DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Kylo Ren 2018-02-22 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tony Hawk's Pro Skater 5 till Xbox One och jag dessutom uppnått 100% achievements. Kommer skryta med det länge med tanke på hur dåligt spelet är och hur psykiskt påfrestande det har varit. Spelar för närvarande Mass Effect 2 och har som ambition att avverka samtliga uppdrag. Som jag känner nu är det utan tvekan ett av de fem bästa spelen jag upplevt. Hoppas på att bli klar med det innan veckan är slut. Like Comment Share 0Voomy 2018-03-02 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of the Tomb Raider, PS4. Like Comment Share 0Exicutor 2018-03-03 18:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror bekant att det kan ha varit Star Wars: Battlefront II i början av året.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0 Kimus 2018-03-12 15:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible XCOM 2 (PC) - Mycket bra spel om man gillar genren. Ser verkligen fram emot Phoenix Point!Jag tycker om att tycka till om spel och spelbranschen. Yrkesskada sedan E3 2010 tror jag... Like Comment Share 0Kid Icarus 2018-03-15 13:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nioh. Väldigt nöjd med spelet. Nu liras MH: World.you don't need a reason to help people Like Comment Share 0Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Voomy 2018-03-02 16:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rise of the Tomb Raider, PS4. Like Comment Share 0Exicutor 2018-03-03 18:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror bekant att det kan ha varit Star Wars: Battlefront II i början av året.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0 Kimus 2018-03-12 15:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible XCOM 2 (PC) - Mycket bra spel om man gillar genren. Ser verkligen fram emot Phoenix Point!Jag tycker om att tycka till om spel och spelbranschen. Yrkesskada sedan E3 2010 tror jag... Like Comment Share 0Kid Icarus 2018-03-15 13:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nioh. Väldigt nöjd med spelet. Nu liras MH: World.you don't need a reason to help people Like Comment Share 0Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Exicutor 2018-03-03 18:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror bekant att det kan ha varit Star Wars: Battlefront II i början av året.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0 Kimus 2018-03-12 15:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible XCOM 2 (PC) - Mycket bra spel om man gillar genren. Ser verkligen fram emot Phoenix Point!Jag tycker om att tycka till om spel och spelbranschen. Yrkesskada sedan E3 2010 tror jag... Like Comment Share 0Kid Icarus 2018-03-15 13:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nioh. Väldigt nöjd med spelet. Nu liras MH: World.you don't need a reason to help people Like Comment Share 0Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Kimus 2018-03-12 15:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible XCOM 2 (PC) - Mycket bra spel om man gillar genren. Ser verkligen fram emot Phoenix Point!Jag tycker om att tycka till om spel och spelbranschen. Yrkesskada sedan E3 2010 tror jag... Like Comment Share 0Kid Icarus 2018-03-15 13:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nioh. Väldigt nöjd med spelet. Nu liras MH: World.you don't need a reason to help people Like Comment Share 0Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Kid Icarus 2018-03-15 13:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nioh. Väldigt nöjd med spelet. Nu liras MH: World.you don't need a reason to help people Like Comment Share 0Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Kundvagnen 2018-03-18 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Magicka 2. Riktigt kul med en polare över Skype."Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927. Like Comment Share 0cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
cooltedan 2018-04-03 21:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doom (Ps4) Ska försöka ta mig igenom det på Ultra-Nightmare nu Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Voomy 2018-05-06 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God of War, grymt bra spel. Like Comment Share 0Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Imperial scoutModerator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fallout 3, tog mig över hundra timmar att spela genom huvudstoryn, de allra flesta sidouppdragen, samtliga expansioner samt lite löst utforskande. Tycker spelet i sin helhet var väldigt bra, även om PS3-versionen var dåligt optimerad vilket gjorde det nästan ospelbart mot slutet."In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!" Like Comment Share 0Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-05-15 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter 132 timmar (med alla DLC:er) så har jag nu klarat ut The Witcher 3: Wild Hunt. För jävla bra spel (ursäkta franskan men så bra är det). Bra story, bra karaktärer (har inte spelat ut vare sig första eller andra spelet) och riktigt snygg miljö. Det som krånglade mest för var spelkontrollen (spelar på PC) då jag hade några mindre buggar där men inget för allvarligt. Mycket att göra (ja, det tog ju 132 timmar) och mycket att se och att utforska varje vrå kan betala för sig om man har lite tur. 9/10"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
