Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Resident Evil 5


Citerar pwnyhest:
Guld ägg ger 1000 och ruttna ägg ger 2000. Kopiera ruttna istället ;)
Ah det var det jag gjorde, det var trots allt några månader sen jag körde.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Fan vad svårt det är att spela Merchanaries ensam till skillnad från med nån. Xd

Fått S på en och A på två eller 3 banor.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Någon som vill lira lite Co-Op på Professional, har kommit till Marchlands så om någon vill köra därifrån och frammåt dra iväg ett PM till mig.
  • 0
Har köpt Resident Evil 5
  • 0
Jag såg att ni pratade innan om skaffa pengar på 5-3 banan. Ungefär hur många gånger måste man inte göra det för att kunna köpa allt?
  • 0
PC benchmark ute!

http://www.nzone.com/object/nzone_re5_downloads.html

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=368352

Tog en bild men den blev svart!

Fick 37 fps avarage.
AMD Athlon 7750 2.7GHZ
ATI Radeon 4830
4GB RAM
Win7 x64
1920x1080
2xAA

Area 3 blir helt slött, typ 20fps på den, sedan gick det upp igen.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Någon som vill lira lite Co-Op på Professional, har kommit till Marchlands så om någon vill köra därifrån och frammåt dra iväg ett PM till mig.
jag kan hjälpa dig där adda mig bara mitt psn namn M_T_G87
The Tru Shotta
  • 0
Jaha den nya filmen i Resident Evil-serien, Resident Evil: Afterlife, har tydligen börjat spelas in. Enligt regissören (?) W.S. Andersson ska de nya monstrena i filmen vara inspirerade av Resident Evil 5. Så nu ni som har spelat det, vad för djävulens påfund tänkas komma att dyka upp på vita duken?
You can not kill what you did not create
  • 0
Citerar Murdoc:
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=90696

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!



Kan inte säga att jag är förvånad, trist att de var tvungen att döda en av spelseriens huvudkaraktärer
Imagining the future is a kind of nostalgia. - John Green
  • 0
Börjat lira detta spel nu. Bättre än vad jag trodde faktiskt även om man lätt drömmer sig tillbaka till de tidigare delarna i serien.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Spelet äger, förutsatt att man har en levande medspelare och inte låter datorn kontrollera Sheva. Tycker dock det är synd att de tog bort det mesta av skräcken, samt att dom inte orkade göra nya animationer åt fienderna när dom dör, det är samma rörelsemönster som i RE4, vilket jag tycker är lite skamligt. Inte för att RE4 var dåligt, men jag hade gärna sett lite nya grejor.

Nu är det bara att invänta RE5 Gold edition, och sen RE6.
  • 0
Citerar Phantom_Biohazard:
Spelet äger, förutsatt att man har en levande medspelare och inte låter datorn kontrollera Sheva.

Kan tänka mig att det blir tusen gånger bättre då. Precis som Borderlands verkligen lyfter när man lirar coop. Inte dåligt solo heller, men man stör sig en hel del på Sheva.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Lost in Nightmares DLC finns ute nu! inväntar bara lite mörker
  • 0
Lost in Nightmares var lite för kort. Men fyfan vad skoj det var, det är så RE5 skulle ha varit.
  • 0
Jag gillade Lost in Nightmares skarpt. Hypen inför RE6 steg rätt rejält i och med den här expansionen.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Söker partner till att spela LiN med på PSN!

Partner måste ha headset (antingen till PS3 eller dator om han/hon kan använda det samtidigt som vi spelar)

Partner måste ha hyfsade skills, vill inte ha random folk som inte kan sikta osv.

Meningen är att ta alla trophies. jag har redan tagit tre. men kan hjälpa med att ta om dom om så önskas.

Önskas spela så lägg till mig på PSN: crimson_swe (skriv "RE5" i meddelandet)
Let's Make it Happen
  • 0
ÄR ALTERNATIVA SPELET UTE NU?!

Skulle det inte komma på skiva också?
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Alla trophies tagna nu.
Så ingen idee att folk skriver till mig på PSN om hjälp mer
Let's Make it Happen
  • 0
Ni som har Ruttna ägg kan ni ge en till mig på xbox live?
http://www.youtube.com/Jermaine1986
  • 0
Citerar Murdoc:
ÄR ALTERNATIVA SPELET UTE NU?!

Skulle det inte komma på skiva också?


Kommer på skiva i Mars. Gold Edition.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Men är det nån skillnad? Alltså på skiva är det hela spelet + det man kan ladda ner nu?

Som med Fable II. Jag laddade ner dom två expantionerna, som jag inte rört ännu, också får jag reda på att det finns på skiva med hela spelet. Hatar det för jag vill mycket hellre ha det på skiva och nu kan man ju inte bli av med DLC. Hatar DLC. -_-
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!