Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

FishySensei413
FishySensei413
Spelade klart route B i Nier: Automata igår kväll.

Something's fishy around here...
cooltedan
cooltedan
Citerar FishySensei413:
Citerar cooltedan:Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.

Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.
Hmm, ok.
Om jag hittar det billigt blir det nog ett köp, jag skulle faktiskt vilja spela igenom det en gång för alla.

Jag hittade mitt för 300 på Elgiganten. Är säker på det finns biligare på andra ställen

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
FishySensei413
FishySensei413
Citerar cooltedan:
Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan:Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.

Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.
Hmm, ok.
Om jag hittar det billigt blir det nog ett köp, jag skulle faktiskt vilja spela igenom det en gång för alla.

Jag hittade mitt för 300 på Elgiganten. Är säker på det finns biligare på andra ställen

Det är ett rimligt pris, får se när/var/om jag köper det.

Seegoth
Seegoth
Horizon: Zero Dawn avklarat.

Fyndade Quantum Break för 99 kr häromdagen så det blir till att spela igenom det som nästa spel

HellSpawn
HellSpawn
Dishonored 2.

Grymt bra spel, rekommenderas starkt

9/10

Evil Is Back
Tramblin
Tramblin
Never alone. Riktigt bra spel.

Yeah!
Edo
Edo
Firewatch! Sent ute.
Nästa blir antagligen Doom.

Though we need to find a time to just do this shit together
Final_Fantasy
Final_Fantasy
Mafia 3

4/10

Riktigt sunkigt spel tyvärr

Jakkal
Jakkal
Zelda: Twilight Princess HD på WiiU.
Jobbar på Skyward Sword till Wii nu.

http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
FishySensei413
FishySensei413
Wonder Boy: The Dragon's Trap(PS4), jävligt schysst old-school platformer, om än något jävulusiskt frustrerande svårt på sina ställen,.

ica
ica
Horizon. Årets bästa spel såhär långt för min del. Sjukt bra!

Raggare är för samhället som diarré är för samlaget
cooltedan
cooltedan
until dawn för ca 6e gången eller nått sånt

FishySensei413
FishySensei413
Nier: Automata, ending C denna gång.
Jag tror jag har typ två playthroughs kvar till final ending.

Edit:
Det enda jag hade kvar var ett gäng smågrejer som var lätta att fixa, har klarat det helt och hållet nu.

FishySensei413
FishySensei413
Dark Souls 3, för andra gången.

Tribe
Tribe
Gears of War 4 på PC!!! Så snyyyggt!

Rehabiliterad
Ironfist00
Ironfist00
Rayman Legends? Om jag inte tröttnade på det för vet inte hur man officiellt klarar det.
Annars RE7, fantastisk första halva och en medioker andra halva; som alla är lite eniga om.

"The sky is not the limit, it's just the view"
FishySensei413
FishySensei413
Klarade new game plus i Dark Souls 3 och startade NG+2.

cooltedan
cooltedan
alla speedruns i mirrors edge (ettan) och belönades med platinum!

Gary Oak
Gary Oak
Såg precis eftertexterna i Last of Us. Jag har varit med om något fantastiskt.

Funker
Funker
Tog alla stjärnor i Super Mario 3D World(Wii U) för 2 månader sedan innan jag bytte till Switch. Hade förvisso redan klarat ut det men inte med 100 % stjärnor.

FishySensei413
FishySensei413
Klarade main storyn (ok, alla uppdrag) i The Division förra veckan och klarade Little Nightmares nyss.

Voomy
Voomy
Klarade just Rime.

Nån annans som spelat igenom det som kan förklara slutet för mig? Eller egentligen hela spelet? Känns som att det finns nån slags djupare förklaring till allt som jag bara inte förstår.

Imperial scout
Moderator
Imperial scout
Spelade genom alla episoder i Battlefield: Hardline, gillade inramningen som en slags TV-serie och att det gick att smyga och ta ut skurkar genom elvapen eller genom att arrestera dem. Fastnade dock aldrig för storyn.

"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
Imperial scout
Moderator
Imperial scout
Nu är alla War Stories avklarade i Battlefield 1, och jag har rätt blandande åsikter måste jag säga. Prologen är briljant, medan respektive War Story var ganska blandad. Generellt sett upplevde jag berättelserna i sig som bra överlag, däremot var de dåligt knutna med spelmekaniken då berättelsen försökte vara intimare samtidigt som jag verkade spela som supersoldater som kan allt.

"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
earl_grey
earl_grey
Inside. Jag fick det vanligaste slutet men har sett att det tydligen finns ett annat. Jag hade dock önskat att ett tredje alternativ fanns som jag såg som ganska självklar, ska inte avslöja vad. Mycket bra spel! Fast nu ljög jag ju! Klarade ju alldeles nyss Wind waker HD, äntligen.

This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!