Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fifa Ultimate Team


Det andra laget tror jag kommer funka sådär, att ha tre spelare på mittfältet med High/High kommer göra att det känns väldigt tomt om du ska göra snabba kontringar, dem två andra känns betydligt mer stabila

Blev väldigt sugen på SIF Monreal nu, kanske ska slänga ihop det här laget http://www.futhead.com/fifa/squads/7941822/
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Någon som har testat SIF Adriano? Han verkar grym, men 79 pace som högerback skrämmer mig lite.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Hans workrates och 79 pace förstör lite för honom. Har inte använt honom men kan tänka mig att han är bra med försvarare som har high i defensivt workrates som kan täcka upp när han inte hinner tillbaka ner. Hans skott och att han har 5* weak foot är dock ganska lockande. Ge han en chans, han är inte jättedyr direkt
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Hans skott och att han har 5* weak foot är dock ganska lockande. Ge han en chans, han är inte jättedyr direkt


Exakt! Synd bara att jag inte kommer in på UT på verken webbappen eller på PS3:an.

Funderar på något in den här stilen om jag bestämmer mig för att testa honom: http://www.futhead.com/fifa/squads/7968587/
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar tobaldhino:
Monreal är den bästa LB i spelet.


Nej, det är IF Jordi Alba.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Ser bra ut, skulle dock bytt ut IF Martinez mot vanliga Martinez samt Capel mot Varela. Kommer inte heller in på Fut. Har bara spelat några Fifa matcher dem senaste dagarna. Ska försöka komma in i det igen till veckan om mitt Fifa sug kommer tillbaka.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
köpte för övrigt Zlatan och Robben för några dagar sen. Sinnessjukt bra båda två. Men båda två är ju givetvis alldeles för dyra så jag funderar på att sälja och köpa vid ett senare tillfälle.

EDIT:

Funderar på ett lag med Rooney. Har aldrig testat honom på UT

Något i den här stilen: http://www.futhead.com/fifa/squads/7970446/
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Älskar Robben, sinnessjukt bra är han. 16 mål på 24 spelade är ganska bra för en högermitt. Funderar på att bygga ett lag med Torres, IF Beñat, Suarez och Iniesta, kanske något sånt här: http://www.futhead.com/fifa/squads/7972090/#squad-player
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Blir så trött... möter ta-mig-fan bara svettiga BPL-lag som springer runt på kanten och passar bollen snett bakåt till en fristående anfallare. Lagom tråkigt.

On another note: bara jag som upplever att spelare blir betydligt mindre skadade i år? Tror inte jag fått en enda skadad spelare på FUT13, men på FUT12 fick jag skador i typ varannan match.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Vilket är väldigt bra att man slipper skador. Var bara jobbigt i 12:an.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Skulle va kul med lite skador, så man fick nåt ut av att vansinnestackla motståndarens bästa spelare backifrån
  • 0
Haha du hade varit en hemsk människa om du hade gjort det xD
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jävla EA!
Jag la ett bud på IF Payet, sen åkte servern ner.
När den kom upp stod det "You have won Payet on auction from 27000" Jag kollar överallt i klubben men han finns inte där.
Men mina coins finns inte där heller!
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Skriv till EA Support, löste ett liknande problem för min kompis
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Skriv till EA Support, löste ett liknande problem för min kompis


Han kom tillbaka idag!
Fick inget svar från EA heller.
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Citerar whitemaster14:
Haha du hade varit en hemsk människa om du hade gjort det xD


Lol, kan va kul och spela svinigt a la Madrid ibland, hade vatt ännu roligare om man kunde skada då ^^
  • 0
Haha sant men jag hade blivit så förbannad om jag mötte någon som spelade så, fy säger jag bara^^

3412 var verkligen en usel formation, nä nu går jag tillbaka till 352 på mitt andralag.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Laget som jag länkade några inlägg upp, med t.ex. IF Adriano, funkar riktigt bra. Jeffrén slutar aldrig imponera, en av dem bästa jag spelat med på UT.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Jeffren är väldigt bra det håller jag med om. Hur är IF Beñat?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Han är grym! Hans passningar är i klass med Pirlos, hans skott är sinnessjukt och han är duktig defensivt. Och då ska vi inte ens snacka om hans fasta situationer. Sen kan han inte dribbla alls, och 3* weak foot är inte jättebra.

Dock tycker jag han hamnar lite för långt ner i banan, i alla fall i den formationen jag använder. Man får inte riktigt användning av hans skott då.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Ni som har använt silverlag/silveranfallare vilken duo tycker ni är bäst? Måste ha från samma land och liga för att få full kemi. Har själv använt ett gäng brassar så det kanske blir Wallyson och Jaja, norrmännen Elyounoussi och Huseklepp eller fransmännen Benzia och Lacazette. Kom med förslag
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!