Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Årets spel 2011


Svårt, Dead Island ligger bra till för min del, Gears Of War 3 är sjukt bra och nästan bäst i serien, men man har spelat det förut, Uncharted 3 kommer kunna ligga bra till.

BF3 tar nog titeln som årets krigsspel, men som sagt Dead Island är nytt, fräscht och vågar mycket, har en del barnsjukdomar men underhåller fasligt mycket, så vi får se, vid årets slut ligger Dead Island topp3 iaf, måste invänta lite fler spel först : )
  • 0
Deus Ex - Human Revolution, bäst hittills.
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag tror och hoppas att det blir Skyrim, tätt följt av Batman.

Hittils är det Portal 2 iaf (: kan inte riktigt räkna med Ico/Shadow of the Colossus HD collection känner jag.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Det jag uppskattat mest i år är faktiskt något oväntat Bastion, så det blir mitt val.
Bring everyone. Evvvvvvveryyyyyyoneeeeee !
  • 0
Uncharted är bra men alldelles för linjärt samma sak med La Noire och skjutspelen. Nja Skyrim eller AC: Revelations förresten kanske,
  • 0
Zelda möjligtvis, men Batman blir förhoppningsvis awesome
Aliquando et insanire iucundum est
  • 0
Halo Combat Evolved Anniversary ser ut att bli det bästa spelet i år förhoppningsvis!
Mario kart 7 ser också bra ut fast man inte har ett 3DS
Tengo putas en mi casa!
  • 0
Ärligt talat så har inget av de spel jag spelat hittills varit sådär jättebra detta år. Jag hoppas på Uncharted 3, Saints Row och Rage.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
I år har jag spelat Crysis 2, Homefront, L.A. Noire och Portal 2 (bara co-op) men fastnade inte för nåt av dem men jag hoppas på Skyrim, Rage, Gears 3, Saints Row Da Third, Deus Ex, Assasins Creed och såklart Battlefield 3! Men om man tippar på vad GR kommer välja (och säkert många andra) som årets spel blir det nog Skyrim, men det är inget fel med det.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Personligen så tycker jag att dom bästa spelen jag spelt i år är:

LA Noire
Red Dead Redemption


Men som titeln lyder så menar dom det bästa SPELET så jag måste nog säga:

Red Dead Redemption

Det fångade mig i ett järngrepp med en makaber story, action som fick en att spricka upp som en sol av förnöjelse


Perfekt... Så perfekt
"You are performing just below my predicted expectations"
  • 0
via mobil

Men du red dead var förra årets bästa spel ;)
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Åh just fan... haha räknade fel!

Får göra om haha!

Men då säger jag

Gears of war 3
"You are performing just below my predicted expectations"
  • 0
The Witcher 2, utan tvekan. Jag hoppas dock att Gears of War 3 och TES V kan plocka ner dem när jag får tag på dem.
Vik hädan, troll.
  • 0
Har knappt spelat något från i år, men jag är rätt säker på att Skyward Sword blir bäst. Skyrim och Batman kommer också att bli riktigt bra.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Gears of War 3 eller Dead Space 2 än så länge, men jag sätter 100 spänn på att Skyrim blir det. Jag förväntar mig något utav tidernas bästa spel.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Herregud vilket oförskämt sätt att bara dra åt sig GR-medlemmars uppmärmsamhet på detta sätt!

det finns ju redan en tråd om spelet sedan länge...

så det är ingen idé med din usla "The elder scrolls: V Skyrim 2011" tråd som den kallas.

-=THE REAL DEAL=-

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=45281&page
=274&last=2011-10-08+01%3A32%3A48#composeform
Peace from Summersetisle!
  • 0
Än så länge så måste jag säga antingen Portal 2 elr Deus Ex-Human revolution men det finns fortfarande många titlar som skulle kunna vinna för min del.

Utav de som är kvar att släppas i år så är väll de stora utmanarna Skyward sword, BF3 och Arkham City.
  • 0
antingen skyrim, uncharted 3 eller bf 3
When you gotta shoot shoot don`t talk
  • 0
Personligen så tror jag att Uncharted 3 kommer bli årets spel för mig, men jag känner att jag kan bli överraskad utav Arkham City.
  • 0
Tillagt 2011-10-13 21:05:
hejar på skyrim
  • 0
Vill - Dark Souls.

Men antagligen blir det Deus Ex, Skyrim eller The Old Republic.
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
för mig blir de gears 3
  • 0
Jag tror många har glömt att Mass Effect 2 släpptes detta år!!!
  • 0
Citerar special ops:
Jag tror många har glömt att Mass Effect 2 släpptes detta år!!!

Det släpptes ju i början av 2010. PS3 versionen släpptes i år.

Bäst hittills för mig är nog Portal 2. Men jag tror rätt hårt på BF3 och Batman: Arkham City
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Hmm, årets bästa spel för mig måste nog vara Deus Ex: Human Revolution, Portal 2, Crysis 2, Batman: Arkham City och Shadows of the Damned
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!