Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Titanfall 2. Långa credits som inte går att skippa... Ugh...
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Watch Dogs 2. Klarat alla huvuduppdrag och sidouppdrag. Nu blir det väl kanske att leta efter alla skillpoints så att jag kan få achivment för att ha låst upp alla skills
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Days gone
  • 0
Detroit: Become human, snacka om ett spel som berör. Fullständigt lysande.
Pokémon Ultra Sun. Mycket bra.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Klarade precis Sigrun i God of War efter 6 (!) timmars försök. Snacka om tillfredsställelse när jag väl klarade henne haha. Nu kör jag KH3.
you don't need a reason to help people
  • 0
Assassin's Creed: Origins - Curse of the Pharohs DLC. Tog ett tag innan jag tog mig tid att göra klart DLC:n men den är äntligen klar.
  • 0
Uncharted: Lost legacy. Tog 9h, 16min att ta sig igenom

Ska ge mig på den svåraste graden nu!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Gears of War 4. Spelade co-op med en polare. Tycker nog att det var det bästa i serien, faktiskt.
  • 0
Final Fantasy XV
  • 0
Elder Scrolls V: Skyrim. Klar med huvuduppdragen och alla DLC:er. Saknar 2 achivments...
  • 0
The Division 2.
  • 0
The Outer Worlds
  • 0
Pokémon Sword. Mycket bra, nästintill en opolerad diamant. Nästintill.
  • 0
Klarade ut senaste DLC delen i Star Wars The Old Republic. Bioware kan fortfarande säger jag. Kanske de borde få chansen att skapa ett single player SW spel.
  • 0
story mode på Toy story 3 (Ps3), och fått alla 103 guldstjärnor
  • 0
Bright Memory. Kort early access spel på Steam men helt okej ändå. Hoppas på mer innehåll snart.
  • 0
Trojan Voodoo-uppdrag i gta Vice City som jag spelar på mobiltelefon med techbigs-version.
  • 0
Refunct. First person platformer spel på Steam. Billigt och VÄLDIGT kort. Du kan klara själva spelets mål på under 4 minuter, finns achievement för det i alla fall
  • 0
Vann alla racen på Gravel (Ps3)Roligt spel
  • 0
Final Fantaxy XII Zodiac Age

Och strax innan det, Star Wars Fallen Order
  • 0
Days Gone, hade någorlunda ljumma förväntningar med tanke på kritiken som spelet fått, men vart kraftigt överraskad. Brister en del på det tekniska planet med buggar och lite väl mycket framedrops, och det tar ett bra tag innan spelet verkligen kommer igång. Men när det väl kom igång så hade jag förbaskat trevligt med det, såpass att jag tog Platinum-trofén i det.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Far Cry Primal
  • 0
Förstår att det här teknikst sett är fusk, men nu har jag lagt Vampyr på hyllan för gott - Spelade ungefär 80% innan jag efter låång tids uppehåll från storyspel för att jag skulle "klara detta först" insåg att jag inte vill spela mer. Bra karaktärer och story, men usel combat. Såg sista delen på Youtube.
6/10
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!