Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 4


Citerar Teddycore:
med ett bra skägg


Du har min välsignelse.
hånobing
Min karaktär ska också ha skägg, likt mig själv!
Ska försöka gör så att min karaktär ser ut som Rick Grimes.... det vore fantastiskt.
i'll Be Back
  • 0
Här är kartan: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2015/11/Fallout-4-world-
map.jpg

Ingen spoiler direkt, den finns i Pip-boy appen oxå
Vilken väg kommer ni ta?
Jag funderar på att börja gå söder ut. Antar att de flesta kommer gå diagonalt sydväst. Därför är de kul att göra nåt annat
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Större än skyrims?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Teddycore:
Här är kartan: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2015/11/Fallout-4-world-
map.jpg
Ingen spoiler direkt, den finns i Pip-boy appen oxå
Vilken väg kommer ni ta?
Jag funderar på att börja gå söder ut. Antar att de flesta kommer gå diagonalt sydväst. Därför är de kul att göra nåt annat
Inga förplanner. Gör det jag känner för stunden i sånna här spel. (brukar sluta med en rätt ostabil dåre)

Men karaktär lär jag försöka göra lite lik mig i första spelningen.

Sen då det blir dags för omspelning någon gång brukar jag sikta på mer ond och köra som tjej.
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
Citerar Aaandy:
Aha! Har du någon lista på vilka andra namn han kan säga?


Citerar Teddycore:
Tror ni förresten att Oscar är ett namn som finns på deras röstlista?


https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3rzrox/codsworth_name_t
est_2_with_proof/


Denna pågående listan verkar vara legit.

Citerar Teddycore:
Vilken väg kommer ni ta?
Jag funderar på att börja gå söder ut. Antar att de flesta kommer gå diagonalt sydväst. Därför är de kul att göra nåt annat


Ju mer söderut du går, desto farligare blir fienderna.
Protect ya neck
  • 0
Vad ska ni bunkra upp med inför spelet? Funderar på att köpa Cola påglasflaska och sockriga flingor som snacks

Citerar Gangsta_D:
https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3rzrox/codsworth_name_t
est_2_with_proof/

Denna pågående listan verkar vara legit.


Om Adam inte finns med, 1/10.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Ju mer söderut du går, desto farligare blir fienderna.

Vad grundar du det på?

Tillagt 2015-11-08 20:01:
Citerar Humanisten:
Om Adam inte finns med, 1/10.

Den listan vågar jag inte lita på, det var ju bara namn folk requestat, så inget som säger att Adam, eller Oscar finns.
Still hope
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Mitt ex är skickat från Cdon. Vågar man hoppas på glad överraskning i morgon?

Själv kommer jag nog göra en kvinnlig karaktär som jag antagligen döper till Kerowyn eller Boudicca. Så de namnen är nog inte med på listan.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Jag har precis klarat Tomb Raider: Definitive Edition, så nu är jag lite sugen på att lira som tjej ändå...

Men de blir nog en skäggig karl trots allt!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Kommer göra en söt, smått androgyn brunettkille. Basically så som jag själv skulle se ut om jag kunde välja. Ska bli intressant att se om man faktiskt kan skapa attraktiva karaktärer. Han lär vara en enstöring med hunden som enda följeslagare, utöver snipergeväret på ryggen.

Då och då händer det att jag skapar tuffa brudar i såna här spel. Furiosa, typ. Det blir nån annan genomspelning sen!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Teddycore:
Citerar Gangsta_D:Ju mer söderut du går, desto farligare blir fienderna.
Vad grundar du det på?


http://i.imgur.com/OzXo5wK.png
Protect ya neck
Citerar Gangsta_D:
Citerar Teddycore:Citerar Gangsta_D:Ju mer söderut du går, desto farligare blir fienderna.
Vad grundar du det på?

http://i.imgur.com/OzXo5wK.png

Oh insider tip!
Då kanske jag börjar gå öster ut, mot vattnet.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Har ni läst/sett några recensioner än?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Har ni läst/sett några recensioner än?


