Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Klarade main storyn (ok, alla uppdrag) i The Division förra veckan och klarade Little Nightmares nyss.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Klarade just Rime.

Nån annans som spelat igenom det som kan förklara slutet för mig? Eller egentligen hela spelet? Känns som att det finns nån slags djupare förklaring till allt som jag bara inte förstår.
  • 0
Spelade genom alla episoder i Battlefield: Hardline, gillade inramningen som en slags TV-serie och att det gick att smyga och ta ut skurkar genom elvapen eller genom att arrestera dem. Fastnade dock aldrig för storyn.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Nu är alla War Stories avklarade i Battlefield 1, och jag har rätt blandande åsikter måste jag säga. Prologen är briljant, medan respektive War Story var ganska blandad. Generellt sett upplevde jag berättelserna i sig som bra överlag, däremot var de dåligt knutna med spelmekaniken då berättelsen försökte vara intimare samtidigt som jag verkade spela som supersoldater som kan allt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Inside. Jag fick det vanligaste slutet men har sett att det tydligen finns ett annat. Jag hade dock önskat att ett tredje alternativ fanns som jag såg som ganska självklar, ska inte avslöja vad. Mycket bra spel! Fast nu ljög jag ju! Klarade ju alldeles nyss Wind waker HD, äntligen.
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Körde nyligen igenom Horizon: Zero Dawn. Ett av årets än så länge bästa spel som bjuder på en otroligt intressant världen och en genomtänkt stridsmekanik som är rolig hela vägen igenom. Bäst var dock huvudkaraktären Aloy i min mening, en stark och mångfasetterad karaktär som hela tiden lyckades överraska mig som spelare. Rekommenderas varmt!
  • 0
Technobabylon. Ett klassiskt peka-klicka äventyr med bra story.
  • 0
prey/ps4.... 10/10. sen fixade jag platina i uc 1.2.och 3 nu har man platina i hela uncharted serien...
  • 0
Dark Souls 3 för typ sjätte gången...
Måste fan ta ett break från det, börjar bli tröttsamt att köra igenom det hela tiden.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Lirade klart Telltales Game of Thrones, jävligt schysst spel med några riktigt grymma karaktärer.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Metroid Prime Trilogy. Wii
gaming 8 days a week
  • 0
Uncharted 4 på det svåratse, sen efter det gjorde jag en speedrun - 5h 18 min.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Tales from the Borderlands.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Kan äntligen säga att jag har klarat storyn på Br'utal Legend på svårighet medel. Tog mig runt 4 år att klara av sista bossen...
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Wolfenstein: The New Order, typ fjärde gången nu.
Jag kände att det är lika bra att ta platinum i det inför uppföljaren(har dock ej gjort det än, har ca 10 trophies kvar för det).
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Wolfenstein: The New Order, typ fjärde gången nu.
Jag kände att det är lika bra att ta platinum i det inför uppföljaren(har dock ej gjort det än, har ca 10 trophies kvar för det).


Lycka till! Jag som inte är FPS-intresserad har lyckats få platinum på new order. Så det är rätt lätt
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Citerar FishySensei413:Wolfenstein: The New Order, typ fjärde gången nu.
Jag kände att det är lika bra att ta platinum i det inför uppföljaren(har dock ej gjort det än, har ca 10 trophies kvar för det).

Lycka till! Jag som inte är FPS-intresserad har lyckats få platinum på new order. Så det är rätt lätt


Tog den för några nätter sedan faktiskt. ^^
Det enda jag hade problem med var Über trophyn, blev nästan galen av att ta den.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Citerar cooltedan:Citerar FishySensei413:Wolfenstein: The New Order, typ fjärde gången nu.
Jag kände att det är lika bra att ta platinum i det inför uppföljaren(har dock ej gjort det än, har ca 10 trophies kvar för det).

Lycka till! Jag som inte är FPS-intresserad har lyckats få platinum på new order. Så det är rätt lätt

Tog den för några nätter sedan faktiskt. ^^
Det enda jag hade problem med var Über trophyn, blev nästan galen av att ta den.


Hehe. Ja, den hade jag stora problem med i några kapitel

Klarade Brutal Legend på det svåraste på morgonen idag. Jobbig jävla slutboss!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Klarade äntligen Yakuza Zero.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Klarade äntligen Uncharted 4 och det är nog fan ett av de bästa spelen någonsin imo.
Helt klart det bästa spelet i serien.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Watch_Dogs 2 avklarat, helvete vilket bra spel.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
inFamous: Second Son med god karma.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Klarade just Undertale på PS4, schysst spel.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
little nightmares
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!