Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Fez till PS3

Ett väldigt charmigt och fascinerande spel på många olika sätt.
"Building up the future and keeping the past alive are one and the same thing"
  • 0
Batman: Arkham city på NG+
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Dying Light förra veckan. Det var betydligt roligare och bättre än jag först trodde det skulle vara.
Entering zero gravity
  • 0
Wolfenstein: New Order
Jäkligt kul och underhållande. Några småtröga bitar i mitten, men underbart upplägg och en ganska intressant story.

Assassin's Creed: Revelations
Började okej, blev bättre, lite segt och till sist njutbart.
Efter att ha testat Unity hos en polare innan jag kom fram till slutet på Revelations så kändes sistnämnda lite trögt. Inte alls lika smidigt i jämförelse (vilket man ska vara glad över).
Men ett bra slut på Ezios resa och en vacker ihopknytning med Altair (vars titel jag aldrig spelade).
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Lirade om gta 4^^
  • 0
Citerar Imperial scout:
Batman: Arkham City

Riktigt bra spel hursomhelst, och nu känner jag mig redigt taggad inför Arkham Knight!


Tänker du inte spela Arkham Origins först?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Mafia 2, är så sjukt hypad inför ett ev. Mafia 3!
  • 0
Klarade just Shovel Knight(3DS), jävligt awesome spel.
  • 0
Blev nyss klar med Axiom Verge(PS4), sjukt jävla nice spel måste jag säga.
  • 0
Killzone: Shadow Fall, jävligt schysst trots vissa brister.
  • 0
Mirror's Edge på HARD (Ps3)

Ett spel jag inte tyckte om för 5 öre, men spelet var gratis och vad gör man inte för att få lite trophies
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Jag klarade Shovel Knight(PS4) i helgen och klarade nyss Bastion(PS4).
  • 0
Dantes Inferno. Sjukt bra spel faktiskt
Citerar CapYx:
Dantes Inferno. Sjukt bra spel faktiskt

En av mina favoriter från förra generationen, har klarat det typ 6 gånger, varav fyra var speedruns. ^-^
  • 0
Child of Light(PS4).
  • 0
Metal gear solid 3 : Snake eater. Underbart spel med en skön slutkläm. Påbörjade dagen efter Mgs Peace Walker Yes jag är taggad och redo för femman till hösten
  • 0
Klarade huvudstoryn i Batman: Arkham Knight(PS4) nyss, sjukt jävla awesome och ett värdigt avslut på Rocksteady's Batman-trilogi, fan, det var nog till och med det bästa av de, kan helt klart rekommenderas.
Batmobile var awesome att köra btw!
  • 0
Klarade äntligen Shadow Warrior(PS4).
  • 0
Klarade nyligen Dragon Age II, fantastiskt spel. Ska nu ta mig an spelet igen, men med en annan klass - lirade som mage på första genomspelningen.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Klarade nästan precis Air Combat (PS1), tyckte det var rätt hyfsat trots uråldrig spelkontroll (flyga med D-pad? Aldrig mer) och ännu uråldrigare grafik (vet inte hur många gånger jag kraschat i marken eller havet för att jag inte kunde bedöma avståndet). Håller dock hyfsat väl för sin ålder, även om tvåan åldrats bättre.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Klarade precis God of War 3 Remastered.
  • 0
Senast så spelade jag Call of Duty: Modern Warfare 2, riktigt skoj.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Batman arkham knight.

Sjukt bra spel
  • 0
The Stanley Parable och Child of light.
  • 0
Luigis manson
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!