Nope, men om ca 10 minuter!
Entering zero gravity
Citerar GhostofCain:
Nope, men om ca 10 minuter!


Vad menar duuuuuuu
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Citerar GhostofCain:Nope, men om ca 10 minuter!

Vad menar duuuuuuu

Recensionerna släpps nu snart

Tillagt 2015-11-09 14:26:
Gametrailers har släppt sin 12 minuters review nu:
http://www.gametrailers.com/reviews/p92m76/fallout-4-review
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Gangsta_D:
https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3rzrox/codsworth_name_t
est_2_with_proof/

Denna pågående listan verkar vara legit.


Citerar Humanisten:
Om Adam inte finns med, 1/10.


Men Assface finns med, 10/10!

Citerar Snoken:
Vad menar duuuuuuu


Embargot gick ut klockan 08:00 i USA, alltså 14:00 här.
  • 0
Det är fanimej höga betyg som dundrar ut; 8-10 från de flesta håll på metacritics kvalificerade flik. Generellt tycker jag mig kunna utläsa ungefär följande:

Fallout 4 är mer av vad tidigare fans har älskat. Därför kommer de älska även det här. Det kommer sedermera inte frälsa och värva några nya fans vid första anblick. Det finns buggar och det saknas ett riktigt djup i storyn, men eldstriderna är bättre och atmosfären är bättre än någonsin. Vid årets slut kommer det finnas två spel som delar rollspelsfantaster världen över i två läger - The Witcher 3-anhängare och Fallout 4-anhängare; de förstnämnda kommer inte närma sig de sistnämnda i första taget, och vice versa.

Kort sagt - vi som har väntat tålmodigt i sex år... vi lär få precis vad vi vill ha.
Citerar Moose:
Det är fanimej höga betyg som dundrar ut; 8-10 från de flesta håll på metacritics kvalificerade flik. Generellt tycker jag mig kunna utläsa ungefär följande:

Fallout 4 är mer av vad tidigare fans har älskat. Därför kommer de älska även det här. Det kommer sedermera inte frälsa och värva några nya fans vid första anblick. Det finns buggar och det saknas ett riktigt djup i storyn, men eldstriderna är bättre och atmosfären är bättre än någonsin. Vid årets slut kommer det finnas två spel som delar rollspelsfantaster världen över i två läger - The Witcher 3-anhängare och Fallout 4-anhängare; de förstnämnda kommer inte närma sig de sistnämnda i första taget, och vice versa.

Kort sagt - vi som har väntat tålmodigt i sex år... vi lär få precis vad vi vill ha.


Jag förstår inte citatet, jag kommer antagligen älska båda och hålla båda väldigt högt på min topp 10 lista i år. Lite synd att de ska polarisera det som "vi mot dom", när man fullt ut kan älska båda och vara anhängare av många rollspelsserier trots olika utvecklare. Jag kommer definitiv njuta lika mycket av Fallout 4 som jag gjorde av The Witcher 3. Kanske lite mer, kanske lite mindre eller lika mycket, får se helt enkelt när jag spelat.

Betygen var dock väntade. Lite synd kanske att de inte lyckades innovera lite i serien med del 4, men innovation kan komma på gott och ont och ibland leda till något negativt. Det är fin balans att inte fixa det som inte är trasigt och komma med nya spännande inslag.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Moose:
Kort sagt - vi som har väntat tålmodigt i sex år... vi lär få precis vad vi vill ha.


Ack, ja, så rätt du har! Fallout 4 hela vägen för mig. Den serien ligger mig betydligt närmare hjärtat än The Witcher-sagan. Med det sagt vet jag inte ens hur bra The Witcher 3 är då jag inte spelat det än.
Då hoppas man att Fallout 4 ligger i brevlådan när man kommer hem imorgon från jobbet, eftersom Webhallen skickade det i fredags.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Då hoppas man att Fallout 4 ligger i brevlådan när man kommer hem imorgon från jobbet, eftersom Webhallen skickade det i fredags.

Jag vågar inte lita på posten så jag går till webhallen och hämtar min bokning istället, nu bor jag ju typ granne med dom

Är det nån som fick spelet i fredags?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!