ZeW80 2018-06-04 20:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm tror det var The Last Of Us Remastered som jag klarade av ännu en gång, lika bra varje gång.ZewstoR Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-06-14 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade första DLC:n, The Hidden Ones till Assassin's Creed Origins. Tog ett tag då jag inte har haft något direkt intresse av att spela Origins av någon anledning."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
cooltedan 2018-06-23 10:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Flatout 4 Carreer mode och Flatout mode!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-06-27 21:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kingdom of Amalur: Reckoning. Klarade ut det nu på steam och jag gillar verkligen spelet och DLC:erna till spelet är riktigt bra. Synd bara att lvl 40 är max lvl då jag kom dit rätt fort. Skapade en ny karaktär efter det."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-08-05 10:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cat Quest till Switch. Bra spel, roligt, snygg grafik, stor värld och rätt mycket att göra. Lite kort kanske, runt 10 timmar. Skrev en recension här på GR om spelet."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Billyrosehag 2018-08-09 07:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tog mig nyligen igenom Sexy Brutale. En riktigt cool indie titel som bjöd på många överraskningar, intressant gameplay och en Cloedodoftande atmosfär. Kanske lite väl kort o och bär verkligen på en titel som inte passar spelet och som jag dessutom tror har lett till att spelet sålt så dåligt. Låt inte den konstiga titeln avskräcka er, utan ta er ann detta spännande och tämligen nyskapande spelet???? Like Comment Share 0Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-08-19 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LEGO Star Wars: The Force Awakens. Nu när jag säger klarade ut så menar jag till 100%. Sprang runt idag och igår och gjorde de sido grejer jag hade kvar att göra. Tog ett litet tag men nu har jag har 100% i spelet och alla throphies - har spelet på PS4."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Aileron 2018-09-09 17:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Shenmue Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-09-11 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spider-Man PS4. Har nu klarat ut storyn i spelet och jag säger nog att den var bra. Den utspelade sig inte riktigt som jag trodde att den skulle göra så den var inte 100% förutsägbar. Combat systemet är bra även om det händer att om man duckar för tidigt så följer fienden med en när man duckar och så träffar de en ändå vilket är riktigt irriterande. Det har också hänt att jag har blivit slagen en gång, ramlat bakåt, blivit slagen igen innan Spider-Man kan börja röra på sig och så börjar jag ramla igen och så fortsätter det. Oftast så kan man ducka undan till slut men det kan leda till att man dör p g a det. Swing mekaniken i spelet är riktigt bra även om jag har haft lite problem med att sikta faktiskt, inte alltid spelet siktar på den punkten jag tittar åt och så missar jag mitt mål. Bossfighterna är olika beroende på boss men i grunden är de lika, alla är praktiskt taget större och starkare och måste först bli bedövade (på ett eller annat sätt) eller så måste man skjuta en massa nät på dem, lite tråkiga på det viset. För mig hamnar spelet i slutändan på 8/10. Bra spel men när man har gjort klart allting, inklusive sidouppdrag och aktiviteter och det som man samlar på så finns det inte så mycket annat att göra tyvärr. Dock är jag inte klar med allt, en del kvar att göra innan jag hänger upp dräkten."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-09-16 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarade av Forsaken DLC till Destiny 2 nyss. Bra DLC; riktigt bra gjord men jag tycker att i slutet så skulle de ha gett oss ett val och inte gjort som de gjorde, även om det fungerade så hade ett val varit roligare. Men allt detta kanske är för nånting i framtiden som ska hända i spelet. Bra DLC iaf, älskar pilbåge i spelet och den nya platsen "The Tangled Shore" är bra, väldigt annorlunda än andra platser så det är alltid välkomnande."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Stefan313 2018-09-24 20:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Destiny 2. Huvudstoryn avklarad nu med min Warlock. Ser fram emot att få låsa upp mer med henne."I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway Like Comment Share 0Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Exicutor 2018-10-15 19:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Marvel's Spider-Man. Kungligt spel.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Voomy 2018-10-24 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Quest XI. Grymt bra spel, tog mig lite drygt 100 timmar att spela igenom vilket är sjukt mycket speltid och det kändes aldrig jobbigt eller tråkigt vilket är ett jäkligt bra betyg. Har dessutom en jäkla massa sidogrejer som jag inte ens gjort. 9/10 Like Comment Share 0Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
Rorschach 2018-11-10 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla klarade spel förra månaden, spelar bara på PS4. Mafia III Sonic Forces Bubsy: The Woolies Strike Back Max: The Curse of Brotherhood Dead Rising 4: Frank's Big Package Dishonored Battlefield 1 Klarade tillägg Frank Rising (Dead Rising 4) The Knife of Dunwall (Dishonored) The Brigmore Witches (Dishonored) Like Comment Share 0cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
cooltedan 2018-11-10 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mafia 3 (2 gånger) för att få olika slut.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...111112113114115116117118119...122