Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Mad Max (PS4)
  • 0
Wolverine på Hard mode Bra spel!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Uncharted 4
Anders Morris
  • 0
Uncharted 4 - sjukt bra.
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Uncharted 4.
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Klarade Mirror's Edge Catalyst(PS4) tidigare idag, schysst spel men långt ifrån det jag hade förväntat mig.
Fortfarande värt att lira om man diggade originalet dock.
  • 0
Doom 1-2-3-4

Tillagt 2016-06-14 16:50:
Uncharted 1-2-3-4 och doom 1-2-3-4
  • 0
Uncharted 1, för första gången
Don't Panic!
  • 0
Förra helgen tillbringades med att spela DOOM. rakt av älskar spelet, så jävla köttigt.
"Welcome back to the land of the livin'... NOW PICK UP A SHOVEL AND GET DIGGING!"
  • 0
Om man ska ta nya spel som är premiär så har det varit Watch Dogs och L.A Noire.

Citerar Nallekalle:
Uncharted 1, för första gången

Samma här, eller är nära nu.
  • 0
Demon Souls
  • 0
Uncharted 4 blev lite sugen på att köpa the Nathan Drake collection nu och dra igenom de gamla spelen igen...
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
TLOU: Left behind.

Spelade huvudspelet för två år sen. Mästerligt men minns inte att det var så svårt. Puh...Börjar bli gammal, ge mig ett old school jrpg där jag kan grinda och klara av bossarna utan alltför stor ansträngning.
Harry Potter and the Philosopher's Stone (PS1)

Jisses vad det åldrats dåligt rent grafiskt, och då såg det inte ens särskilt bra ut när jag spelade det som mindre. I övrigt ett helt okej äventyrsspel om än kort och att jag förmodligen är delvis bländad av nostalgi. Lyckades även hitta alla samlarkorten den här gången, hade dock hoppats på en roligare bonus.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
DmC: Devil May Cry på PS3
Hade riktigt kul med det här spelet. Har spelat alla i serien innan och skulle säga att det placerar sig i toppen. Befriande att de låsta kameravinklarna var borta, det gjorde att det påminde lite mer om God of War. Lagom kluriga pussel och riktigt gött att jag tog mig igenom det utan att youtuba nån gång.
Betyg: 9/10
  • 0
Citerar Schwarzenegger:
Demon Souls

Är det så svårt som man har hört?
  • 0
Mega Man 2, för första gången någonsin.
  • 0
  • Edo
  • Edo
Journey (PS4)
Though we need to find a time to just do this shit together
  • 0
Doom 3

Efter att jag blev överraskad av de två första spelen, visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig innan jag satte mig ned för att spela den polariserade trean. Överlag var det en långsammare shooter och skräck som bestod av jumpscares som inte var läskigt alls (och då är jag ändå en oerhört lättskrämd person), men jag skulle nog ändå säga det är en rätt hyfsad shooter då jag aldrig hade tråkigt med det heller.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Tearaway!

Enda spelet som på allvar visade vad Vitans alla funktioner gick för. Man skulle kunna jämföra det med 3DS och super Mario 3d land.

Spelet i övrigt är charmigt, trevligt, kreativt, men inte speciellt svårt vilket drar ner betyget en aning. Spelet är lite för enkelt för sitt eget bästa.
  • 0
Förutom att jag håller på att låsa upp alla Steam-achievements i Civilization V var nog Tomb Raider det senaste spelet jag klarade. Det och Dying Light.
  • 0
Ratchet & Clank (PS4). Kungligt spel.
  • 0
Tomb Raider (2013) till ps3. Klarade 87% totalt på första spelomgången.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Watch Dogs(PS4).
  • 0
Uncharted: golden abyss för andra gången. Är än mer imponerad av vad Sony Band åstadkom med sitt första (och enda) försök med hårdvaran i ps vita. Jag måste nog vara en av de få som faktiskt tycker storyn är riktigt bra, även jämfört med dess tre storebröder från ps3.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy