att få tag i ett 32gb minneskort är väl på Amazon eller Ebay, kan inte tänka mig något annat faktiskt.

Jepp , Ken Levine snackade lite om det på 2011 års E3. Inte så mycket mer än att det inte är någon port eller så, så det ska bli spännande o se hur de blir!
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Jag har aktiverat det där förbokningserbjudandet för Super Stardust så jag har det för 25 kr. Men när jag prövar att lägga in 40 i "plånboken" så får jag felmeddelandet "Could not add funds to the wallet"
Någon annan som har samma problem?
  • 0
Nu har Music Unlimited appen släppts!!
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar Silverwind:
Dungeon Hunter har inte fått så bra kritik har jag hört, men av det jag sett så verkar det ganska skoj faktiskt. Blir nog ett köp så småningom!
Rayman borde du absolut slå till på, tycker det faktiskt är roligare än stationär versionen, passar bättre som portabelt tycker jag.

Bästa stället att få tag i ett 32gb minneskort är väl på Amazon eller Ebay, kan inte tänka mig något annat faktiskt.


Man ska inte alltid tro på kritik. Om man uppskattar lite hack-n-slash så är Dungeon Hunter roligt, tycker jag iaf

Ok, får väl kolla där. Tackar.

Tillagt 2012-03-08 21:06:
Citerar Tom 2mat:
Citerar in_your_face_ftw:Rayman origins demot är asnajs så det blir nog ett köp snart.
Om det nu inte är så att du gärna vill spela det på flykt, så rekommenderar jag verkligen en stationär konsol-version. Co-op:en är att dö för.


Har du det? Jag håller med att det skulle vara roligt på 360:n men vill ju ha fler spel till vitan och demot var roligt så blir nog det jag slår till på.
I feel HC
  • 0
Citerar Silverwind:
Bästa stället att få tag i ett 32gb minneskort är väl på Amazon eller Ebay, kan inte tänka mig något annat faktiskt.


Ebay funkar säkert men Amazon (USA) skickar inte hit minneskorten iaf. Planetaxel.com är hyfsat billiga och skickar hit däremot.

Citerar Kackel:
"Could not add funds to the wallet"
Någon annan som har samma problem?


Jag har inte det problemet, men några andra i tråden hade samma problem några sidor bak.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Ebay funkar säkert men Amazon (USA) skickar inte hit minneskorten iaf. Planetaxel.com är hyfsat billiga och skickar hit däremot.

planetaxel är också ett alternativ som sagt, men amazon.co.uk skickar ju hit oftast också.

Tillagt 2012-03-09 15:17:
Finns det något bra silikon alternativ förresten som man kan trä över Vitan?
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Citerar Silverwind:
planetaxel är också ett alternativ som sagt, men amazon.co.uk skickar ju hit oftast också.


Ja jo, brittiska Amazon är bra, men i detta fall fungerar det ju inte eftersom de inte säljer 32 GB-minnet. Då får man vända sig till staterna eller Asien.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Ja jo, brittiska Amazon är bra, men i detta fall fungerar det ju inte eftersom de inte säljer 32 GB-minnet. Då får man vända sig till staterna eller Asien.


Jaha där ser man! Trodde de hade samma utbud som amerikanska x) Tack för upplysningen
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Asså kör någon ens Unit 13 här? Om ja, adda mig då

PSN: Nazar_Ops

Är trött att köra med random folk som inte ens kan engelska.
  • 0
Vilka spel vart annonserade på japanska eventet?
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Underbar maskin, verkligen. Hoppas bara på att lite mer info om de stora kommande titlarna släpps snart (typ Bioshock, Killzone etc.). Metal Gear Solid-spelen har jag pinsamt nog inte spelat än, så jag ska absolut köpa HD collection. Bioshock har jag heller inte spelat .
  • 0
Citerar psIII:
Asså kör någon ens Unit 13 här? Om ja, adda mig då
Tar och addar dig då
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar in_your_face_ftw:
Har du det? Jag håller med att det skulle vara roligt på 360:n men vill ju ha fler spel till vitan och demot var roligt så blir nog det jag slår till på.

Japp, det är ett av mina nya favoritspel. Otroligt jävla bra.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Försökte göra ett japans'kt acc för att ladda ner, Gravity Rush demot. Men så kan jag inte logga in på den japanska kontot för att den är linkad till min vanliga. Varför kan dom inte bara släppa demot här??????????????????
  • 0
Citerar psIII:
Försökte göra ett japans'kt acc för att ladda ner, Gravity Rush demot. Men så kan jag inte logga in på den japanska kontot för att den är linkad till min vanliga. Varför kan dom inte bara släppa demot här??????????????????


Testa det här: http://www.youtube.com/watch?v=0nNSVg-O5uI&feature=g-u-u&c
ontext=G20bea69FUAAAAAAAMAA
PSN:Kivi95
  • 0
vilket datum skulle dem visa nya psv spel?
  • 0
Citerar BubbeZ:
vilket datum skulle dem visa nya psv spel?
Dom har redan visat. Det visar sig, att det bara var skit. Inga bra spel alls. Igår visade dom. Besiken stort på eventet.
  • 0
vad var det för spel?`
  • 0
Citerar BubbeZ:
vad var det för spel?`
Phantasy Star Online 2 eller 3 vete fan, och ett till rutten spel.
  • 0
Citerar psIII:
Citerar BubbeZ:
vad var det för spel?`
Phantasy Star Online 2 eller 3 vete fan, och ett till rutten spel.


Fast Phantasy Star Online 2 är långt ifrån ett ruttet spel
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar kiviboy:
Citerar psIII:
Citerar BubbeZ:
vad var det för spel?`
Phantasy Star Online 2 eller 3 vete fan, och ett till rutten spel.


Fast Phantasy Star Online 2 är långt ifrån ett ruttet spel


De är japanska spel, så de är förståeligt om man inte gillar dem här i väst. CoD och BioShock lär exempelvis inte sälja lika mycket till Vita i Japan som här.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!