Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Silent Hill Downpour (Ps3)

1 gång på easy och nyss på medium. Ska köra på Hard med.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
  • zj
  • zj

In reply to: @FishySensei413

The Darkness Betyg: 9 av 10

Fantastiskt spel och grovt underskattat

• 0

Klonoa 1

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

God of War: Ragnarök (PS5)

10/10. Kungligt spel. Ett mästerverk i ordets sanna betydelse.

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Pokémon Scarlet (Switch)

9/10. Mycket bra Pokémonspel, kanske det bästa (men åtminstone det roligaste som det känns nu) i spelseriens historia. Alla Switchägare bör införskaffa detta (eller Violet).

• 0

Warcraft III

That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

Indivisible

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Marsupilami: Hoobadventure

Som Donkey Kong.

• 0

Farthest Fronteir

Story mode på RAGE 2. Ett kul spel men alldeles för kort. Ska ta mig an det igen fast på Ultra nightmare och sedan på Iron mode.

• 0

Cat Quest

• 0

In reply to: @cooltedan

Batman: Arkham Knight (Ps4) gillar storyn, men karaktären är ett as

Vilken karaktär?

• 0

In reply to: @GrönaFaran

In reply to: @cooltedan Batman: Arkham Knight (Ps4) gillar storyn, men karaktären är ett as
Vilken karaktär?

Oj! Inte igår jag skrev detta. Den jag syftade på är Batman själv. Tycker verkligen inte om han, men spelens story är bra.

Klarade nyss GTA 3 - Definitive edition (Ps4). Kul att spela det igen efter sådär typ 20 år senare 😃

• 0

South Park: The Fractured But Whole

betyg 8 av 10

A Grey Warden?
  • 0

Hogwarts Legacy

Magiskt spel allt som allt. 9/10 i snabbetyg av mig.

• 0
  • zj
  • zj

Hogwarts Legacy, tog mig totalt 91 timmar att plöja igenom det och få ihop en komplett collection

9/10

• 0

Nu tog jag 100% i GTA Vice city - Definitive edition. Gamla goa minnen, grym musik. Nästa spel kommer bli det  GTA jag minst gillar: San Andreas.

• 0

Ghoulboy på PS Vita, väldigt jobbigt.

• 0

köpte en ps 5 och klarade av både Last of US part 1 och Ghost of tsunami.eller vad det heter. Stör mig enormt på handkontrollens korta batteritid jämnfört med xbox kontrollern. 

• 0

Tiny Tinas Wonderlands

• 0

Kirbys dream land 2

• 0

XIII remake

• 0

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Klassiskt, episkt och expansivt signerat med mängder av traditionsenligt Nintendo-mys/magi. Kan inte sätta ett betyg i skrivande stund, men älskade majoriteten av de 80 + timmar jag spenderat i Hyrule senaste veckorna. Väl värt ett köp (om tid finnes för ett sådant häringa mastodontspel).

• 0
  • zj
  • zj

Frogger på Xbox Live Arcade

fick sista achievementen nu efter 15 år

fuck this game

0/10

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!