Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

A way out
  • 0
Shadow Legend VR på PSVR. Bra spel, lite kort men riktigt bra spel för att vara utvecklat av två personer.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Dels Life Is Strange. Riktigt bra om man gillar den typen av interaktiva mindre "speliga" spel. Detroit Become Human håller jag fortfarande som favorit i genren men ska bli spännande att lira uppföljaren.

Även Spider-Man, också riktigt bra. Det enda som skav lite var att nätsvingandet och combaten kunde bli lite väl repetitiv ibland men det hindrade mig inte från att även köpa dlc-paketet (visserligen på rea).
  • 0
The Last of Us : Remastered
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Sonic forces till ps4. Bättre än vad trodde
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Bubble Bobble 4 Friends
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune på svårighet "Brutal". Det var brutalt kan jag lova.
  • 0
Uncharted 2 på "Brutal"
  • 0
Chrono Trigger, bättre sent än aldrig
  • 0
Uncharted 3 (ps4) så nu har jag åter igen spelat genom trilogin igen. 7 år senare.
Vet inte hur mycket som Blue point har kopierat, men alla 3 känns mer buggit och Nathan gör inte riktigt som man vill han ska gör.

Var som 7 år sedan så kan vara att man ändå tyckte det var bra.. jag vet inte.
  • 0
Tales of Berseria
  • 0
Ghost of Tsushima
  • 0
Animal Crossing: New Horizons. Tog cirkus en arbetsvecka i ren speltid att avklara, ändå bra valuta för pengarna!
  • 0
Golf Story
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Slutför nästan aldrig ett spel men är i slutet på mängder och vissa har jag bara bossen kvar! En vacker dag sätter jag mig och plöjer igenom slutet på hela samlingen haha. RE2 var nog senast jag orkade spela hela, lagom längd för mig det bränner man på en helg
  • 0
Marvel's Spider-man på svårighet "Otroligt"
Ska starta NG+ på Ultimat nu.
  • 0
Klarade precis DOOM Eternal (ps4) på extra life mode
Mycket bra spel!
  • 0
Baldurs Gate 1 , mycket trevligt spel!
Fortsatte naturligtvis med tvåan efter.
Senaste måsta ha varit Nioh 2, om det ens går att anse att man kan klara det.. Jag kör mest om väl beprövade spel, om och om igen.

Senast blev det ett till varv av Bloodborne och nu håller jag av något outgrundlig anledning att köra igenom Skyrim ännu en jävla gång trots att jag spelat det på flera olika konsoler sen releasen 2012. Det är inte jättekul direkt, men ibland kan jag verkligen känna en terapeutisk effekt av att leva mig in i de triviala vardagssysslor Skyrim erbjuder.
  • 0
Gears 5. Spelade igenom det med en polare i förra veckan och det var verkligen ett härligt, actionpackat co-op äventyr. Jämte Gears of Wars 3 det allra bästa i serien, tror jag nog.
  • 0
Den senaste Yakuza.
  • 0
New Pokémon Snap
  • 0

Secret Of Mana på Ps4!

• 0

Bestämde mig för att spela om Splinter Cell den här sommaren, klarade senast Pandora Tomorrow och är snart klar med Chaos Theory, troligtvis ikväll 😊

• 0

The Last of Us: Part II

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!